Zijn oude quotes.Ajaciedjuh schreef:Dus dat komt wel goed. :DFriesch Dagblad schreef:Ajax een grote droom voor Sulejmani
zaterdag 05 juli, door SV, Amsterdam, 15:30u, Friesch Dagblad
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic heeft eerder dit jaar volgens het Friesch Dagblad laten weten dat Ajax een droom is voor zijn client. De aanvaller kon ook voor PSV en Feyenoord tekenen.
'Die clubs waren voor Miralem allebei geen optie', gaf Radonjic aan. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler'.
Heerenveen zegt er alles aan gedaan te hebben om de Serviër te behouden voor de club. Financieel-directeur Henk Hoekstra: 'Wij willen alle spelers houden, maar als ze met dit soort bedragen komen aanzetten dan zijn ze niet te houden'.
'Hij wilde ook graag naar Ajax en dan komt de vraag: accepteer je het bod ja of nee. Met dat geld kun je weer extra dingen doen. Wij proberen te groeien en één van de manieren om geld te verdienen is door spelers te verkopen.'
Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Die hebben trouwens het geld niet....Jöhnk schreef:Zijn oude quotes.Ajaciedjuh schreef:Dus dat komt wel goed. :DFriesch Dagblad schreef:Ajax een grote droom voor Sulejmani
zaterdag 05 juli, door SV, Amsterdam, 15:30u, Friesch Dagblad
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic heeft eerder dit jaar volgens het Friesch Dagblad laten weten dat Ajax een droom is voor zijn client. De aanvaller kon ook voor PSV en Feyenoord tekenen.
'Die clubs waren voor Miralem allebei geen optie', gaf Radonjic aan. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler'.
Heerenveen zegt er alles aan gedaan te hebben om de Serviër te behouden voor de club. Financieel-directeur Henk Hoekstra: 'Wij willen alle spelers houden, maar als ze met dit soort bedragen komen aanzetten dan zijn ze niet te houden'.
'Hij wilde ook graag naar Ajax en dan komt de vraag: accepteer je het bod ja of nee. Met dat geld kun je weer extra dingen doen. Wij proberen te groeien en één van de manieren om geld te verdienen is door spelers te verkopen.'
Misschien om geld te verdienen?joey schreef:Hoe dan ook, Lemic doet niets voor niets. Dat is gebleken. Die zit in een netwerk. Waarom zou hij Sulejmani per se naar Ajax willen brengen?

De Chelsea-constructie kan natuurlijk helemaal niet, als beursgenoteerde club die officieel bekend heeft gemaakt 16.25 miljoen betaald te hebben.
Ik praat liever over de aankoop die ons als team kwalitatief veel beter maakt, hij kost een godsvermogen, maar we moesten gewoon iets extra's doen.
En nu de verdediging nog even aanvullen en een aanvallend middenveldertje graag.

Laatst gewijzigd door Anonymous op za jul 05, 2008 4:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach gut.... Dat kan nergens anders natuurlijk....Neefkens schreef:Misschien om geld te verdienen?![]()

Dat kan best, waarom niet? Geldstromen gaan in het voetbal en via het voetbal de hele wereld over via ingewikkelde constructies. Alex was officieel eigendom van PSV (PSV betaalde zijn transfersom), maar in de praktijk was hij van Chelsea. Zo kan het met Sulejmani ook best gegaan zijn.De Chelsea-constructie kan natuurlijk helemaal niet, als beursgenoteerde club die officieel bekend heeft gemaakt 16.25 miljoen betaald te hebben.
Verder, dat jij in een sprookjeswereld leeft, wil nog niet zeggen dat ik dat ook moet doen. De openlijke betrokkenheid van Lemic maakt mij wantrouwig. Vooral omdat Sulejmani ook best naar een andere (rijkere, beter betalende) club had gekund. Je maakt mij niet wijs dat die jongen op Ajax aangewezen was.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom nou weer een chelsea constructie. Ik neem toch aan dat de overgrote meerderheid van transfers waarmee Lemic zich bemoeit geen chelsea-constructie behelst. Ik ben ook niet blij met Lemic bij onze club (als dat als zo is natuurlijk), maar de verzinsels over constructies zijn werkelijk nergens op gebaseerd.
I think I lost my fucking headache
Ik in een sprookjeswereld??joey schreef:Verder, dat jij in een sprookjeswereld leeft, wil nog niet zeggen dat ik dat ook moet doen.

Omdat ik mensen in principe vertrouw en pas als het tegendeel bewezen is overstag ga? Omdat ik mensen een kans geef? Omdat ik liever de positieve zaken belicht?
Dan leef ik inderdaad in een sprookjeswereld en dat bevalt me prima.
Hè verdorie, ik had het me nog zo voorgenomen...
Neefkens schreef:Laten we het erop houden dat onze instellingen zo verschillend zijn, dat we nu in elkaars allergiezone zitten. Ik reageer dus niet meer op je. Lijkt me wel zo handig. En anders graag verder per PM.
Suarez is fysiek wat sterker. Sulejmani oogt wat soepeler, minder hoekig in zijn passeerbewegingen. Maar goed, beide spelers kunnen de absolute top halen. Ze gaan verder komen dan Huntelaar.Jesse schreef:Voor de kenners: wat is nu precies het verschil tussen Sulejmani en Suarez? Volgens mij is Sulejmani sneller, maar voor de rest?
Dat het veel geld is, maar dat ik geloof dat het elke cent waard is. Ajax moet maar dan is een keer die knip trekken als het daarmee een speler haalt van een kaliber die het verschil maakt. Daarbij zal het mij verder een zorg zijn. Als Suljemani voor spektakel kan zorgen, dan is hij elke cent waard.Jesse schreef:Wat vindt Nihad van de transfersom?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Mijn mening: Sulejmani is de man van de onwaarschijnlijke versnelling, Suarez is de man van de onnavolgbare dribbles. Kunnen allebei toppers worden idd.goodfella schreef:Suarez is fysiek wat sterker. Sulejmani oogt wat soepeler, minder hoekig in zijn passeerbewegingen. Maar goed, beide spelers kunnen de absolute top halen. Ze gaan verder komen dan Huntelaar.
Goed verwoord ja. Sulejmani is met de bal sneller dan zonder bal? En heeft een versnelling in zijn versnelling? Meer 2 benig? Beter overzicht? Objectief gezien is hij misschien beter dan Suarez, maar goed, de Knabbel van Uruguay blijft mijn favoriet.
Geweldig trouwens dat die van Hanegem die Suarez niet zoveel bijzonders vindt. Wat een kenner is die man toch.

Geweldig trouwens dat die van Hanegem die Suarez niet zoveel bijzonders vindt. Wat een kenner is die man toch.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb ook liever twee spitsen, maar ik leg de prioriteit op andere posities. Bovendien kan je met Suárez, Sulejmani, Perez en eventueel Castillion nog allerlei kanten op.Jöhnk schreef:Mwah. Ik zou toch graag twee spitsen hebben. Anders ben je volledig afhankelijk van Cvita.Thomas schreef:Zullen we dat ergens anders doen?
Mocht Huntelaar nog weg gaan, dan zou ik dat geld lekker investeren in andere posities. Met Sulejmani erbij is de aanval nu wel compleet.
Dat heeft Thomas al min of meer uitgelegd.Harm schreef:Goede aankoop.
Maar heeft Ajax nu wel of geen overeenstemming met Sulejmani? Op vi.nl staat van wel, maar in de kranten staat dat ze pas na het weekend met Sulejmani zelf gaan onderhandelen.
Mijn vraag voor alle azijnzeikers hier is de volgende. Als je in staat bent om je elftal op een positie zo spectaculair te versterken, moet je dat nalaten?
Komt er ook nog aan ja! Die zal toch binnen 2 jaar zijn opwachting bij de selectie maken.Thomas schreef:Castillion
Ik ben dan wel geen azijnzeiker, maar ik wil de vraag ook wel beamtwoorden. Ik had het echt geweldig gevonden als PSV Sulejmani binnen had gehaald. Maar niet tegen elke prijs denk ik. Zeker niet als de grootste problemen in de verdediging liggen. De aanval van Ajax was vorig jaar al de beste van Nederland!
Ajax had volgens mij beter Dembele (of iets dergelijks) voor een miljoen of tien (ik denk dat Dembele een stuk goedkoper is dan Sulejmani) kunnen kopen en die zes miljoen bij het budget van de verdedigers (hoewel dit geheel hypothetisch is en het makkelijk onderuit gehaald kan worden).
Los van dat staan er nu natuurlijk drie toppers voor Nederlandse begrippen. Nu is het alleen zaak om de bal ook voorin te krijgen.
Ajax had volgens mij beter Dembele (of iets dergelijks) voor een miljoen of tien (ik denk dat Dembele een stuk goedkoper is dan Sulejmani) kunnen kopen en die zes miljoen bij het budget van de verdedigers (hoewel dit geheel hypothetisch is en het makkelijk onderuit gehaald kan worden).
Los van dat staan er nu natuurlijk drie toppers voor Nederlandse begrippen. Nu is het alleen zaak om de bal ook voorin te krijgen.
Maar Harm, Sulejmani is ook veel beter dan Dembélé. Laatstgenoemde is natuurlijk net zo min tien miljoen waard als Sulejmani zestien miljoen waard is.
Daarnaast: met Sulejmani zijn we niet meer compleet afhankelijk van de grillen van Suárez. Als we het afgelopen seizoen tegen een beetje een fatsoenlijke verdediging speelden en Suárez had zijn dag niet, dan kon je op voorhand alvast het aanstaande puntverlies gaan verwerken.
Daarnaast: met Sulejmani zijn we niet meer compleet afhankelijk van de grillen van Suárez. Als we het afgelopen seizoen tegen een beetje een fatsoenlijke verdediging speelden en Suárez had zijn dag niet, dan kon je op voorhand alvast het aanstaande puntverlies gaan verwerken.
Ik heb in ieder geval de indruk dat Sulejmani een redelijk koele kikker is.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar Sulej's optreden! Ik hoop dat ie wel lekker onbevangen blijft voetballen en niet ineens dusdanig veel druk voelt van die transfersom, dat ie er onder gebukt zal gaan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Als dat echt waar was geweest, hadden we van eind oktober tot eind maart geen punt gehaald. Maar je hebt inderdaad gelijk dat van de andere vleugelaanvallers afgelopen seizoen er niet 1 voldeed.Bertje schreef:Daarnaast: met Sulejmani zijn we niet meer compleet afhankelijk van de grillen van Suárez. Als we het afgelopen seizoen tegen een beetje een fatsoenlijke verdediging speelden en Suárez had zijn dag niet, dan kon je op voorhand alvast het aanstaande puntverlies gaan verwerken.
I think I lost my fucking headache