Dario Cvitanich

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 04, 2008 4:30 am

Tegen mij zei je anders dat je het een goede aankoop vond. :yes.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » zo mei 04, 2008 9:35 am

Thomas schreef:Tegen mij zei je anders dat je het een goede aankoop vond. :yes.gif:
Hé, maar dat is privé he :smallgrin.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mei 04, 2008 9:50 am

Thomas schreef:Tegen mij zei je anders dat je het een goede aankoop vond. :yes.gif:
Ja, maar dat heeft toch niks te maken met gecharmeerd zijn of wel. Ik vind het een aardige speler, of het een versterking is voor Ajax moet nog blijken zoals bij iedere aankoop. Laat ik het voorop stellen dat Cvitanich pas dit seizoen echt indruk begon te maken, voornamelijk door zijn stuk hogere rendament.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 04, 2008 11:31 am

Als je het een goede aankoop vindt zeg je dus niet dat je nog niet weet of het een versterking is.

Statistieken zeggen lang niet alles en zijn helemaal niet zo interessant. Je moet kijken naar de statistieken en omstandigheden.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mei 04, 2008 11:41 am

Thomas schreef:Als je het een goede aankoop vindt zeg je dus niet dat je nog niet weet of het een versterking is.

Statistieken zeggen lang niet alles en zijn helemaal niet zo interessant. Je moet kijken naar de statistieken en omstandigheden.
Ik zei tegen jou dat het wel een aardige speler is. Of het een goede aankoop was, zei ik, 'denk het wel'. Alleen moet ik nog zien of hij rendeert in het Ajax-systeem. Ik zeg nergens dat ik het geen goede aankoop is, alleen vroeg iemand of ik gecharmeerd van hem was. Zei ik,' gecharmeerd, nou. Daarnaast hoor je dingen die ik tegen jou zeg op MSN niet eruit te floepen op het internet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 04, 2008 11:45 am

Nee, jij zou natuurlijk nooit iets op een forum zetten over een speler nadat ik iets over hem heb los gelaten op MSN. :smallgrin.gif: Of ben je dat gedoe op PN alweer vergeten?

Ik vond het gewoon opvallend dat je mening hier opeens anders is. Je was weldegelijk positief over Cvita.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 04, 2008 11:48 am

Omdat hij dat doet hoef jij dat toch niet te doen Thomas, kom op zeg!

Van jou verwachten we wel beter hoor!
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mei 04, 2008 11:50 am

Thomas schreef:Nee, jij zou natuurlijk nooit iets op een forum zetten over een speler nadat ik iets over hem heb los gelaten op MSN. :smallgrin.gif: Of ben je dat gedoe op PN alweer vergeten?

Ik vond het gewoon opvallend dat je mening hier opeens anders is. Je was weldegelijk positief over Cvita.
Hij is helemaal niet anders. Jij zei Cvitanich is een goede aankoop, zei ik,'Ja wel', alleen is het nog afwachten hoe hij zal renderen en aanpassen aan het Ajax-systeem. Wat een heisa allemaal.

Welke speler op PN. PM me anders maar, lijkt me beter.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 04, 2008 11:52 am

Rishi schreef:Omdat hij dat doet hoef jij dat toch niet te doen Thomas, kom op zeg!

Van jou verwachten we wel beter hoor!
Het is geen geheime info of zo. Ik heb het ook helemaal niet gedaan omdat hij het deed. Heb er eerlijk gezegd niet zo bij nagedacht. Ik vind het gewoon raar dat je tegen mij zegt het een goede aankoop te vinden en vervolgens hier je twijfelachtig gaat doen.

Maar goed, never mind. Hopelijk blijft Cvita lekker scoren en spelen tot het einde van de competitie. Vooral dat eerste, anders wordt men hier helemaal nerveus over z'n statistiekjes. :wink.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mei 04, 2008 11:55 am

Het is geen geheime info of zo. Ik heb het ook helemaal niet gedaan omdat hij het deed. Heb er eerlijk gezegd niet zo bij nagedacht. Ik vind het gewoon raar dat je tegen mij zegt het een goede aankoop te vinden en vervolgens hier je twijfelachtig gaat doen.

Maar goed, never mind. Hopelijk blijft Cvita lekker scoren en spelen tot het einde van de competitie. Vooral dat eerste, anders wordt men hier helemaal nerveus over z'n statistiekjes. :wink.gif:
Hij komt uit een ander cultuur, ander systeem dat in Argentinie wordt gespeeld. Dan is het logisch dat ik eerst wil zien of hij rendeert in het Ajax-systeem. Ik was inderdaad positief gestemd, maar voegde er later wel bij dat het afwachten is. Daar veranderd toch niks aan m'n mening. Daarnaast heeft ie voetballend sowieso meer toe te voegen dan Huntelaar, dat is al een vooruitgang.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 04, 2008 11:59 am

Duidelijk je mening!
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 04, 2008 12:03 pm

D_skilled schreef:Hij komt uit een ander cultuur, ander systeem dat in Argentinie wordt gespeeld. Dan is het logisch dat ik eerst wil zien of hij rendeert in het Ajax-systeem. Ik was inderdaad positief gestemd, maar voegde er later wel bij dat het afwachten is. Daar veranderd toch niks aan m'n mening. Daarnaast heeft ie voetballend sowieso meer toe te voegen dan Huntelaar, dat is al een vooruitgang.
Nu weet ik toevallig wel een beetje waar jij mee bezig bent en wat jouw ambities zijn, dus kan ik je wel vertellen dat het niet veel nut heeft om te zeggen dat het afwachten is. Of denk je dat scouts bij Ajax zeggen: 'nou, we kopen die Cvitanich en dan wachten we af'? Natuurlijk niet. Je zal gewoon duidelijk je mening en verwachtingen kenbaar moeten maken.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 04, 2008 12:06 pm

Praat je nu niet weer je mond voorbij?
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » zo mei 04, 2008 12:08 pm

Nee, denk het niet... Lijkt me duidelijk dat de Heren graag wat professioneler te werk willen gaan (in dienst bij een club?), daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mei 04, 2008 12:09 pm

Nu weet ik toevallig wel een beetje waar jij mee bezig bent en wat jouw ambities zijn, dus kan ik je wel vertellen dat het niet veel nut heeft om te zeggen dat het afwachten is. Of denk je dat scouts bij Ajax zeggen: 'nou, we kopen die Cvitanich en dan wachten we af'? Natuurlijk niet. Je zal gewoon duidelijk je mening en verwachtingen kenbaar moeten maken.
Ok. Ik verwacht dat Cvitanich zich aanpast aan het Ajax-systeem en het wel op kan pikken, alleen hebben meer spelers in het verleden uitgewezen dat ze niet boterde in het Ajax-systeem. Dan kan je daar toch altijd een vraagteken bij hebben. Daarnaast denk ik dat Cvitanich er rond de tien doelpunten in zal schoppen. De fans moeten niet verwachten dat ze een doelpuntenmachine in huis hebben gehaald met Cvitanich, maar vooral een voetballend betere speler dan Huntelaar.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 04, 2008 12:09 pm

Dan moet D-Skilled dat zelf kenbaar maken en hoeft Thomas dat toch niet te doen?

Dingen in de PM, op msn of wat dan ook dienen gewoon niet gepost te worden lijkt mij. Maar dat zoeken hun 2 zelf maar uit :ajaxsmiley.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 04, 2008 2:03 pm

Aanstaande Ajax-spits treitert met transfersom
04/05/2008 14:41

Darío Cvitanich heeft zich laten zien in het competitieduel van zijn club Banfield uit tegen Colón. De Argentijnse spits, die komende zomer aansluit bij Ajax, scoorde en tartte het publiek van Colón.

Cvitanich kopte in de 89ste minuut de 3-2 binnen, maar kon daarmee niet voorkomen dat Banfield verloor. Het was de zevende goal van de 23-jarige aanvaller in de Clausura. Vier keer dat hij dat met het hoofd.

De aanhang van Colón had het op Cvitanich gemunt nadat zijn tegenstander aan een duel met hem een oogwond had overgehouden. Cvitanich haalde zijn gram door na zijn treffer twee vingers in de lucht te steken en daarmee het cijfer 11 - zijn transfersom in dollars - uitbeeldde.

Na afloop verontschuldigde Cvitanich zich voor zijn provocerende gebaar. 'Ik deed het in het heetst van de strijd', aldus de spits van El Taladro (De Drilboor). 'Excuses daarvoor.'
vi

goodfella

Bericht door goodfella » zo mei 04, 2008 6:00 pm

Dat gelul over systemen. Als het maar een goede voetballer is.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mei 04, 2008 9:06 pm

Jöhnk schreef:
Aanstaande Ajax-spits treitert met transfersom
04/05/2008 14:41

Darío Cvitanich heeft zich laten zien in het competitieduel van zijn club Banfield uit tegen Colón. De Argentijnse spits, die komende zomer aansluit bij Ajax, scoorde en tartte het publiek van Colón.

Cvitanich kopte in de 89ste minuut de 3-2 binnen, maar kon daarmee niet voorkomen dat Banfield verloor. Het was de zevende goal van de 23-jarige aanvaller in de Clausura. Vier keer dat hij dat met het hoofd.

De aanhang van Colón had het op Cvitanich gemunt nadat zijn tegenstander aan een duel met hem een oogwond had overgehouden. Cvitanich haalde zijn gram door na zijn treffer twee vingers in de lucht te steken en daarmee het cijfer 11 - zijn transfersom in dollars - uitbeeldde.

Na afloop verontschuldigde Cvitanich zich voor zijn provocerende gebaar. 'Ik deed het in het heetst van de strijd', aldus de spits van El Taladro (De Drilboor). 'Excuses daarvoor.'
vi
Ah. Een soort van John van Loen - Zlatan combi dus, deze spits. :hypocrite.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 07, 2008 1:25 pm

In de VI staat een interview met Cvita, maar ik ga niet het hele interview over typen. Ik heb de interessante stukjes genomen:
Hoe verliep je eerste ontmoeting met Marco van Basten?
'Dat gebeurde tijdens mijn eerste dag in Amsterdam. We zijn samen naar het veld gelopen en hij heeft me uitgelegd hoe de club in elkaar steekt. Hij vroeg me of ik bekend was met het systeem dat Ajax altijd speelt, 4-3-3. En ik kreed dvd's mee, zodat ik me de komende tijd kan verdiepen in de tactiek die Ajax hanteert. Wat me vooral opviel aan Van Basten was hoe gewoon hij is gebleven. Iemand met zijn voetbalachtergrond, met zijn geweldige status, die op je overkomt als een eenvoudige, rustige man. Mooi om te zien.'

Als wat voor aanvaller zou je jezelf omschrijven?
'Ik ben een snelle en dynamische aanvaller. Ik zal me moeten aanpassen aan het snellere voetbal van Ajax, maar met mijn kwaliteiten heb ik er vertrouwen in dat dat gaat lukken.'

Hoe kom jij in 4-3-3 het meest tot je recht?
'Ik heb in Argentinië op verschillende posities gespeeld in de aanval, in verschillende tactische systemen. Ik heb als enige spits gespeeld, als vleugelaanvaller, noem maar op. Als je naar mijn specifieke kwaliteiten kijkt, denk ik dat ik als vleugelspeler het meest tot mijn recht kom. Maar ik zal overal spelen waar de trainer me nodig heeft.'
Van 't Schip: 'Dario is bij Banfield begonnen aan de rechterkant, maar heeft zijn doorbraak beleefd als centrumspits. De laatste anderhalf jaar speelt hij als centrumspits, sindsdien is hij veel gaan scoren. Dario is bij Banfield de spil voorin, met andere aanvallers die om hem heen spelen en twee iets meer teruggetrokken spelers aan de zijkanten. Hij heeft indruk op ons gemaakt en ik denk dat Ajax een hoop plezier aan hem kan beleven.'
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mei 07, 2008 1:31 pm

Dank je wel, Bertmans.

Ben reuzebenieuwd. Wel mooi dat hij multifunctioneel is. Mocht Huntelaar onverhoopt toch blijven, dan kun je hem alsnog op de vleugel neer zetten bijvoorbeeld. Toch lijkt hij, gezien de woorden van van 't Schip gehaald te zijn als centrumspits

Aristides

Bericht door Aristides » wo mei 07, 2008 3:05 pm

Peter schreef:Dank je wel, Bertmans.

Ben reuzebenieuwd. Wel mooi dat hij multifunctioneel is. Mocht Huntelaar onverhoopt toch blijven, dan kun je hem alsnog op de vleugel neer zetten bijvoorbeeld. Toch lijkt hij, gezien de woorden van van 't Schip gehaald te zijn als centrumspits
Zo te lezen met Suarez en ??? Sulej.... eromheen spelend? 4-3-3 of 3-6-1? of 4-5-1? of wat maakt het uit, als nu maar weer eens een keer kampioen worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo mei 07, 2008 9:16 pm

Zo te lezen met Suarez en ??? Sulej.... eromheen spelend? 4-3-3 of 3-6-1? of 4-5-1? of wat maakt het uit, als nu maar weer eens een keer kampioen worden.
Dat kan weleens als een tierelier gaan lopen voorin met Sulejmani-Cvitanich-Suarez. Zou een gevreesde aanval zijn. Ik moet alleen nog zien of Cvitanich is gehaald met het oog op het vertrek van Huntelaar. Als Huntelaar blijft ben ik benieuwd of Cvitanich genoegen neemt met een plekje op de bank. Die jongen is gekomen om te spelen.

Daniel

Bericht door Daniel » wo mei 07, 2008 10:05 pm

Ja, en een aankoop van 6,5 miljoen zet je niet zomaar ff op de bank. Dat is kapitaal vernietiging.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 07, 2008 10:10 pm

D_skilled schreef:
Dat kan weleens als een tierelier gaan lopen voorin met Sulejmani-Cvitanich-Suarez. Zou een gevreesde aanval zijn. Ik moet alleen nog zien of Cvitanich is gehaald met het oog op het vertrek van Huntelaar. Als Huntelaar blijft ben ik benieuwd of Cvitanich genoegen neemt met een plekje op de bank. Die jongen is gekomen om te spelen.
Misschien is hij wel die creatieve middenvelder? Gaat hij voor het systeem met 1 spits en 3 spelers die mogen doen en laten wat ze willen?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie