Albert Luque Martos
Moderator: mods
Ik vond de reacties van de trainers erg mooi toen Luque gewisseld werd. Iedereen leek erg blij voor hem dat het een stuk lekkerder ging en dat het publiek positief op hem had gereageerd. In het interview na afloop was ook duidelijk te merken dat Luque erg opgelucht was.
Kwam dit zonet nog tegen. Luque is ook wel een type voetballer die op het veld wat te verduren krijgt door z'n tegenstanders.
Kwam dit zonet nog tegen. Luque is ook wel een type voetballer die op het veld wat te verduren krijgt door z'n tegenstanders.
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah Ik vond het toch echt volkomen terecht dat er twijfels waren rond zijn komst. Hij heeft een paar jaar lang nauwelijks gespeeld, veel geblesseerd en hij moet een godsvermogen verdienen.. maar eerlijk is eerlijk hij valt me tot nu toe absoluut mee, zoals ik er nu tegenaan kijk vind ik het alsnog een goede aankoop.Nihad schreef:Oppertunisme viert hoogtij op dit forum.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vond hem eerlijk gezegd ook best hard werken, tegen Roda; geen Roger-achtige toestanden; hij komt gretig op me over. Als hij nu eens een tijdje fit blijft, zie ik hem eerlijk gezegd alleen maar in positieve zin ontwikkelen. En mind you: bij zijn goal stond hij wél op precies de juist plek uitstekend vrijgelopen. Het doet aanwezigheid van gogme vermoeden. We wachten eens af hoe hij zich staande houdt in een volle, vijandige Kuip.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zo komt hij wellicht over, maar daarom hoop ik ook dat ie fit blijft; het gaat je niet in de kouwe kleren zitten als je de afgelopen twee jaar nauwelijks hebt kunnen spelen omdat je zo vaak geblesseerd bent. Zo ook tegen VVV; na twintig minuten moest hij er al hinkend uit en dat was zijn tweede blessure al dit seizoen bij Ajax. Hij moet wellicht wat aan kracht winnen. Dat lukt alleen als hij vaak kan spelen, denk ik.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Het beleid is niet vreemd, maar wel de inschatting van de technische staf. Het verhaal is omdat ze geen vervanger voor Sneijder konden halen, zouden ze dit met een ander spelsysteem oplossen:joey schreef:Ja, het is een vreemd beleid. Maar we zijn mooi PSV en Feyenoord te slim afgeweest!![]()
----------------KJH
Luque ----- Suarez ------- Kennedy
Ze zijn er nu achter gekomen dat dat niet werkt (er is geen aanvoer) en gaan alsnog een creatieve middenvelder aantrekken.