Tegen een club met een begroting van 5 miljoen euro en de sportieve kracht van Emmen of de Eagles mag je van Ajax toch wat meer verwachten dan 2 nederlagen, joey.joey schreef: Ik denk dat Ajax goed genoeg is voor de HCE. Internationaal is het een ander verhaal.
Jurgen Colin
Moderator: mods
Wat zei je toen een paar jaar geleden (oké) Ajax Olympique Lyon versloeg?wimpey schreef:Tegen een club met een begroting van 5 miljoen euro en de sportieve kracht van Emmen of de Eagles mag je van Ajax toch wat meer verwachten dan 2 nederlagen, joey.joey schreef: Ik denk dat Ajax goed genoeg is voor de HCE. Internationaal is het een ander verhaal.
Zou voetbal zo zijn dat geld de stand op de ranglijst bepaalde, dan zou Ajax steeds tweede worden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ach gut, kijk nu: het troetelkind van the Creep stond op het punt een streep onder zijn geweldige carrière te zetten... Nog een paar maanden, hr. Colin, dan zit je Ajax-carrière er op. Effe op de tanden bijten!
Sinds zijn komst naar Ajax dit seizoen is ex-NAC'er Jurgen Colin het mikpunt van kritiek. "Dat moet afgelopen zijn", vindt supportersclub AFCA.
Vak 410 rolt morgen - als het duel met PSV doorgaat - een spandoek uit om Colin een hart onder de riem te steken. Hij was nooit echt van plan om de gedachte tot uitvoering te brengen, maar Colin sprak zijn twijfels wel uit naar zijn zaakwaarnemer en vriendin. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen.".
Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje."

Sinds zijn komst naar Ajax dit seizoen is ex-NAC'er Jurgen Colin het mikpunt van kritiek. "Dat moet afgelopen zijn", vindt supportersclub AFCA.
Vak 410 rolt morgen - als het duel met PSV doorgaat - een spandoek uit om Colin een hart onder de riem te steken. Hij was nooit echt van plan om de gedachte tot uitvoering te brengen, maar Colin sprak zijn twijfels wel uit naar zijn zaakwaarnemer en vriendin. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen.".
Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje."
Niets. Als je als voetballer de kans krijgt om naar Ajax te komen dan pak je die kans aan. En we moeten nu ook niet doen of die jongen er helemaal niets van kan. Eerder heeft hij zowel bij PSV als NAC laten zien dat hij weldegelijk kwaliteiten heeft.
Zijn uitstapje naar Engeland heeft hem geen goed gedaan. Dan kan het zijn dat het even duurt voor je weer op je oude niveau bent. En dat had normaal niet zo'n punt geweest omdat hij is gehaald als backup. Maar door omstandigheden moest hij gelijk vol aan de bak. Tja, dan kun je het vervolgens wel aan het Ajax publiek overlaten om iemand af te branden. Dat was zelfs met een eigenwijze klasbak als Zlatan bijna gelukt......
Zijn uitstapje naar Engeland heeft hem geen goed gedaan. Dan kan het zijn dat het even duurt voor je weer op je oude niveau bent. En dat had normaal niet zo'n punt geweest omdat hij is gehaald als backup. Maar door omstandigheden moest hij gelijk vol aan de bak. Tja, dan kun je het vervolgens wel aan het Ajax publiek overlaten om iemand af te branden. Dat was zelfs met een eigenwijze klasbak als Zlatan bijna gelukt......
Nil volentibus arduum
Wat pas echt schandalig was, was het bedroevende spel van Boukhari toen thuis tegen NEC. Zo slecht mag een Ajacied simpelweg niet spelen, dan ben je het shirt gewoon niet waard.Thomvak425 schreef:Dat was pas echt schandalig, schaamteloos.Nihad schreef:Colin in Oranje!
Volgens mij valt de anti-Colin sfeer wel mee. Als je het vergelijkt met wat Boukhari indertijd over zich heen kreeg.
Later in het seizoen heeft Boukhari echter ook weer erg goede wedstrijden gespeeld, met name in de play-offs en de bekerfinale (Cocu werd volledig afgebluft) was hij subliem.
voetbalprimeur.nlColin vergroot defensieve zorgen Koster
Jürgen Colin heeft Ajax-interim-trainer Adrie Koster opnieuw hoofdpijn bezorgd. De rechtsback heeft aan het treffen met AZ een pijnlijke knie overgehouden en trainde al twee dagen niet mee.
Omdat Koster al met de geblesseerden Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen, die weliswaar dicht bij hun rentree zijn, te maken heeft, heeft hij nog maar weinig keus voor het KNVB Beker-duel met NAC Breda. Dat duel zal woensdag gespeeld worden.
In vergelijking met het duel met AZ keert George Ogararu wel terug bij de selectie. De eerste keus van Koster op de rechtsbackpositie komt terug van een schorsing.
Tegen AZ formeerden Siem de Jong, John Heitinga, Jan Vertonghen en Urby Emanuelson de defensie. Na rust viel Colin in voor De Jong. Colin raakte in het duel dus geblesseerd, al hoefde hij niet vervangen te worden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
banjavi schreef:Colin vergroot defensieve zorgen Koster
Jürgen Colin heeft Ajax-interim-trainer Adrie Koster opnieuw hoofdpijn bezorgd. De rechtsback heeft aan het treffen met AZ een pijnlijke knie overgehouden en trainde al twee dagen niet mee.
Omdat Koster al met de geblesseerden Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen, die weliswaar dicht bij hun rentree zijn, te maken heeft, heeft hij nog maar weinig keus voor het KNVB Beker-duel met NAC Breda. Dat duel zal woensdag gespeeld worden.
In vergelijking met het duel met AZ keert George Ogararu wel terug bij de selectie. De eerste keus van Koster op de rechtsbackpositie komt terug van een schorsing.
Tegen AZ formeerden Siem de Jong, John Heitinga, Jan Vertonghen en Urby Emanuelson de defensie. Na rust viel Colin in voor De Jong. Colin raakte in het duel dus geblesseerd, al hoefde hij niet vervangen te worden.
voetbalprimeur.nl
Merken we niet veel van, denk ik....
Absoluut leuk, en ik ben altijd van mening gebleven dat hij gewoon een bruikbare kracht voor AJAX kan zijn als hij in vorm raakt en aan zelfvertrouwen wint. Maar na twee aardige wedstrijden hem nu de helemaal opprijzen vind ik te kortzichtig. Laat hem nog een paar goeie potjes spelen, dan kunnen we verder praten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16