Kennedy Bakircioglu
Moderator: mods
Re: Kennedy Bakircioglu
En daar heeft hij z'n beste periode gehad bij Twente. Nuttige voetballer. Ajaxwaardig, mwoah dat weet ik niet. Iig Ajaxwaardig voor het niveau waarop we de laatste 5 jaar ballen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Daily Blind
Zelfs op dat niveau kan hij niet meekomen..beelzebub schreef:En daar heeft hij z'n beste periode gehad bij Twente. Nuttige voetballer. Ajaxwaardig, mwoah dat weet ik niet. Iig Ajaxwaardig voor het niveau waarop we de laatste 5 jaar ballen.
- Giacomo Puccini
Ajax wacht dit seizoen lang met de grote schoonmaak. Uitstel van executie voor Kennedy. Hopelijk vindt hij een leuke club want het is echt geen verkeerde voetballer voor een subtopper/middenmoter.
Ajax!
- martijn401
Misschien doet Ajaxer alles aan maar is er niemand geïnteresseerd. En als de speler liever wil cashen bij Ajax dan een stapje terug doen dan zullen hun zaakwaarnemers ook niet echt actief zijn.
- Daily Blind
Er is geen geld te besteden, want ga straks maar eens de geld bedragen en aantal transfers vergelijken met die van vorig jaar.Giacomo Puccini schreef:Ajax wacht dit seizoen lang met de grote schoonmaak. Uitstel van executie voor Kennedy. Hopelijk vindt hij een leuke club want het is echt geen verkeerde voetballer voor een subtopper/middenmoter.
- Giacomo Puccini
Maar zit hij bij ons maar wat op de tribune dan schiet ook niemand er wat mee op. Waarschijnlijk zal Ajax geld bij moeten leggen om hem weg te krijgen, dat moet dan maar. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik Kennedy een slimme aankoop vond toendertijd, hij was relatief goedkoop en ik dacht dat Ajax hem altijd wel weer kon doorverkopen voor een paar miljoen.
Ajax!
Wat leuk uitgedrukt. Je bedoelt zeker dat Ajax de overbodige spelers aan de straatstenen niet kwijtraakt?Giacomo Puccini schreef:Ajax wacht dit seizoen lang met de grote schoonmaak.
De economische crisis hakt erin. Clubs zijn voorzichtiger geworden. Als ze een bij Ajax overbodig geworden speler willen huren, melden ze zich pas ergens in augustus. Dan zit Ajax zo omhoog dat het een groot deel van het salaris van de speler voor zijn rekening wil nemen. Vergelijk hoe het met Luque is gegaan.
Wat Kennedy betreft ligt het natuurlijk anders. Die denkt zelf dat hij nog toekomst heeft in Amsterdam. Blijkbaar heeft Jol hem niet verteld dat hij moet uitkijken naar een andere club.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind het anders weer een aardige gekte in de voetbalwereld.joey schreef:
De economische crisis hakt erin. Clubs zijn voorzichtiger geworden.
Mwoah, afgezien van die paar idiote transfers is het tot nu toe ontzettend stil. Wellicht dat het eind augustus nog tot een aantal transfers komt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Komt door de koopwoede van een paar rijke clubs. Madrid met name. Maar verder gebeurt er weinig. Kijk maar hoeveel moeite het Madrid kost om overbodige spelers te slijten.
En Ajax. Bij PSV zitten nog steeds Salcido en Mendez. Ook AZ heeft geen last gehad van clubs die aan Dembele, Schaars, Pocognoli, Moreno of Romero trekken.joey schreef:Komt door de koopwoede van een paar rijke clubs. Madrid met name. Maar verder gebeurt er weinig. Kijk maar hoeveel moeite het Madrid kost om overbodige spelers te slijten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Exact. Je moet er zelfs rekening mee houden dat die overbodige spelers helemaal niet vertrekken (of dat je ze volledig moet blijven betalen).
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wellicht zijn de Goden je goed gezind, Joey...
http://www.detrouwehonden.nl/

NEC richt zich op Bakircioglu
don. 27 augustus 2009
NEC heeft haar pijlen gericht op Kennedy Bakircioglu. De vleugelspeler van Ajax mag vertrekken uit Amsterdam en kan bij de formatie van Dwight Lodeweges de draad weer oppakken.
De Telegraaf maakt melding van de vermeende interesse, maar meldt niet of NEC de Zweed wil huren of kopen. De 28-jarige Bakircioglu heeft er twee seizoen bij Ajax opzitten, nadat de Amsterdammers hem in de zomer van 2007 weghaalden bij FC Twente. De grote doorbraak van de vijftienvoudig international bleef echter uit. Bakircioglu speelde 26 competitieduels en werd vaker uitgefloten dan bejubeld.
Bij NEC zou hij de vleugels kunnen komen versterken. Eerder werden ook al Tim Vincken en Andwelé Slory van Feyenoord genoemd als mogelijke vleugelspeler.
http://www.detrouwehonden.nl/
- Daily Blind
Gaat om een verhuur. NEC heeft geen geld om hem te kopen. Transfervrij laten gaan is eigenlijk een prima optie aangezien hij maar 1.2 miljoen heeft gekost..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik dacht dat hij 750k heeft gekost, maar dat even terzijde.
Mooie club en als ze hem gewoon gratis overnemen is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Huren mag ook, maar dan moet men het volledige salaris overnemen.
Mooie club en als ze hem gewoon gratis overnemen is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Huren mag ook, maar dan moet men het volledige salaris overnemen.
Dat geloof je toch zelf niet, Peter! Bakkie blijft tot einde contract Ajacied. Die laat echt geen geld lopen om bij NEC te mogen ballen.
Wordt, als ´t lukt, gewoon voor een jaar verhuurd. Waarbij NEC een deel van z´n salaris voor rekening neemt.
Wordt, als ´t lukt, gewoon voor een jaar verhuurd. Waarbij NEC een deel van z´n salaris voor rekening neemt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zit er dik in, maar een beetje wishful thinking is ook niet erg haha.
Bakircioglu heeft nog een contract tot 2011. Knap beroerd, zeg. Die gozer is dus toentertijd voor 4 (!!) jaar vastgelegd.
Bakircioglu heeft nog een contract tot 2011. Knap beroerd, zeg. Die gozer is dus toentertijd voor 4 (!!) jaar vastgelegd.

- Ramona
...als Van Beukering verkocht wordt heeft NEC wellicht ietsiepietsie meer ruimte...
Edit...
...wordt verhuurd lees ik net...
Edit...
...wordt verhuurd lees ik net...
Bakkie is anders ook niet mager hoor.Ramona schreef:...als Van Beukering verkocht wordt heeft NEC wellicht ietsiepietsie meer ruimte...

- Ramona
wimpey schreef:Bakkie is anders ook niet mager hoor.Ramona schreef:...als Van Beukering verkocht wordt heeft NEC wellicht ietsiepietsie meer ruimte...

Moet goed komen dus...

Wat een prachtige actiefoto op Ajax.nl

Kennedy laat Djuricic zijn hielen zien.

Kennedy laat Djuricic zijn hielen zien.

Ook zijn haar heeft zijn eigen dynamiek gevonden.