Vurnon Anita
Moderator: mods
Re: Vurnon Anita
Vind het maar niks als linksback, zeker omdat hij ook niet de snelste is..
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Slory kan niet voetballen.
Rennen wel. Ik vind hem gewoon (nog) niet veel als back. Zie daar liever Urby.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Een goede zaak.Telesport schreef:Anita tot juli 2012 Ajacied
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, dinsdag
Vurnon Anita (20) en Ajax hebben een mondeling akkoord bereikt over een nieuw contract. De linksback tekent met terugwerkende kracht per 1 juli 2009 een driejarige verbintenis. „Het is een beloning voor zijn goede spel van de afgelopen weken”, zegt zaakwaarnemer Harry Lulofs. „Het is nu alleen nog een kwestie van het over en weer faxen van de contracten. Vurnon heeft een goed gevoel bij het beleid van Martin Jol en maakt een geste naar Ajax door in te stemmen met het nieuwe premiestelsel. De Ajacieden krijgen alleen nog een premie op basis van de eindstand in de eredivisie. Slechts bij een landstitel kunnen ze meer verdienen dan voorheen. Alle andere plaatsen zijn ongunstiger.”

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kwam dat niet uit de hoed van Marco?
Zeker. Een van de zaken die hij wel goed heeft aangepakt. 

Misschien helpt dat, al betwijfel ik of spelers tijdens een wedstrijd aan premies denken. Vroeger misschien wel, maar die jongens verdienen tegenwoordig zo veel.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is natuurlijk afhankelijk van de hoogte van de premies.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Als ze er al aan denken, dan vraag ik me af wat het effect is.
Dat heeft ie van Jopie afgekeken. Die legde als trainer van Ajax de lat qua salarissen laag en qua premies hoog.Ronald! schreef:Zeker. Een van de zaken die hij wel goed heeft aangepakt.
Alleen jammer dat de transfersommen destijds werden bepaald aan de hand van de salarissen. Daardoor vertrokken Koeman, Vanenburg, Bosman, Rijkaard en MvB voor een appel en een ei. Terwijl psv de jackpot ving voor Dil.

- Daily Blind
Premies bij Ajax kunnen oplopen tot 350.000 euro per seizoen.Jöhnk schreef:Als ze er al aan denken, dan vraag ik me af wat het effect is.
Tja, dan had de penningmeester de contracten van die jongens op tijd moeten openbreken. Maar die liet het lekker op zijn beloop, want zelfs spelers van wie de contracten afliepen waren niet transfervrij. Dat kun je je nu niet meer voorstellen.wimpey schreef:Dat heeft ie van Jopie afgekeken. Die legde als trainer van Ajax de lat qua salarissen laag en qua premies hoog.Ronald! schreef:Zeker. Een van de zaken die hij wel goed heeft aangepakt.
Alleen jammer dat de transfersommen destijds werden bepaald aan de hand van de salarissen. Daardoor vertrokken Koeman, Vanenburg, Bosman, Rijkaard en MvB voor een appel en een ei. Terwijl psv de jackpot ving voor Dil.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En officieel z'n contract verlengd met een jaar tot 2012.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 10/11
Waarom zo kort? Over driekwart jaar zit je dus weer met een speler die je aan het eind evan het seizoen moet verkopen om er nog iets voor te kunnen vangen. Sterker, volgens de oude Arie van Os-doctrine moeten we hem zelfs na dit seizoen al verkopen.Thijs schreef:En officieel z'n contract verlengd met een jaar tot 2012.
Goede vraag, want hij gaf zelf aan nog lang te willen blijven. Blijkbaar heeft Ajax de boot afgehouden.
Heeft Jol soms (te veel) naar Cruijff geluisterd? Die is voor kortlopende contracten, om de spelers gemotiveerd te houden.
Heeft Jol soms (te veel) naar Cruijff geluisterd? Die is voor kortlopende contracten, om de spelers gemotiveerd te houden.
Bij Ajax is men zo snugger om niet meer naar JC te luisteren.Jöhnk schreef: Heeft Jol soms (te veel) naar Cruijff geluisterd?
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Of Ajax (Jol) wil op termijn toch een andere back.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Ik vind Anita ook een noodoplossing hoor. Dit lijkt me een speler waar weinig rek meer inzit, simpelweg vanwege zijn fysieke ongeschiktheid voor profvoetbal. Leuk voor hem dat hij nu veel speelminuten maakt, maar ik kijk er niet raar van op als Ajax op zoekt blijft naar een alternatief met meer mogelijkheden.
Ajax!
Anita volgende wedstrijd geschorst. Atouba geblesseerd. Wordt Emanuelson weer linksback of zet hij Vertonghen daar met Oleguer in het centrum. Ik hoop dat Jol eens ballen toont en Shakison overhevelt.
Wat denk jezelf?
Sorry voor de toon, je hebt het al vaker geopperd over diverse jeugdspelers, maar tot nu toe komt het er steeds niet van.
Sorry voor de toon, je hebt het al vaker geopperd over diverse jeugdspelers, maar tot nu toe komt het er steeds niet van.
Vandaar dus dat zijn contract is opengebroken? Volgens mij is Jol juist erg tevreden met zijn 'uitvinding'.Giacomo Puccini schreef:Ik vind Anita ook een noodoplossing hoor. Dit lijkt me een speler waar weinig rek meer inzit, simpelweg vanwege zijn fysieke ongeschiktheid voor profvoetbal. Leuk voor hem dat hij nu veel speelminuten maakt, maar ik kijk er niet raar van op als Ajax op zoekt blijft naar een alternatief met meer mogelijkheden.