Edgar Manucharyan
Moderator: mods
-
-
-
Klopt dus niet. Sterker nog: de beste jongen heeft zijn naast zijn wedstrijd tegen Heerenveen ook zijn Europese debuut al lang gemaakt.Peter schreef:In de jeugd maakt hij zo af en toe minuten. Lijkt me niet dat die jongen er ooit nog komt, want half Amsterdam heeft nu al een keer bij de selectie gezeten, behalve Edgar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Re: Edgar Manucharyan
Eindelijk, hopelijk kan hij nog wat maken van z'n carriere.
Telesport:
Telesport:
Edgar Manucharyan verruilt Ajax voor Haarlem
Opmerkelijke 'transfer' bij Ajax
door Mike Verweij
AMSTERDAM - Ajax leent Edgar Manucharyan voorlopig uit aan eerstedivisionist Haarlem. De 22-jarige Armeniër werd vier jaar geleden als groot talent naar Amsterdam gehaald. Bij Ajax zit Manucharyan echter al tijden op een dood spoor. De linksbuiten kwam vervolgens met Haarlem tot overeenstemming, nadat het CWI vanochtend aangaf dat de tijdelijke overstap (werkvergunning) geen probleem is. Manucharyan is weliswaar een niet EU-speler, maar voetbalt al meer dan drie jaar in Nederland.
"Het is belangrijk dat Edgar weer aan spelen toekomt", verklaarde zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker de tijdelijke overgang. "Hij hoopt zich op deze manier in de kijker te kunnen spelen bij andere clubs."
Mede dankzij blessures kwam Manucharyan bij Ajax weinig in actie. Tot op heden gaf hij in negen competitieduels acte de présence in het shirt van de Amsterdammers. De laatste twee seizoenen maakte de aanvaller echter geen deel meer uit van de hoofdmacht.
- Daily Blind
Blijkbaar is Chiel Dekker het zat en wil hij zijn spelertjes elders onderbrengen..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als opvolger van Jongebloet denk ik dan? Die heeft het volgens mij niet waar kunnen maken.
- Daily Blind
Klopt helemaal. Ik denk dat Jongebloet ook dit jaar weer lekker op de bank kan gaan zitten, want Castillion is vele malen beter.Peter schreef:Als opvolger van Jongebloet denk ik dan? Die heeft het volgens mij niet waar kunnen maken.
En toch had Manucharyan wat bijzonders. Jammer dat het er niet is uitgekomen. Inmiddels staat hij natuurlijk al veel te lang stil in zijn ontwikkeling. Ik sluit niet uit dat hij via Haarlem nog bij een leuke club kan belanden als hij tenminste fit blijft.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Denk ik ook, maar dan moet hij ten eerste fit blijven. Want dat is zijn grootste probleem en dat hij ook erg graag bij de Burgerking eet.Marillion schreef:En toch had Manucharyan wat bijzonders. Jammer dat het er niet is uitgekomen. Inmiddels staat hij natuurlijk al veel te lang stil in zijn ontwikkeling. Ik sluit niet uit dat hij via Haarlem nog bij een leuke club kan belanden als hij tenminste fit blijft.
- Giacomo Puccini
Fysiek niet in orde helaas. Ik wens Edgar veel succes bij Haarlem en hopelijk zien we hem nog eens terug in de Eredivisie.
Ajax!
Komt die Jongebloet nog terug dan? Kan er niets van.Zlatan Son of God schreef:Klopt helemaal. Ik denk dat Jongebloet ook dit jaar weer lekker op de bank kan gaan zitten, want Castillion is vele malen beter.Peter schreef:Als opvolger van Jongebloet denk ik dan? Die heeft het volgens mij niet waar kunnen maken.
In de oefenwedstrijd tegen Hollandia deed hij weer mee! Hij neemt zo de plaats in van iemand die het misschien wel kan halen.Komt die Jongebloet nog terug dan? Kan er niets van.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
Zit bij Jong Ajax.Enganche schreef:Komt die Jongebloet nog terug dan? Kan er niets van.Zlatan Son of God schreef:Klopt helemaal. Ik denk dat Jongebloet ook dit jaar weer lekker op de bank kan gaan zitten, want Castillion is vele malen beter.Peter schreef:Als opvolger van Jongebloet denk ik dan? Die heeft het volgens mij niet waar kunnen maken.
Graafschap vs Haarlem maar eens kijken dit seizoen.