George Ogararu
Moderator: mods
Bevestiging verhuur Ogararu:
Ajax.nlOgararu op huurbasis naar Steaua Boekarest
Amsterdam, 01 sep 2008
Ajax en FC Steaua Boekarest hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van George Ogararu aan de Roemeense club. De verhuurperiode gaat direct in en loopt tot 1 juli 2009. De verdediger staat nog tot 1 juli 2010 onder contract bij Ajax.
Ogararu, geboren op 3 februari 1980, kwam op 1 juli 2006 naar Amsterdam. Ogararu speelde in totaal 66 wedstrijden voor de hoofdmacht van Ajax. Hij maakte zijn debuut in de wedstrijd Ajax – PSV op 13 augustus 2006 (3-1).
Re: George Ogararu
AS'AEK wil Ogararu alleen transfervrij'
vrijdag 26 juni, door Dario73, Hengelo, 08:14u, Goalday
De zaakwaarnemer van George Ogararu heeft Ajax verzocht om Ogararu transfervrij naar AEK Athene laten gaan. Dat meldt de Griekse website Goalday.
De Grieken zouden niet veel geld hebben en alleen genoegen nemen met een transfervrije overgang.
Tabee.

- Daily Blind
Ja dacht het ook wel AEK er gaat gewoon betaald worden en anders niks.
Ik dacht dat er zoveel geld zat in Griekenland? Of is AEK het Feyenoord van Griekenland? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Van mij mag hij desnoods voor niks weg, hoor. Of bedoel je dat ook?
- Daily Blind
Nee hoor is een redelijk rijke club.Duke schreef:Ik dacht dat er zoveel geld zat in Griekenland? Of is AEK het Feyenoord van Griekenland?
AEK moet gewoon betalen, want tot nu toe heeft die Ogararu al genoeg gekost.
Bij AEK weten ze ook dat Ajax Ogararu kwijt wil. Waarom zouden ze betalen?
Het stinkt aan alle kanten!
We zullen het snel genoeg weten, hij was in tegenstelling tot Rommedahl niet terug te vinden op het trainingsveld vandaag.
Omdat we met zijn allen hier Ajacieden zijn en hopen dat ze die jongen overnemen voor nog tenminste een troostprijsje wat de veel te hoge prijs die we voor deze overrated prutser hebben betaald nog een beetje goedmaakt?joey schreef:Bij AEK weten ze ook dat Ajax Ogararu kwijt wil. Waarom zouden ze betalen?

- Daily Blind
joey schreef:Bij AEK weten ze ook dat Ajax Ogararu kwijt wil. Waarom zouden ze betalen?
Dus iedereen die op een zijspoor is beland moet gratis zijn.. Nou ik hoop dat Ajax in dit geval ff flink gaat shoppen in Engeland..
Dat hopen we natuurlijk, maar ik zou nergens op rekenen.Daniel_vT schreef:Omdat we met zijn allen hier Ajacieden zijn en hopen dat ze die jongen overnemen voor nog tenminste een troostprijsje wat de veel te hoge prijs die we voor deze overrated prutser hebben betaald nog een beetje goedmaakt?joey schreef:Bij AEK weten ze ook dat Ajax Ogararu kwijt wil. Waarom zouden ze betalen?Dat hopen we toch?
Met sommige spelers kun je nog de schijn ophouden, maar met Ogararu is het overduidelijk dat Ajax hem niet meer wil.
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Fatamorgana: ik zie Ogararu! En hij doet zowaar iets dat op voetballen lijkt!
'Steaua Boekarest wil Ajacied Ogararu overnemen'
AMSTERDAM - George Ogararu staat in de belangstelling van Steaua Boekarest. De verdediger van Ajax kan volgens Roemeense media deze winter terugkeren naar zijn voormalig werkgever. Zo meldt onder andere Click! zondag.
Ajax nam Ogararu in 2006 over van Steaua. Tijdens zijn eerste twee seizoenen in Nederland kon de Roemeen regelmatig op speeltijd rekenen. Vervolgens belandde hij op de bank. Vorig seizoen werd de verdediger al aan Steaua Boekarest verhuurd.
Dit seizoen zit hij in Amsterdam voornamelijk op de tribune. Sinds Martin Jol trainer van Ajax is, heeft Ogararu zelfs geen enkele speelminuut in competitieverband gemaakt.
Het contract van de Roemeen loopt in Amsterdam medio 2010 af.
Kom er maar in, joey!
AMSTERDAM - George Ogararu staat in de belangstelling van Steaua Boekarest. De verdediger van Ajax kan volgens Roemeense media deze winter terugkeren naar zijn voormalig werkgever. Zo meldt onder andere Click! zondag.
Ajax nam Ogararu in 2006 over van Steaua. Tijdens zijn eerste twee seizoenen in Nederland kon de Roemeen regelmatig op speeltijd rekenen. Vervolgens belandde hij op de bank. Vorig seizoen werd de verdediger al aan Steaua Boekarest verhuurd.
Dit seizoen zit hij in Amsterdam voornamelijk op de tribune. Sinds Martin Jol trainer van Ajax is, heeft Ogararu zelfs geen enkele speelminuut in competitieverband gemaakt.
Het contract van de Roemeen loopt in Amsterdam medio 2010 af.
Kom er maar in, joey!