Rosenberg
Moderator: mods
Vindt je, mijn mening is dat je de beste voetballers moet houden, als blijkt dat het AJAX bestuur voor de centen heeft gekozen dan is dat foute boel natuurlijk ...Thomas schreef:En Charisteas moest weg omdat hij een te dure speler was om als backupspits te gebruiken. Dat ligt dus ook anders.
Blij met de punten ...
- Alaindebanaan
Je doelt op Riga Mustapha? Ten eerste: Die speler die het in Nederland nooit heeft gemaakt in de Eredivisie en na een jaartje in de eerste divisie naar Spanje ging?? En ten tweede: Hij speelt daar toch vooral áchter de spits, en geen rechtsbuiten meer?WP_LeGeNd schreef:toevallig hebben zij ook nog een aardige rechtsbuiten waar ajax interesse in zou hebben.. ruilen?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Ik zeg ook nergens dat ik het goed keur. Ik zeg alleen dat het anders ligt.Voetske schreef:Vindt je, mijn mening is dat je de beste voetballers moet houden, als blijkt dat het AJAX bestuur voor de centen heeft gekozen dan is dat foute boel natuurlijk ...Thomas schreef:En Charisteas moest weg omdat hij een te dure speler was om als backupspits te gebruiken. Dat ligt dus ook anders.
- Cluijffert
Ik denk dat het duidelijk is dat zowel Charisteas als Rosenberg niet de kwaliteit hebben die Ajax zou moeten nastreven.
En zo zijn er nog wel een aantal.
Hoe kunnen supporters verwachten dat we Psv bedreigen als we niettemin genoegen nemen met absolute middelmaat?
Hoeveel spelers van de huidige selectie hebben de potentie om Nederlandse top te zijn, laat staan Europese subtop???
En zet daarnaast dan de basisselectie van Psv...
En zo zijn er nog wel een aantal.
Hoe kunnen supporters verwachten dat we Psv bedreigen als we niettemin genoegen nemen met absolute middelmaat?
Hoeveel spelers van de huidige selectie hebben de potentie om Nederlandse top te zijn, laat staan Europese subtop???
En zet daarnaast dan de basisselectie van Psv...
- Donnie Darko
- Ajaciedjuh
AS: X'D :whistling: Ze worden steeds leuker die berichten ...... psv zal wel 1,5 miljoen of zo bieden ;)
'PSV aast op Rosenberg'
Donderdag 4 januari, door SK, Amsterdam, 16.22u GMT+01.00, Zweedse site
Diverse Zweedse media weten te melden dat Ajacied Markus Rosenberg in de belangstelling staat van PSV. De regerend landskampioen heeft een kleine drie miljoen euro over voor de aanvaller.
Rosenberg zou een overstap naar de Eindhovenaren wel zien zitten, maar het lijkt erop dat Ajax de Zweedse aanvaller niet zomaar voor een klein bedrag naar een concurrent wil laten gaan.
Ajax vraagt zes miljoen euro voor de Zweed en eerder toonden Olympique Lyon, Levante, Espanyol, Parma, Hamburger SV, Roda JC en zelfs Feyenoord interesse als we de geruchten mogen geloven. Ajax ontkent overigens dat er interesse in de linksbuiten/rechtsbuiten/spits is.
'PSV aast op Rosenberg'
Donderdag 4 januari, door SK, Amsterdam, 16.22u GMT+01.00, Zweedse site
Diverse Zweedse media weten te melden dat Ajacied Markus Rosenberg in de belangstelling staat van PSV. De regerend landskampioen heeft een kleine drie miljoen euro over voor de aanvaller.
Rosenberg zou een overstap naar de Eindhovenaren wel zien zitten, maar het lijkt erop dat Ajax de Zweedse aanvaller niet zomaar voor een klein bedrag naar een concurrent wil laten gaan.
Ajax vraagt zes miljoen euro voor de Zweed en eerder toonden Olympique Lyon, Levante, Espanyol, Parma, Hamburger SV, Roda JC en zelfs Feyenoord interesse als we de geruchten mogen geloven. Ajax ontkent overigens dat er interesse in de linksbuiten/rechtsbuiten/spits is.
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Om het overzichtelijk te houden (uit de topic van Grygera):
Jöhnk schreef:Heb Rosenberg nooit horen klagen. Maar wellicht doet hij dat intern?
Arwin schreef:Je hebt gelijk dat ik hierin de woorden van de technische staf geloof, die na een aantal zeer zwakke wedstrijden van invallers deze invallers afkraakten en hun instelling niet goed vonden, omdat ze wel zeuren om te mogen spelen, maar niet presteren.Jöhnk schreef:Heb Rosenberg nooit horen klagen. Maar wellicht doet hij dat intern?
De naam Rosenberg kon je na die wedstrijden automatisch invullen.
Maar ik heb hem niet openlijk in de media horen klagen idd.
joey schreef:Thomas Rijsman, een volger die voor het Parool dagelijks 'Staanplaats' schrijft, een stukje over het wel en wee van Ajax, merkte laatst (in november ergens) op dat Rosenberg 'deze week scherp trainde'. Dit in tegenstelling tot eerder. Ook tijdens zijn wedstrijden in het tweede maakte Markus een ongemotiveerde indruk, om van zijn invalbeurten in Ajax 1 maar te zwijgen.
Arwin schreef:Hij heeft zijn kans in de spits gewoon gehad hoor. Iedereen kan zien dat hij totaal niet bij Ajax past, dus stop nou maar hem te verdedigen.Rishi schreef:Toch logisch ook als je onder valse voorwenselen wordt gehaald?
joey schreef:Precies, waarom denk je dat KJH werd gehaald?
Lucas schreef:Hou nou toch op. Je kan vinden wat je wil over Rosenberg, maar 6 wedstrijden als midvoor mogen spelen is niet hetzelfde 'als je kans gehad hebben'. De alom geprezen Ibrahimovic deed er meer dan een jaar over voordat hij op die positie een beetje positief opviel. Wat niet wegneemt dat Rosenberg waarschijnlijk in die positie bij Ajax tekort komt hoor, maar zeggen dat hij een eerlijke kans heeft gehad op de positie is feitelijk onjuist
- Alaindebanaan
Die kans moet je natuurlijk afdwingen, hij heeft gewoon te weinig laten zien blijkbaar.... Ik wil ook wel een kans in Ajax 1... ;)Lucas schreef:Inderdaad. Het ging me er alleen om dat een nieuwe speler 6 wedstrijden (het kunnen er zelfs 7 zijn geweest) in de spits zetten niet hetzelfde is als een eerlijke kans. That's it.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- Daily Blind
Zlatan is net als Rosenberg ook op het zij spoor gezet, maar hij heeft de kansen die hij daarna heeft gekregen (ook als niet centrum spits) met beide handen gepakt. Als je Rosenberg nu het veld op ziet komen en daarbij zijn inzet op telt spreek je niet van een prof die graag wil laten zien wat hij kan. Het is beschamend voor woorden dat een speler als Rosenberg zich zo laat kennen door 0,0 inzet te tonen in alle wedstrijden die hij MAG invallen. Wees dan een kerel en zeg: Sorry trainer, ik kan me niet meer opladen om te spelen.. Geef iemand anders maar een kans.