Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Daily Blind
ja maar een gokje wagen kan altijd.. De Zeeuw :XArwin schreef:Hij is wel talentvol, maar nog niet goed genoeg voor Ajax of PSV hoor. Heeft natuurlijk pas een jaartje GGD en een handjevol eredivisie wedstrijden achter zijn naam staan.Marillion schreef:Ik weet niet of het echt zo'n talent is maar in dat geval zou het wel een stunt zijn zeg. Komt er bij Excelsior een talent door en dan loopt ie zo naar Ajax, AZ of psv. Ga dat maar eens uitleggen als je Wim Jansen heet.
Volgens mij speelt hij toch voornamelijk als rechtermiddenvelder!sander schreef:Hij is linkermiddenvelder!
- Ajaciedjuh
Ajaxlive voor wat het waard is:
'Ajax geïnteresseerd in speler van Rennes'
26 september 2006
Ajax, Reading en Bayern Munchen zouden geïnteresseerd zijn in een of meerdere spelers van het Franse Rennes. De scouts van Reading werden afgelopen zondag gesignaleerd bij de wedstrijd Rennes - St. Etienne en ook de Amsterdammers en de Duitsters azen op een speler van Rennes, zo meldt het betrouwbare Skysports.
Om welke speler het gaat weet Skysports niet te melden. Het zou volgens de website kunnen gaan om de 23-jarige John Mensah, een sterke (zie foto :D ) verdediger die eerder dit jaar in verband werd gebracht met Reading en AS Monaco. Mensah maakte afgelopen zomer nog indruk op het WK met het nationale team van Ghana, dat de achtste finales van het toernooi bereikte.

'Ajax geïnteresseerd in speler van Rennes'
26 september 2006
Ajax, Reading en Bayern Munchen zouden geïnteresseerd zijn in een of meerdere spelers van het Franse Rennes. De scouts van Reading werden afgelopen zondag gesignaleerd bij de wedstrijd Rennes - St. Etienne en ook de Amsterdammers en de Duitsters azen op een speler van Rennes, zo meldt het betrouwbare Skysports.
Om welke speler het gaat weet Skysports niet te melden. Het zou volgens de website kunnen gaan om de 23-jarige John Mensah, een sterke (zie foto :D ) verdediger die eerder dit jaar in verband werd gebracht met Reading en AS Monaco. Mensah maakte afgelopen zomer nog indruk op het WK met het nationale team van Ghana, dat de achtste finales van het toernooi bereikte.

Utaka --> Nederlandse zaakwaarnemer.
Voor de rest beviel Mensah mij wel op het WK. Briand is de spits van Frankrijk onder-21 en heeft wel wat.
Faty is volgens mij ook wel aardig, geloof ik. Net zoals Bourillon.
Zou ze eens aan het werk moeten zien.
Voor de rest beviel Mensah mij wel op het WK. Briand is de spits van Frankrijk onder-21 en heeft wel wat.
Laatst gewijzigd door Feest op di sep 26, 2006 9:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ken jij de club Rennes een beetje? Die hebben toch jaar in jaar uit wel een aantal interessante spelers in hun selectie.Steef schreef:Utaka --> Nederlandse zaakwaarnemer.
http://home.skysports.com/list.aspx?hli ... rance+tripRoyals in France trip
By Patrick Haond - Created on 26 Sep 2006
Reading reportedly dispatched scouts to observe Rennes' clash with St Etienne last weekend.
It remains unknown who Steve Coppell's men were sent to watch, although the club have been previously linked with John Mensah.
The Royals were keen to bring the Ghana international to The Madejski in August, but the newly-promoted outfit failed to secure the 23-year-old's services.
Although Rennes rejected Reading's bid last August, Coppell's side may be ready to test their resolve with a fresh bid in the transfer window.
Ajax and Bayern Munich also dispatched scouts to Stade de la Route-de-Lorient, although, again, the subject of their interest remains unknown
Er wordt dus alleen geschreven dat er scouts van Ajax aanwezig waren.
Ach, met een simpele kapbeweging heb je de bal weer bij je sterke been. Kijk maar naar het middenveld van Barcelona vorig seizoen. Deco - Marquez - Xavi waarbij Deco geen linkspoot is. Of het middenveld van Chelsea...Of Milan...Of Arsenal...Of Real Madrid...Zie je ook een patroontje?Vind van wel. Wat is zijn sterke been? Hoe speelt Ajax? Met Gabri op de rechtshalf heb je een ander soort linkshalf nodig.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Deco speelde geen linkshalf bij Barcelona. Bij Arsenal speelt Gilberto links controlerend en die is van nature linksbenig. Bij Milan speelt Seedorf er vaak en die is tweebenig. Bij Chelsea zijn zowel Ballack als Lampard (in mindere mate) tweebenig. Real heeft op het moment geen linksbenige speler op linkshalf opgesteld.Mr. Ajax schreef:Ach, met een simpele kapbeweging heb je de bal weer bij je sterke been. Kijk maar naar het middenveld van Barcelona vorig seizoen. Deco - Marquez - Xavi waarbij Deco geen linkspoot is. Of het middenveld van Chelsea...Of Milan...Of Arsenal...Of Real Madrid...Zie je ook een patroontje?Vind van wel. Wat is zijn sterke been? Hoe speelt Ajax? Met Gabri op de rechtshalf heb je een ander soort linkshalf nodig.
Waar speelde Deco dan?? Xavi was rechtshalf en Marquez centraal. Deco linkshalf :yes: Bij Arsenal stond Pires een hele lange tijd op links opgesteld, en dat brak hem niet echt op hoor. Seedorf is gewoon rechtsbenig hoor, evenals Lampard. Dat een speler een passje over 10 meter met links kan geven maakt hem niet tweebenig! Real speelde ook altijd met Figo en tegenwoordig met Robinho op links. Gisteravond stonden Diarra en Emerson min of meer centraal naast elkaar te controleren, waarbij geen van beide tweebenig is.Deco speelde geen linkshalf bij Barcelona. Bij Arsenal speelt Gilberto links controlerend en die is van nature linksbenig. Bij Milan speelt Seedorf er vaak en die is tweebenig. Bij Chelsea zijn zowel Ballack als Lampard (in mindere mate) tweebenig. Real heeft op het moment geen linksbenige speler op linkshalf opgesteld.
Er zijn echt zo enorm veel voorbeelden hiervan, dat weten jullie ook wel hoor...
Figo speelde meestal gewoon op rechts en is sowieso een slecht voorbeeld aangezien we het over halfspelers hadden, niet over vleugelspelers.Mr. Ajax schreef:Waar speelde Deco dan?? Xavi was rechtshalf en Marquez centraal. Deco linkshalf :yes: Bij Arsenal stond Pires een hele lange tijd op links opgesteld, en dat brak hem niet echt op hoor. Seedorf is gewoon rechtsbenig hoor, evenals Lampard. Dat een speler een passje over 10 meter met links kan geven maakt hem niet tweebenig! Real speelde ook altijd met Figo en tegenwoordig met Robinho op links. Gisteravond stonden Diarra en Emerson min of meer centraal naast elkaar te controleren, waarbij geen van beide tweebenig is.Deco speelde geen linkshalf bij Barcelona. Bij Arsenal speelt Gilberto links controlerend en die is van nature linksbenig. Bij Milan speelt Seedorf er vaak en die is tweebenig. Bij Chelsea zijn zowel Ballack als Lampard (in mindere mate) tweebenig. Real heeft op het moment geen linksbenige speler op linkshalf opgesteld.
Er zijn echt zo enorm veel voorbeelden hiervan, dat weten jullie ook wel hoor...
Deco speelde als een halve nummer 10, terwijl Marquez schuin controlerend achter Xavi stond.
Seedorf is behoorlijk tweebenig.
Pires speelde het afgelopen seizoen weinig en is sowieso geen linkshalf. Hij speelde op de linkervleugel, dat is wat anders.
Nou, dan zjn we het gewoon niet eens. Deco speelde weldegelijk links op het middenveld bij Barca. Seedorf is net zo tweebenig als Babel.Figo speelde meestal gewoon op rechts en is sowieso een slecht voorbeeld aangezien we het over halfspelers hadden, niet over vleugelspelers.
Deco speelde als een halve nummer 10, terwijl Marquez schuin controlerend achter Xavi stond.
Seedorf is behoorlijk tweebenig.
Pires speelde het afgelopen seizoen weinig en is sowieso geen linkshalf. Hij speelde op de linkervleugel, dat is wat anders.
En wat heeft het ermee te maken dat Pires weinig speelde? het gaat erom dat je geen pure linkspoot hoeft te zijn om op links te spelen. Pires stond weliswaar op papier als buitenste middenvelder geposteerd, maar is/was echt geen velugelspeler. Hij speelde heel vaak door het midden en kwam ook vaak centraal te staan. Seedorf en Pires bekleden een soortgelijke positie hoor...
Verder zijn er een tal van voorbeelden...Moet ik meer opnoemen?