Dat bedoel ik met stats zeggen lang niet alles over inbreng in het spelbeelzebub schreef:Dat kan wel zijn Sandro, maar die keren dat Bryan Roy Eric Gerets in de luren legde zijn onbetaalbaar ook al was het rendement soms nul.

Moderator: mods
Dat bedoel ik met stats zeggen lang niet alles over inbreng in het spelbeelzebub schreef:Dat kan wel zijn Sandro, maar die keren dat Bryan Roy Eric Gerets in de luren legde zijn onbetaalbaar ook al was het rendement soms nul.
Als je dan de klik Ziyech - Dolberg ziet. 2 intelligente spelers die elkaar aanvoelen en op elkaar anticiperen. Aanleiding tot de pingel: dat is voetbal.Peter schreef:Het is soms zo lastig voetballen voor Ziyech. Younes speelt Ziyech kort aan en Ziyech draait zo dat je die bal gelijk mee kan geven in de diepte. Probleem is alleen dat Younes lekker blijft staan rond de middenlijn, waardoor Ziyech op zoek moet naar andere opties. Komt keer op keer voor.
Schone had daar ook last van. Alleen al daarom heb je Viergever nodig op links. Die speelde echt heel goed. Haalde ook, verrassend eigenlijk, vaker de achterlijn dan Sinkgraven.Peter schreef:Het is soms zo lastig voetballen voor Ziyech. Younes speelt Ziyech kort aan en Ziyech draait zo dat je die bal gelijk mee kan geven in de diepte. Probleem is alleen dat Younes lekker blijft staan rond de middenlijn, waardoor Ziyech op zoek moet naar andere opties. Komt keer op keer voor.
M.a.w.: hij geeft weinig assists en scoort amper.WP_LeGeNd schreef: Hij had al minimaal op 10 assists moeten staan, daarnaast heeft hij dit seizoen al een stuk of 5x paal of lat geraakt.
Nou met iets minder zwakke punten moet dat nog wel kunnen hoorDuke schreef:Als hij geen of minder zwakke punten had, speelde hij ook niet bij Ajax.
Dat vind ik dus totaal niet. De drie die jij noemt waren niet goed genoeg, maar wel véél beter dan Younes en dat blijkt ook uit het veel betere rendement van deze spelers qua assists en goals.WP_LeGeNd schreef:maar hij is wel beter dan de meeste buitenspeler die we de afgelopen 15 jaar hebben gehad. (Boerrigter, Sullie, Babel. Noem maar op)
Younes is mijn inziens beter, verder is het natuurlijk wel zo dat je meetelt wat iemand heeft gekost ...Sandro_Calaaabro schreef:Maar is Younes daarom beter? Omdat hij veel goedkoper was?
Hij speelt niet. De Sikora-kloon mocht weer opdraven.999 schreef:Cerny moet meer zijn , anders heb je er ook niks aan ...
Het verval t.o.v. jl. donderdag was gigantisch. Was die mooie avond dan het gevolg van goed bestuur?999 schreef:Je hebt anders niks Wimpey.Voor je grieven moet je toch echt bij het bestuur zijn ...