Mitchell Dijks

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Mano » ma jun 01, 2015 8:05 am

Ajax Rules schreef:
brigade zuid schreef:Eigenlijk al bijzonder dat we het uitzonderlijk vinden dat een voetballer aan zijn mindere punten werkt. Ik zou het veel gekker vinden als er niks aan gedaan zou worden.
Eens. Maar ik denk dat het meer uitzondering dan regel is in de praktijk.

ik herinner me een stukje op tv dat FdB boos is omdat NIEMAND eerder uit zichzelf is gaan trainen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Duke » do jun 04, 2015 8:05 am

Het is dus nog niet rond, gezien de berichtgeving rond Boilesen. Dijks zou nog te duur zijn? Of zou er nog een speler richting Tilburg moeten?

Edit: geen paniek, allemaal onderhandelingstactiek volgens Mike Verweij, Dijks komt gewoon.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Khraa » do jun 04, 2015 8:20 am

Dan juist wel paniek!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48025
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door peter » vr jun 19, 2015 3:30 pm

Volgens de Telegraaf zijn we akkoord met WillemII.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Arthur » vr jun 19, 2015 3:37 pm

Ling! Doe er wat aan! :smallgrin.gif:

Maar het blijft erg droevig dat onze Marc en/of de scouting geen betere, haalbare linksback weet te vinden op deze aardkloot.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Alexander » vr jun 19, 2015 3:46 pm

En het contract met Ligeon wordt als onderdeel van deze deal met een jaar verlengd.

Overmars :drecul.gif:

wimpey
Berichten: 52109
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door wimpey » za jun 20, 2015 12:50 pm

Alexander schreef:En het contract met Ligeon wordt als onderdeel van deze deal met een jaar verlengd.

Overmars :drecul.gif:
Echt ongelooflijk he. Duw Ligeon en De Sa die kant op en leg voor Willem II nog wat bij (als je die Dijks dan écht zo graag terug wilt hebben). Die Overmars weet het écht niet he. Ik bedoel, zo'n Ligeon, daar weet je al een jaar of 4 van dat 'm dat niet gaat worden. I.p.v. een cut te maken, blijft zo'n Overmars maar compromitteren.

Ik troost me met de gedachte dat het plaatje er na komend seizoen anders uit zal zien. Na 4 titels op die rij is die honger gestild en we kunnen ook wel concluderen dat we in de CL nog steeds weinig tot niets te zoeken hebben. Dus zit ik als fan een beetje in een vacuüm, waarin Ajax wat langs mee heen gaat en niet zo heel erg intens boeit. Op naar de volgende fase dus. :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Yopi » zo jun 21, 2015 1:35 pm

Ik zit niet in een vacuüm maar in een wak. Mijn vertrouwen in Overmars en De Boer is weg. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 22, 2015 6:24 pm

@simonzwartkruis: Mitchell Dijks wordt momenteel medisch gekeurd bij #Ajax, daarna wordt zijn overgang van Willem II afgerond
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Duke » vr jun 26, 2015 2:55 pm

Afbeelding
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Khraa » vr jun 26, 2015 4:57 pm

Het is een zwarte dag in de geschiedenis van Ajax.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48025
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door peter » vr jun 26, 2015 5:30 pm

Je bent wel een baas als je dat shirt aan trekt bij je presentatie. :biggthumpup.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr jun 26, 2015 6:13 pm

Khraa schreef:Het is een zwarte dag in de geschiedenis van Ajax.
Laten we hem een kans geven, zoals iedere aankoop!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr jun 26, 2015 6:13 pm

Khraa schreef:Het is een zwarte dag in de geschiedenis van Ajax.
Laten we hem een kans geven, zoals iedere aankoop!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Khraa » vr jun 26, 2015 6:20 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Khraa schreef:Het is een zwarte dag in de geschiedenis van Ajax.
Laten we hem een kans geven, zoals iedere aankoop!
De zwarte dag is ook niet zozeer op hem gericht als wel de totale incompetentie van het TH.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr jun 26, 2015 6:39 pm

We hebben wel diepere dalen gekend, ook recent nog. uit de losse pols: Zimling? Atouba? Tainio? Kuffour? Duarte? Dan heb ik met Dijks meer hoop.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Khraa » vr jun 26, 2015 6:54 pm

Ik niet, daarvoor is de basismotoriek van Dijks te slecht. Het is een mindere uitvoering van Jelle van Damme. Ik had gehoopt deze jongen nooit meer in een Ajax-shirt te zien spelen.

Het Studio Sport scoutingsapparaat is na de revolutie omgezet in het Voetbal International scoutingsapparaat? Eerst geeft De Boer nog aan dat hij het niet in hem ziet zitten, er wordt 3 x door de flapdrollen bij de VI lovend over hem gesproken en vervolgens bied je hem een contract aan?

Je hebt jaren kunnen zien dat hij er niets van kan, het was geen instellingskwestie zoals bij Elia, Promes enzo. En dan haal je hem na 1 redelijk seizoen weer terug? Ongelooflijk.

Nu hopen dat het een Ronald de Boer verhaal gaat worden en dat hij dus een broer heeft die ons 4 keer kampioen gaat maken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mitchell Dijks

Bericht door beelzebub » vr jun 26, 2015 7:34 pm

Peter schreef:Je bent wel een baas als je dat shirt aan trekt bij je presentatie. :biggthumpup.gif:

Haha, paardenlul, maar dan verbasterd. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Giacomo Puccini » za jun 27, 2015 12:33 am

beelzebub schreef:
Peter schreef:Je bent wel een baas als je dat shirt aan trekt bij je presentatie. :biggthumpup.gif:
Haha, paardenlul, maar dan verbasterd. :ajaxsmiley.gif:
Pluspunt!

Ik kan Dijks kwaliteiten nog niet beoordelen, daarvoor heb ik hem nog te weinig zien spelen. Maar het traject wat hij doorloopt bevalt me wel, a la Ronald de Boer en Vermaelen. Op piepjonge leeftijd ruiken aan het eerste maar te kort komen, 2 jaar investeren en doorontwikkelen bij een Eredivisieclub, en als volwassen speler terugkeren. Zo zou het vaker moeten gaan, dit is een betere leerschool dan via Jong Ajax of een leertraject in Ajax 1 met alle consequenties van dien, zoals we veel te vaak zien.
Ajax!

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Skampie » di jun 30, 2015 8:21 am

Frank de Boer is lovend over Mitchell Dijks. De linksback heeft volgens de oefenmeester enorme stappen gezet in het voorbije jaar bij Willem II. Hij is volwassen geworden en houdt zich minder met randzaken bezig, denkt de trainer.

Het is dan ook geen wonder dat Ajax de back heeft teruggehaald. "Het is gewoon de beste linksback van Nederland. We weten hoe de situatie met Boilesen is. Dan ga je kijken, het liefst op de Nederlandse markt naar een Nederlandse jongen. Dan kom je eigenlijk direct op Mitchell Dijks uit. Ja, natuurlijk, je hebt ook Jetro Willems. Die heeft een fantastisch seizoen gehad, maar zal niet naar Ajax verhuizen. Die gaat liever naar het buitenland", aldus De Boer tegenover Ajax TV.

"Mitchell heeft zich ook fantastisch ontwikkeld. Bij Heerenveen kende hij een moeilijke start, daarna is het goed gegaan. Dat heeft hij doorgezet bij Willem II, dat op dezelfde manier als Ajax speelt. Ik denk dat hij zich heel snel weer kan aanpassen. Hij is volwassener geworden, begrijpt waar het om draait. Dat is een belangrijke stap geweest en dat kan soms door paar stappen opzij te doen en dan terug te komen", weet De Boer.

Hij vond Dijks in het verleden nog niet volwassen. "Maar dat kan je hem niet eens kwalijk nemen; dat hebben meer jongens. Bij Ajax, bij elke club. Die denken dat ze als prof bezig zijn. Niet erg, ze zijn nog jong. Achteraf beseffen ze wel: ik was toen geen prof, ik was met randzaken bezig. Mitchell had een keertje dat hij een dag of twee voor wedstrijd een hele grote tattoo op zijn kuit liet zetten. Ik denk dan van: ben je met voetbal of randzaken bezig? Dat zal nu niet meer gebeuren."
Is het in Amsterdam ook zo warm? :)

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mitchell Dijks

Bericht door beelzebub » di jun 30, 2015 8:25 am

Het begint te komen skampie. :ajaxsmiley.gif: Komkommers in overvloed.

Wat me wel opvalt aan de extern aangetrokken jongens (Dijks, Heitinga en Gudelj) is dat ze flink wat body in de vorm van spiermassa meenemen. Zoveel ouder zijn met name Dijks en Gudelj niet vergeleken met een aantal jongens die nu bij Ajax rondlopen...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 52109
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door wimpey » di jun 30, 2015 8:29 am

Frank heeft al ruim een jaar een zonnesteek te pakken. Dit is dus dezelfde Dijks die ruim een maand geleden nog niet goed genoeg was voor Ajax. Volgens Frank.

wimpey
Berichten: 52109
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door wimpey » di jun 30, 2015 8:31 am

Nog wat: ik heb geen tattoos, maar het zetten van die dingen zou ik als club tijdens het seizoen verbieden. Een huidinfectie ligt op de loer. Dat doen ze maar in de zomer, dan heb je er als club geen last van.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Duke » di jun 30, 2015 8:34 am

Dijks de beste linksachter van de eredivisie, Willem II dat op dezelfde manier speelt als Ajax, gaat lekker met Frank! :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Lionel » di jun 30, 2015 8:36 am

Dan snap je er niks van hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie