Dejan Meleg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Yopi » za mar 22, 2014 1:04 pm

Ik begrijp dat hij wellicht wordt uitgeleend aan Groningen?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Cruijff » za mar 22, 2014 5:18 pm

Cruijff schreef:Ik ben van mening dat hij dit seizoen gewoon nog zijn debuut in Jong Ajax moet gaan maken.

Want... hoeveel spitsen zijn er verder nog over...?
Neefkens schreef:Daar speelt hij al eventjes..... :)

Minder drinken op vrijdagavond broertje van Estelle. :smallgrin.gif:

Zijn debuut in Ajax 1 moet gewoon binnen nu en 4 weken tijd plaatsvinden vind ik. Meleg lijkt me in navolging van vele anderen ook het type dat gewoon meteen scoort bij zijn officiële debuut. Misschien krijgt hij wel opnieuw een corner er in één keer in. Weet niet hoe ernstig de rugklachten die hij nu heeft zijn, komt net op het verkeerde moment... :blush.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door InnerHarbour » zo mar 23, 2014 8:01 am

Ze is weer vrijgezel.
YNWA

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dejan Meleg

Bericht door Mano » wo mei 21, 2014 11:30 am

zal ie deze zomer meegaan met Ajax 1 op trainingskamp?
of heeft hij nog steeds het juiste niveau niet?

anybody? :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Cruijff » do mei 22, 2014 2:24 pm

Vorig jaar ging hij in de zomer mee met Ajax 1 op trainingskamp dus dit jaar ook neem ik aan.

Zo niet dan is er niet alleen sprake van stilstand, maar nog meer van achteruitgang.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Cruijff » do mei 22, 2014 2:25 pm

En een aantal WK gangers uit de Ajax selectie zal wel wat langer vakantie krijgen.

Echter... het lijkt me uitgesloten dat er deze zomer net zoveel Ajacieden in de halve finale vertegenwoordigd zullen zijn als bij het vorige WK. :smallgrin.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Demosthenes » vr mei 30, 2014 11:30 am

Ze nemen voor iedere dag een schone onderbroek mee, past wel in een plastic tasje.

Meleg? Het eerste jaar mag je er niets van zeggen, lees ik vaak, dan volgend seizoen maar. Hij speelde vaak in de spits, met de komst van Zivkovic en die Pool zal hij daar weinig kans maken (tenzij na Hoesen ook Sightorsson en De Jong vertrekken)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52075
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door wimpey » do jul 10, 2014 12:06 pm


Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41136
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Marillion » do jul 10, 2014 12:09 pm

Mooi dat hij op eredivisie niveau kan gaan spelen. Dan zien we snel genoeg wat hij waard is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij zijn binnenkomst had verwacht dat hij sneller op een hoger niveau zou zitten. Maar wellicht komt hij er alsnog en heeft hij gewoon meer speeltijd en ervaring nodig.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Yopi » do jul 10, 2014 12:10 pm

Die jongen kan voetballen, nu de rest nog.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Demosthenes » do jul 10, 2014 6:05 pm

Marillion schreef:Mooi dat hij op eredivisie niveau kan gaan spelen. Dan zien we snel genoeg wat hij waard is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij zijn binnenkomst had verwacht dat hij sneller op een hoger niveau zou zitten. Maar wellicht komt hij er alsnog en heeft hij gewoon meer speeltijd en ervaring nodig.
Ik had ook meer van hem verwacht, niet dat ik hem kende (hij werd kampioen van Europa met Servië, maar was geen basisspeler en viel als invaller niet op), maar op basis van de berichten waarmee hij werd binnengehaald, de moeite die werd gedaan, de louche zaakwaarnemer was geen probleem enz.

Cambuur? Lukoki werd er als uitblinker gezien; tweede jaar in de eredivisie is altijd moeilijker, afwachten maar.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dejan Meleg

Bericht door Mano » do aug 07, 2014 2:54 pm

Ik verwacht (of is het hoop :smile-ajax.gif: ) dat Meleg bij Cambuur de pannen van het dak gaat spelen en volgend seizoen omarmd wordt door Ajax.

(volgens mij heb ik een zwak voor hem) :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 3:09 pm

Mano schreef:(volgens mij heb ik een zwak voor hem) :blush.gif:
Dat heb ik ook wel. Ik vond het jammer dat De Boer hem vorig seizoen niet al een keer in Ajax 1 heeft laten debuteren.

Had Meleg in mijn ogen wel verdiend.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dejan Meleg

Bericht door Mano » do aug 07, 2014 3:16 pm

In mij ogen ook,
zag hem absoluut aardige dingen doen, die ik een Sig of Hoessen niet zag doen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Cruijff » zo okt 26, 2014 12:41 pm

Moet bij Cambuur-Feyenoord al na 9 minuten geblesseerd het veld af na een tackle van kakkerlakje Luke Wilkshire.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41136
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Marillion » do mar 05, 2015 4:48 pm

Daar is 'ie weer:
Dejan Meleg heeft zich donderdagochtend weer op het trainingsveld bij Jong Ajax gemeld. De 20-jarige Serviër was sinds afgelopen zomer op huurbasis actief bij SC Cambuur. Vanwege de beperkte kans op speelminuten in het eerste elftal van Cambuur heeft hij in overleg met de club uit Leeuwarden besloten dat het beter is om naar Amsterdam terug te keren.

De aanvaller staat nog tot en met 30 juni 2016 onder contract bij Ajax.

Tekst: Ajax.nl
Dit gaat niet de kant op waarop ik had gehoopt. Ajax heeft serieus werk gemaakt van zijn komst destijds maar veel indruk heeft hij nog niet gemaakt.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Alexander » do mar 05, 2015 5:17 pm

Als je jezelf bij Cambuur niet het eerste in voetbalt vrees ik dat het einde verhaal is.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Ajaciedjuh » do mar 05, 2015 5:18 pm

Opvallend dat dat gewoon tijdens het seizoen mag. Gelden dan andere regels!?

Het volgende traject Boccarra!? :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Cruijff » do mar 05, 2015 7:37 pm

Nee geen andere regels Ajaciedjuh, Meleg maakt een transfer die qua regels precies te vergelijken is met de (vroegere) overgang van Cillessen en van Zivkovic.
Alexander schreef:Als je jezelf bij Cambuur niet het eerste in voetbalt vrees ik dat het einde verhaal is.
Dat vind ik veel te voorbarig. Kenneth Vermeer belandde op de bank als huurling bij Willem II.

Meleg had toen hij fit was al een paar geduchte concurrenten in Leeuwarden, Cambuur zit ruim in de aanvallers. Vervolgens heeft Meleg een basisplaats tegen F, maar raakt hij geblesseerd. Dan kom je daarna gewoon moeilijk terug in de ploeg, zeker bij Cambuur, want die draaien als een tierelier.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Ajaciedjuh » vr mar 06, 2015 4:28 am

Telesport

Meleg mag dit seizoen niet meer uitkomen voor officiële wedstrijden van Ajax.

Er gelden dus geen andere regels. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52075
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door wimpey » vr mar 06, 2015 9:49 am

Lijstje gesjeesde jonge aankopen uit buitenland groeit gestaag.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41136
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Marillion » vr mar 06, 2015 11:08 am

Ja, het zou interessant zijn om daar eens een lijst van te maken. Ik denk dat het percentage succesvolle aankopen in deze categorie niet veel anders is dan dat bij spelers die direct voor het eerste worden gehaald.

Nu is Meleg nog Ajax speler maar op deze manier is hij natuurlijk gewoon op weg naar de uitgang. Overigens snap ik er werkelijk niets van dat dit nu pas gebeurd. Hij mag ook niet meer voor Jong Ajax spelen en is de rest van dit seizoen dus veroordeeld tot het trainingsveld. Dan kun je hem toch veel beter bij Cambuur laten? Alles wat hij eventueel nog wel speelt is dan meegenomen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10319
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dejan Meleg

Bericht door WP_Legend » vr mar 06, 2015 1:21 pm

Hoe kan dit?

Ik had grote verwachtingen van deze jongen, zeker als je ziet welke moeite Ajax heeft genomen om hem binnen te halen.

In de jeugd zag het er ook nog veelbelovend uit, maar ergens is zijn ontwikkeling gestagneerd denk ik dan...

Wie heeft hem er bij Cambuur uitgespeeld?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Ajaciedjuh » vr mar 06, 2015 1:58 pm

Ik vond het altijd meer een linkermiddenvelder dan een buitenspeler.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dejan Meleg

Bericht door Mano » zo mar 08, 2015 10:09 am

Dit mannetje kan echt wel voetballen... dus waar gaat het dan mis he? :confused.gif:

Is ie voor de top misschien toch meer middenvelder dan aanvaller?
Heeft hij niet de juiste instelling?
Snapt hij aanwijzingen niet?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie