Hyun Jun Suk

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Hyun Jun Suk

Bericht door Lionel » do feb 04, 2010 11:06 am

Die jongen werd helemaal niet gehyped om zijn voetbalkwaliteiten maar omdat iedereen het verhaal zo grappig vind. En zijn naam ligt gewoon lekker in de mond!
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 04, 2010 11:20 am

Uit het verhaal in de VI begrijp ik dat ze bij Ajax Suk beschouwen als de opvolger van Pantelic, die waarschijnlijk niet te behouden is. Dat betekent dat hij meer moet meebrengen dan een leuk verhaal en een lekker bekkende naam.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 04, 2010 11:41 am

Dat gaat ook wel goedkomen. Die jongen was zenuwachtig Joey. Als je goed hebt gekeken zag je dat die jongen stijf van de zenuwen stond. Zijn eerste 3 balcontacten waren van het niveau Bal-Op-Het-Dag 194. Hij rende ook achter zijn verloren ballen aan.

Daarna zag je echter dat hij wel degelijk kan voetballen alleen nog iets te enthousiast was (ook door het publiek, hij was gisteren groter dan Johan Cruijff in Nederland en Diego in Argentinie).
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » do feb 04, 2010 1:03 pm

T82 schreef:De hype na nul minuten voetballen was ook wat overdreven...
Maar daar kan die jongen toch geen ruk aan doen ?.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do feb 04, 2010 1:04 pm

joey schreef:Uit het verhaal in de VI begrijp ik dat ze bij Ajax Suk beschouwen als de opvolger van Pantelic, die waarschijnlijk niet te behouden is. Dat betekent dat hij meer moet meebrengen dan een leuk verhaal en een lekker bekkende naam.
Uit het verhaal van de V.I. Nou laat maar eens zien dan ..
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do feb 04, 2010 3:14 pm

999 schreef:Maar daar kan die jongen toch geen ruk aan doen ?.
Inderdaad, Suk snapt er zelf al helemaal geen reet van.

Het was gewoon een wat melig sfeertje, iedereen was opgelucht dat de wedstrijd in de knip zat en het hele momentum was ernaar. Volgens mij is het zelden voorgekomen dat een debutant zo hard is toegejuicht, haha.

Overigens, toen hij in de 77e minuut inviel kwamen de eerste media-aanvragen al binnen. Wij snel de Koreaanse tolk mobiliseren (vooral voor Ajax TV en de NOS, want je moet zo'n jongen natuurlijk niet nu al voor twaalf cameraploegen douwen) en na de wedstrijd / het douchen kwam Suk dus uit de kleedkamer en moest ik 'm mededelen dat hij wat verplichtingen bij de pers had.

Suk komt naar buiten, kijkt me (zoals altijd) aan alsof hij net de staatsloterij heeft gewonnen en ik zeg: "Suk, there's some press for you!". Hij kijkt me aan van 'huh'. En vervolgens ontspon zich een soort 'Groeten uit de Rimboe'-scene, waarbij ik dus met m'n vuist een microfoon maakte, toen een camera nadeed en daarna naar hem ging wijzen. En hij begreep er maar niks van, toen ging 'ie iemand bellen, blijkbaar die tolk want die kwam er toen aangerend. Aan hun opgetogen enthousiaste omhelzingen etc maakte ik wel op dat ze redelijk euforisch waren wat betreft zijn debuut, haha.

Volgens David Endt leert hij zich helemaal het apenzuur bij de Nederlandse les, hij is enorm ijverig en gedreven. Dus hopelijk binnenkort de eerste Nederlandse volzinnetjes. Suk, zet 'm op!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do feb 04, 2010 3:16 pm

A cultheld is born.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do feb 04, 2010 3:18 pm

Ik ben verliefd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 04, 2010 3:19 pm

Ik ook! Zondag maar eens een shirtje halen van die gast.
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » do feb 04, 2010 3:58 pm

Afbeelding

Na de training nog even voor zichzelf werken. Dan heb je echt de bereidheid en wilskracht om de top te halen. Prachtig.

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 04, 2010 4:02 pm

Gun hem een basisplaats. Je krijgt ook met hem het publiek achter je... ook niet onbelangrijk
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » do feb 04, 2010 4:13 pm

Dat doet me ooit denken aan een interland nl - griekenland of zo medio jaren 80

Een volle kuip schreeuwt minutenlang om een wissel , nl simon tahamata eruit - rob de wit erin.

SIMON ERUIT, SIMON ERUIT , SIMON SIMON SIMON ERUIT...

enfin, de wissel vind plaats, rob de wit maakt zijn eerste actie, welke mislukt, waarna massaal de kuip zingt
SIMON ERIN, SIMON ERIN,
:drecul.gif:

legendarisch
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do feb 04, 2010 4:27 pm

Thijs schreef:
999 schreef:Maar daar kan die jongen toch geen ruk aan doen ?.
Inderdaad, Suk snapt er zelf al helemaal geen reet van.

Het was gewoon een wat melig sfeertje, iedereen was opgelucht dat de wedstrijd in de knip zat en het hele momentum was ernaar. Volgens mij is het zelden voorgekomen dat een debutant zo hard is toegejuicht, haha.

Overigens, toen hij in de 77e minuut inviel kwamen de eerste media-aanvragen al binnen. Wij snel de Koreaanse tolk mobiliseren (vooral voor Ajax TV en de NOS, want je moet zo'n jongen natuurlijk niet nu al voor twaalf cameraploegen douwen) en na de wedstrijd / het douchen kwam Suk dus uit de kleedkamer en moest ik 'm mededelen dat hij wat verplichtingen bij de pers had.

Suk komt naar buiten, kijkt me (zoals altijd) aan alsof hij net de staatsloterij heeft gewonnen en ik zeg: "Suk, there's some press for you!". Hij kijkt me aan van 'huh'. En vervolgens ontspon zich een soort 'Groeten uit de Rimboe'-scene, waarbij ik dus met m'n vuist een microfoon maakte, toen een camera nadeed en daarna naar hem ging wijzen. En hij begreep er maar niks van, toen ging 'ie iemand bellen, blijkbaar die tolk want die kwam er toen aangerend. Aan hun opgetogen enthousiaste omhelzingen etc maakte ik wel op dat ze redelijk euforisch waren wat betreft zijn debuut, haha.

Volgens David Endt leert hij zich helemaal het apenzuur bij de Nederlandse les, hij is enorm ijverig en gedreven. Dus hopelijk binnenkort de eerste Nederlandse volzinnetjes. Suk, zet 'm op!
Briljant. Wat een gozer. Avond kon echt niet suk, eh... stuk. :ajaxsmiley.gif:

K.
Still alive...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do feb 04, 2010 4:42 pm

joey schreef:
Pride of Amsterdam schreef:Misschien wel, maar het wordt denk ik ook een beetje gedreven dat we het die jongen allemaal erg gunnen, en daardoor hopen dat hij echt goed is. Fantastisch verhaal dan toch?
Heb ik iets gemist? Waarom zou ik het hem meer moeten gunnen dan een ander? :confused.gif:
Snap je nu iets beter wat deze jongeman voor emoties losmaakt? Laat je gaan joh, geniet er gewoon van.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do feb 04, 2010 4:45 pm

Joey, je zal in het dagelijks leven vast een fijne vent zijn, maar god, wat ben ik blij dat ik jou niet ben.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » do feb 04, 2010 4:59 pm

Tja, ik denk dat je in/aan Suk kan zien waarom Hiddink zo ver is gekomen met Korea ...
Blij met de punten ...

Ronald!

Bericht door Ronald! » do feb 04, 2010 5:47 pm

Wat een koning! :ajaxscarf.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do feb 04, 2010 5:59 pm

Leuke avatar :biggthumpup.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 04, 2010 6:07 pm

Bertje schreef:Joey, je zal in het dagelijks leven vast een fijne vent zijn, maar god, wat ben ik blij dat ik jou niet ben.
Waarom zou je een ander willen zijn, Bertje? :confused.gif: :hypocrite.gif:

Het is heel leuk om mij te zijn, maar dat kun jij niet weten. Jij kent mij niet. :aai.gif:

Voor de rest: laat Suk eerst maar eens iets presteren. Dan is het vroeg genoeg voor een hype.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do feb 04, 2010 6:09 pm

Interessant om te zien wat Jol nu met hem gaat doen. Ik ben met Steef eens dat hij er nog helemaal niet klaar voor lijkt, maar je kunt om twee redenen moeilijk om hem heen. Er zijn weinig alternatieven achter Pantelic en daarnaast zal de druk van het publiek groot zijn. Staan we bij wijze van spreken na 10 minuten nog niet op een 2-0 voorsprong, dan zal de roep om Suk in te brengen de spreekkoren aardig gaan domineren. Uit zal het nauwelijks een rol spelen, maar thuis zal Jol toch op zekere hoogte rekening moeten houden met het publiek.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 04, 2010 6:27 pm

Giacomo Puccini schreef:Uit zal het nauwelijks een rol spelen, maar thuis zal Jol toch op zekere hoogte rekening moeten houden met het publiek.

Vind je? :confused.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » do feb 04, 2010 6:31 pm

Denk persoonlijk dat dat wel meevalt. Die jongen heeft natuurlijk een prachtig debuut meegemaakt waarbij al z'n fouten zelfs met luid gejuich werden begroet, in de komende wedstrijden zal dat afnemen en zal die jongen echt wat moeten gaan laten zien. Het spreekt wel in z'n voordeel dat hij geen type-Pantelic is en dus iets anders brengt.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do feb 04, 2010 6:44 pm

joey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Uit zal het nauwelijks een rol spelen, maar thuis zal Jol toch op zekere hoogte rekening moeten houden met het publiek.

Vind je? :confused.gif:
Ja, want voetbal speel je voor het publiek. En het voetbal wordt er echt niet beter op, als er meer over een speler wordt gezongen die er niet in staat dan de 11 op het veld. En eerlijk gezegd werd het voetbal veel leuker om te zien, toen Suk (en Eriksen) er gisteren in kwam. Die jongen heeft meer bravoure dan die andere 10 bijelkaar.
Ajax!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do feb 04, 2010 6:44 pm

Rishi schreef:Ik ook! Zondag maar eens een shirtje halen van die gast.
Zat ik ook al aan te denken.. Met de volgende tekst.

Cup of Suk
4

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do feb 04, 2010 6:49 pm

Rishi schreef:Dat gaat ook wel goedkomen. Die jongen was zenuwachtig Joey. Als je goed hebt gekeken zag je dat die jongen stijf van de zenuwen stond. Zijn eerste 3 balcontacten waren van het niveau Bal-Op-Het-Dag 194. Hij rende ook achter zijn verloren ballen aan.

Daarna zag je echter dat hij wel degelijk kan voetballen alleen nog iets te enthousiast was (ook door het publiek, hij was gisteren groter dan Johan Cruijff in Nederland en Diego in Argentinie).
Combinatie van zenuwen, onervarenheid, enthousiasme en gedrevenheid. Niet verkeerd hoor voor zijn eerste minuten. Daarnaast liet hij ook nog wel enkele goede dingen zien. Snelheid, functionele techniek. Van een kennis van me hoorde ik dat hij ook erg sterk was in de duels en een goede sprong kracht heeft.

Ik ben benieuwd. Steef heeft gelijk dat hij gewoon rustig moet rijpen.. maar het is niet verkeerd dat hij af en toe al minuten gaat maken, waardoor het rijpings proces alleen maar sneller gaat. Want het lijkt me geen goed plan om volgend seizoen miljoenen aan salaris te spenderen voor Pantelic. Het geld kunnen we wel beter gebruiken.. Lees een gehele nieuwe defensie.

Plaats reactie