Kerlon Mauro Souza
Moderator: mods
-
Re: Kerlon Mauro Souza
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verantwoord investeren gehe. Mooie economische principes.Vedette-10- schreef:Natuurlijk heeft hij nu nog geen waarde door zijn blessure, maar in de toekomst wellicht wel en dan is het interessant om verantwoord te investeren.
Denk overigens dat die jongen nergens meer aan de slag zal komen. Einde oefening.
Sea World.Peter schreef: Denk overigens dat die jongen nergens meer aan de slag zal komen. Einde oefening.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik snap niet hoe je dat kan zeggen peet, hij kan makkelijk bij Ajax op kantoor werken!!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Hehe.wimpey schreef:Sea World.Peter schreef: Denk overigens dat die jongen nergens meer aan de slag zal komen. Einde oefening.

Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwah, zo'n buil hebben we toch niet aan hem gevallen? Als hij wel eindelijk begon te draaien en stabieler zou zijn geworden hadden we er alleen maar voordeel aan gehad. Het heeft ons niet zoveel gekost dacht ik, en we leven nog met zijn allen dus het probleem zie ik niet zo.joey schreef:Vraag mij niet waarom Ajax die deal gesloten heeft.