Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door joey » ma dec 28, 2009 10:33 am

Hij passeerde een retetrage amateur, dat vind ik geen maatstaf. Martina zou het ook aardig doen tegen zo'n ploeg.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 28, 2009 8:13 pm

Aisatti en Sulejmani kun je afschrijven. Fysiek en mentaal heeft dat niets met topsport te maken. Als je de oorlog wilt winnen, zijn die 2 wel de laatsten waarop je een beroep kunt doen.

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 29, 2009 10:55 am

Ik snap het niet joh. Die gasten kunnen/konden zo goed voetballen. Dat kan toch niet ineens weg zijn?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 29, 2009 11:12 am

Aissati doet het prima sinds hij gewoon op het middenveld speelt ipv als verkapte linksbuiten. Scoort geregeld en was de enige die in Utrecht enig niveau haalde.

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 29, 2009 11:23 am

Vind ik ook. Maar hij mag van mij wel nóg beslissender worden en meer aanwezig zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » di dec 29, 2009 11:41 am

Jöhnk schreef:Aissati doet het prima sinds hij gewoon op het middenveld speelt ipv als verkapte linksbuiten. Scoort geregeld en was de enige die in Utrecht enig niveau haalde.
Eens.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 29, 2009 11:42 am

Hij scoorde wel onbelangrijke doelpunten volgens mij of niet?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 29, 2009 11:17 pm

Aissati heeft bij Ajax nog geen moment kunnen laten zien waarom hij ooit werd beschouwd als een supertalent. Op zijn best hobbelt hij aardig mee.

Aristides

Bericht door Aristides » wo dec 30, 2009 12:03 am

In de topic over Sulejmani: zowel hij als Aissati hebben mij nog niet kunnen overtuigen, al hoop ik over een paar maanden te moeten melden dat ik ernaast zat en dat zij overtuigend hebben aangetoond iets aan Ajax toe te voegen.

Sulejmani heeft van de twee wel ""de meeste"" indruk gemaakt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jan 05, 2010 10:38 pm

'Miralem Sulejmani (Ajax) in beeld bij Olympiakos Piraeus'

Olympiakos Piraeus overweegt Miralem Sulejmani (foto, rechts) te verleiden tot een overgang naar Griekenland. Dit melden meerdere Servische publicaties, waaronder Sportske.net, dinsdag. De topclub zou hem in eerste instantie tot het einde van het seizoen willen huren.

In het huurcontract van Sulejmani wil Olympiakos graag een optie tot koop opnemen zodat de club hem, indien het tevreden is over zijn spel, definitief kan overnemen van Ajax. Het contract van de Serviër loopt tot medio 2013.

Sulejmani is in beeld gekomen nu Olympiakos naast Hatem Ben Arfa lijkt te grijpen. De Grieken konden het niet eens worden met zijn werkgever Olympique Marseille, dat een pittige transfersom verlangt.

Het is onduidelijk of Ajax mee wil werken aan een eventueel vertrek van recordaankoop Sulejmani, die medio 2008 voor 16,25 miljoen euro werd overgenomen van SC Heerenveen. Sulejmani heeft in Amsterdam echter nog niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.

Olympiakos staat in de Griekse competitie kort achter aartsrivaal Panathinaikos op de tweede plaats. (KVN)

Sportweek.nl
Strik eromheen en je verlies pakken. Toedeloki.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 05, 2010 10:43 pm

Ja, als we hem kunnen verkopen moeten we het zeker doen. Alleen weet ik niet of huur nu zo slim is. Kijk, als je hem verhuurt en hij presteert daar ook niet dan krijg je hem terug en kun je het verder helemaal wel vergeten. Immers, dan heb je hem duidelijk laten voelen dat je geen vertrouwen meer hebt en hij heeft dan een mislukt avontuur in Griekenland achter de rug. Is 'ie helemaal onverkoopbaar.

In Griekenland is toch altijd wel één of andere rijke voorzitter te vinden die wat geld kan schokken? Maken we even een knappe dvd. Misschien even wat beelden uit zijn Heerenveen periode erbij en dan gelijk boter bij de vis.

Wat zouden we nog voor hem kunnen vangen? 5 of 6 misschien? :eusa_pray.gif:
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jan 05, 2010 10:49 pm

Ja zoiets zal het wel zijn ja.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 05, 2010 10:49 pm

Het is onduidelijk of Ajax mee wil werken aan een eventueel vertrek van recordaankoop Sulejmani...
Hahaha, dat menen ze niet serieus. :drecul.gif:

Ajax zal Sulejmani wel her en der laten aanbieden in de hoop dat een club van onnozelaars ons van deze megamiskoop verlost.

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 05, 2010 10:59 pm

Misschien moeten we hem nog wat tijd gunnen. Hij prutst niet meer of langer dan Ibrahimovic in zijn beginperiode bij Ajax
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 05, 2010 11:46 pm

Toch wel. Die had na anderhalf jaar al lang een basisplaats.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo jan 06, 2010 12:02 am

Inderdaad, pure geschiedsvervalsing. Zlatan had na anderhalf jaar al een aantal Champions League-wedstrijden beslist en stond na zijn goals tegen o.a. Roma, Valencia en Lyoon overal in de wereld bekend als een toptalent.

999

Bericht door 999 » wo jan 06, 2010 12:52 am

Verhuren ?.Alleen als Suarez ook volgend seizoen nog blijft ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 06, 2010 10:37 am

Scherrer schreef:Inderdaad, pure geschiedsvervalsing. Zlatan had na anderhalf jaar al een aantal Champions League-wedstrijden beslist en stond na zijn goals tegen o.a. Roma, Valencia en Lyoon overal in de wereld bekend als een toptalent.
Bovendien speelde Zlatan in Zweden niet op het hoogste niveau. Voor hem was de overgang veel groter.

Er zit geen vooruitgang in bij Mickey. Dat is het probleem.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 06, 2010 10:41 am

Precies!
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jan 07, 2010 9:31 am

joey schreef:
Scherrer schreef:Inderdaad, pure geschiedsvervalsing. Zlatan had na anderhalf jaar al een aantal Champions League-wedstrijden beslist en stond na zijn goals tegen o.a. Roma, Valencia en Lyoon overal in de wereld bekend als een toptalent.
Bovendien speelde Zlatan in Zweden niet op het hoogste niveau. Voor hem was de overgang veel groter.

Er zit geen vooruitgang in bij Mickey. Dat is het probleem.
Vooruitgang? Je bent erg mild. Het lijkt alsof we de 40jarige broer van Mira bij Ajax aan de slag zien.

Jesse

Bericht door Jesse » do jan 07, 2010 6:31 pm

Wacht nou maar af. Hij is elke avond naar oude video's van zichzelf aan het kijken, dus dat komt helemaal goed!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 07, 2010 6:50 pm

Jesse schreef:Wacht nou maar af. Hij is elke avond naar oude video's van zichzelf aan het kijken, dus dat komt helemaal goed!
Elfvoetbal schreef: Erop of eronder voor Sulejmani
7 januari '10 16:38 door Mike van Damme

Afbeelding
Ajax bereidt zich in Portugal voor op de tweede seizoenshelft. Voor Miralem Sulejmani zal het een van de laatste kansen zijn om zich te bewijzen.

Bij weinig voetballers zal de lichaamstaal de gemoedstoestand meer verraden dan bij Miralem Sulejmani. De Serviër loopt al een jaar vooral met zijn hoofd naar beneden bij Ajax rond. Het wonderkind van sc Heerenveen zit in Amsterdam al lange tijd om wonderen verlegen. En dat vreet zichtbaar aan hem. Zo opgewekt als hij buiten het veld is, zo timide beweegt hij zich op het gras voort.

In Albufeira probeert hij de vorm die hem anderhalf jaar geleden een transfer naar Ajax opleverde weer te vinden. De eerste training oogt hij gretig, en heeft hij een paar goede acties. Hij lijkt zichzelf te hebben opgeladen na een teleurstellend verlopen eerste seizoenshelft, waarin hij amper in de basis mocht beginnen. De tweede training - die de geblesseerde Gabri overigens verstek laat gaan - loopt hij er echter weer bij zoals vorig jaar in Albufeira: hij oogt een beetje moe en moedeloos. Acties mislukken en dus zijn de nodige Servische wanhoopskreten hoorbaar.

Het geduld lijkt een beetje op. Bij Sulejmani zelf, maar ook bij zijn directe omgeving. Het aantal complimenten dat hij krijgt, haalt het bij lange na niet bij het aantal kritische noten. En dat terwijl lang niet al zijn voorzetten bij een oefening slecht zijn. Keeper Maarten Stekelenburg schreeuwt hem na dat 'het niet de avondvierdaagse is' als de Serviër niet snel genoeg achter de bal aanrent, en assistent-trainer Danny Blind moppert dat hij de bal met te veel effect voorzet.

Het is erop of eronder voor Sulejmani. Het komende halfjaar zal hij echt moeten laten zien waartoe hij in staat is. Voor zichzelf, maar ook voor de buitenwereld, die steeds kritischer wordt. Na twee seizoenen ondermaats voetbal zal zelfs het verkopen van een speler die ruim zestien miljoen euro heeft gekost in veler ogen gerechtvaardigd zijn.

Maar zover is het nog niet. Een lichtpuntje: elke training laat de twintigjarige Serviër even zien dat hij wel degelijk kan voetballen. Ook tijdens de enige training van vandaag (naast een potje voetvolley en een verfrissende duik in het zwembad). Hij geeft een voorzet met precies de goede snelheid en het juiste effect, waardoor Siem de Jong de bal hard in de hoek kan schieten. De aanval levert een compliment op van Blind. Sulejmani recht daarop zijn rug als hij terugloopt naar zijn beginpositie. Alsof zijn lichaam even wil zeggen: hij komt er wel bovenop.
Of toch niet ......
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 08, 2010 12:37 am

Keihard aan zijn conditie laten werken. Hij oogt gewoon een beetje dik!
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 08, 2010 12:50 am

Niet zo dik als een tijdje terug.

Zouden ze die jongen al links en rechts aanbieden?

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 08, 2010 1:06 am

Wat zou iemand nou voor hem betalen? Voor dat geld kan je het nog beter een jaar proberen..
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie