999 schreef:Huh !! ..Rishi schreef:1x( moet je maar quoten )

Moderator: mods
999 schreef:Huh !! ..Rishi schreef:1x( moet je maar quoten )
Ajax.nl schreef:Van der Wiel focust zich op Ajax
24 augustus 2011
Even stond hij vorige week in het middelpunt vanwege een nieuwe tatoeage met daarop de drie sterren die de dertigste landstitel van Ajax symboliseren. Gregory van der Wiel (23) is dan ook apetrots op de prestatie van ruim drie maanden geleden. ,,Ik vind het inderdaad een speciale prestatie dat ik het dertigste landskampioenschap heb mogen meemaken. Dat is voor mij een speciale herinnering. Voor altijd.”
Bovendien toont de nieuwste beschildering op zijn lichaam de liefde voor Ajax, die er wel degelijk is. ,,Ik speel al vanaf mijn zevende bij Ajax”, zegt de international die tussendoor een uitstapje maakte naar het ter ziele gegane HFC Haarlem. ,,Voor mij is er ook geen andere club dan Ajax. Anders had ik een paar jaar geleden wel een contract getekend bij Feyenoord of PSV, toen ik hier nog geen contract kreeg aangeboden. Dat is gewoon liefde voor de club.”
Tegelijkertijd beseft Van der Wiel dat menigeen af en toe een ander beeld van hem heeft. ,,Mensen hebben soms het beeld dat ik onverschillig ben en vinden mij misschien nonchalant of verwend. Of ze zeggen dat ik niet hard werk en wegga voor het geld. Het klopt alleen niet. Ik ben van jongsaf aan fan van Ajax, al voordat ik hier speelde. Het is gewoon mijn club.”
,,Ik ben van jongsaf aan fan van Ajax, al voordat ik hier speelde. Het is gewoon mijn club."
Daarom houdt Greg zich ook amper bezig met de transfermarkt die nog een week open is. ,,Ik vind het heerlijk rustig en focus me lekker op Ajax”, meent de atleet oprecht. ,,Ik wil graag deel uit maken van dit team, de weg naar het kampioenschap meemaken en in de UEFA Champions League spelen. We hebben een heel jonge ploeg met veel jongens die tot topspelers kunnen uitgroeien én een toptrainer. Ik zit hier lekker en kom niks tekort. Ik ben ook nog nooit uit Amsterdam weggeweest, dus waarom zou ik weg willen?”, aldus de Ajacied die zelfs een verlenging van zijn huidige verbintenis tot medio 2013 niet uitsluit. ,,Dat is zeker een optie.”
Na het puntenverlies van zondag bij VVV-Venlo (2-2) kan Van der Wiel niet wachten op de wedstrijd van vrijdag tegen Vitesse. Tegen de Arnhemmers hoopt hij de draad van het laatste thuisduel met sc Heerenveen weer op te pakken. ,,Wij moeten thuis gewoon oppermachtig zijn, tegen wie we ook spelen. Ik denk niet dat veel ploegen naar de ArenA komen om aan te vallen en dat hebben we zelf afgedwongen. Dat moeten we zo houden.”
In de vorige jaargang maakte Van der Wiel in het thuisduel met Vitesse zijn enige treffer van het seizoen. Zelf noemt hij dat aantal ‘magertjes’. Met zijn treffer tegen Heerenveen heeft hij die score in deze competitie al geëvenaard, maar de verdediger verwacht dat er meer doelpunten gaan volgen. ,,Ik heb er twee jaar geleden zes gescoord, dus dat is een mooi streven. Hoewel dat veel is voor een verdediger heb ik bewezen dat het haalbaar is. Maar scoren is niet het belangrijkste op mijn positie.”
De voormalige centrale verdediger is bovendien op de hoogte van de aanvallende kwaliteiten van Vitesse. ,,Die Chanturia vind ik een geweldige speler en Bony is een sterke spits. Ze zijn een aardig elftal aan het opbouwen.”
GOD
Veelbelovend talent
Uit: amstelveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 19 januari 2007
Gepost op 30 augustus 2011 om 14:02:05.
Greg is weg..... .
Volgens mij is GOD redelijk betrouwbaar... hij heeft 2.1 miljard volgers....De Dominee schreef:Betrouwbaarheid onbekend:
GOD
Veelbelovend talent
Greg is weg..... .
WP_LeGeNd schreef:De Dominee schreef: Volgens mij is GOD redelijk betrouwbaar... hij heeft 2.1 miljard volgers....
De Dominee schreef:Betrouwbaarheid onbekend:
GOD
Veelbelovend talent
Greg is weg..... .
Hij zal (natuurlijk) "Ja/Yes" zeggen, iets zeggen over dat hij altijd van Arsenal heeft gedroomd en mee wil werken aan de terugkeer van Arsenal naar de wereldtop, hij is gekomen om prijzen te pakken.joey schreef:Hecht jij waarde aan de praatjes van voetballers, Dominee?![]()
Stel dat Arsenal zich meldt... Zegt VDW dan nee?
joey schreef:Hecht jij waarde aan de praatjes van voetballers, Dominee?![]()
Stel dat Arsenal zich meldt... Zegt VDW dan nee?
De Dominee schreef:Zulke teksten bezigt hij wel vaker. Heb het vermoeden dat ze nog wel eens gemeend zouden kunnen zijn ook. Maar ja, wie zegt er nou nee tegen de miljoenen van Chelsea/City/Barca etc?
Ach, leuk is het wel.
joey schreef:De Dominee schreef:Betrouwbaarheid onbekend:
GOD
Veelbelovend talent
Greg is weg..... .
Ja, met Oranje mee.