Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
van jouw lijstje is er geen enkele speler die niet aan kritiek onderhevig is of is geweest. En dat is nou de ideale sfeer van een grootse jeugdopleiding. Nee, daaraan kan Barcelona al helemaal niet tippen. :eusa_liar:Lucas schreef:van der Vaart, Sneijder, de Cler, Maduro, Heitinga, Emanuelson, Stekelenburg en Babel. Dat zijn eigen spelers Doc.
Benieuwd naar het rijtje van AZ
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
mijn punt is, hoe kunnen er onze club een speciale status geven wanneer we zorgen voor een verstikkende atmosfeer waarin het grootste talent niet meer wil spelen, en hoe kunnen we clubs die ons in de loop van de jaren voorbij zijn geschoten als "verkeerde keuze" bestempelen?
Het gaat er toch juist om dat de Laudrups moeten spelen (goed voor de ontwikkeling) en dat gebeurd toch echt sneller in de Nederlandse competitie bij Ajax dan in de Spaanse competitie bij Barcelona.Dr. Living Stoned schreef:mijn punt is, hoe kunnen er onze club een speciale status geven wanneer we zorgen voor een verstikkende atmosfeer waarin het grootste talent niet meer wil spelen, en hoe kunnen we clubs die ons in de loop van de jaren voorbij zijn geschoten als "verkeerde keuze" bestempelen?
Daarom is het voor (buitenlandse) jeugdspelers vaak verstandiger om eerst naar Ajax te gaan, daar wat ervaring op te doen op eredivisie niveau om vervolgens als een ervarenere speler naar Barcelona te gaan.
Dat is alles.
Wie heeft ze ooit zien spelen? Was de zoon van JC ook niet zo'n talent? Hij heeft Barcelona 1, het Nederlands elftal en MU 1 gehaald :D
Jullie (niet de mijne) discussie volgend gaan de broertjes Laudrup voor hun geluk, de goede opleiding en de lekkere gevulde koeken naar AZ!
Komen ze naar Ajax, dan zijn ze op hun 20ste weg!?!
Jullie (niet de mijne) discussie volgend gaan de broertjes Laudrup voor hun geluk, de goede opleiding en de lekkere gevulde koeken naar AZ!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee maar over Jordi werd ook nooit gezegd dat het een talent was (wel verwacht eerst) en over de Laudrupjes wel..Demosthenes schreef:Wie heeft ze ooit zien spelen? Was de zoon van JC ook niet zo'n talent? Hij heeft Barcelona 1, het Nederlands elftal en MU 1 gehaald :D
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
zo'n beetje alle teams in Spanje, Italië en Engeland. Ajax is Segunda División B, Serie C of Division 3 in Nederland.Neefkens schreef:Wie is ons voorbij geschoten ? En de verstikkende sfeer leid je af uit het vertrek van 1 speler ?
En nee, neefkens. ik leid dat af aan het feit dat zo'n beetje alle talenten voor andere clubs [zowel buitenlandse als binnenlandse] hebben gekozen, en de groei van veel Ajax-talent stokt, of zelfs schrikbarend afneemt, en wij - de klootzakken die er prat opgaan dat onze motherfucking jeugdopleiding zo prima is, zagen wel wekelijks onze jeugdspeler door midden. Ajax was een goeie leerschool, maar nu is het een poel der middelmaat, en alleen voor be hele goeie [chivu en zlatan] is Ajax geen eindpunt.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Barcelona B speelt in de tweede divisie, spelen op een zeer respectabel niveau.DelToro schreef:Het gaat er toch juist om dat de Laudrups moeten spelen (goed voor de ontwikkeling) en dat gebeurd toch echt sneller in de Nederlandse competitie bij Ajax dan in de Spaanse competitie bij Barcelona.
Daarom is het voor (buitenlandse) jeugdspelers vaak verstandiger om eerst naar Ajax te gaan, daar wat ervaring op te doen op eredivisie niveau om vervolgens als een ervarenere speler naar Barcelona te gaan.
Dat is alles.
Daarnaast raad ik ieder talent aan hun diensten aan te bieden bij AZ of zelfs PSV. da's beter voor hun carriere
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Feitelijk onjuist: het Nederlands elftal bestaat voor een groot deel uit door AJAX opgeleide spelers.Dr. Living Stoned schreef:zo'n beetje alle teams in Spanje, Italië en Engeland. Ajax is Segunda División B, Serie C of Division 3 in Nederland.Neefkens schreef:Wie is ons voorbij geschoten ? En de verstikkende sfeer leid je af uit het vertrek van 1 speler ?
Dat wekelijks doorzagen van eigen jeugdspelers zul je MIJ niet zien doen. ;)En nee, neefkens. ik leid dat af aan het feit dat zo'n beetje alle talenten voor andere clubs [zowel buitenlandse als binnenlandse] hebben gekozen, en de groei van veel Ajax-talent stokt, of zelfs schrikbarend afneemt, en wij - de klootzakken die er prat opgaan dat onze motherfucking jeugdopleiding zo prima is, zagen wel wekelijks onze jeugdspeler door midden. Ajax was een goeie leerschool, maar nu is het een poel der middelmaat, en alleen voor be hele goeie [chivu en zlatan] is Ajax geen eindpunt.
En talenten hoeven ook niet voor ons te kiezen, we hebben ze zélf :razz:
Ik snap deze zin niet helemaal. Bedoel je hiermee te zeggen dat je vindt dat Ajax van het niveau van de Serie C is?Dr. Living Stoned schreef:zo'n beetje alle teams in Spanje, Italië en Engeland. Ajax is Segunda División B, Serie C of Division 3 in Nederland.Neefkens schreef:Wie is ons voorbij geschoten ? En de verstikkende sfeer leid je af uit het vertrek van 1 speler ?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik bedoel dat het leeuwendeel van de clubs in die divisies het wint qua aantrekkelijkheid en sportief perspectief voor jonge talentvolle spelers. ook hier in Nederland zijn er clubs Ajax voorbij gestoken. Ajax staat synoniem voor een dorre bodem waar de talenten geen wortel kan schieten. Bij Ajax verzuip je, de club besteed zijn geld aan het investeren in de breedte. Steeds meer spelers van een middelmatig niveau, spelers die niet eens het raamwerk [waarbinnen Sneijder en Huntelaar kunnen laten zien how goed ze zijn] verstevigen.
Ik wil dat dat teringbestuur zich beseft dat Ajax godverdomme de beste club van nederland is en dat moet blijven. Pomp eindelijk eens geld in de ploeg en neem godverdomme geen genoegen met belgisch middelmaat!!!!
Ik wil dat dat teringbestuur zich beseft dat Ajax godverdomme de beste club van nederland is en dat moet blijven. Pomp eindelijk eens geld in de ploeg en neem godverdomme geen genoegen met belgisch middelmaat!!!!
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op vr jan 19, 2007 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father