Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 6:30 pm

het zijn wel meteen "Zulk soort mensen", No Fear.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 19, 2007 6:35 pm

Waar in godsnaam heb je het over???
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » vr jan 19, 2007 6:38 pm

van der Vaart, Sneijder, de Cler, Maduro, Heitinga, Emanuelson, Stekelenburg en Babel. Dat zijn eigen spelers Doc.
Benieuwd naar het rijtje van AZ
I think I lost my fucking headache

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 6:40 pm

De broertjes Laudrup, die DIE OH ZO GEWELDIGE JEUGDOPLEIDING links laten liggen en direct doorgaan naar Barcelona. Een hele goede keuze if you ask me.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 6:46 pm

Lucas schreef:van der Vaart, Sneijder, de Cler, Maduro, Heitinga, Emanuelson, Stekelenburg en Babel. Dat zijn eigen spelers Doc.
Benieuwd naar het rijtje van AZ
van jouw lijstje is er geen enkele speler die niet aan kritiek onderhevig is of is geweest. En dat is nou de ideale sfeer van een grootse jeugdopleiding. Nee, daaraan kan Barcelona al helemaal niet tippen. :eusa_liar:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 19, 2007 6:50 pm

Bergkamp, Seedorf, Davids, van Basten, Kluivert, Rijkaar en de Boertjes dan maar doen?

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jan 19, 2007 6:51 pm

Dr. Living Stoned schreef:het zijn wel meteen "Zulk soort mensen", No Fear.
:confused:

Het gaat er niet om of er kritiek is Dr., ze spelen vrijwel allemaal regelmatig.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 7:01 pm

mijn punt is, hoe kunnen er onze club een speciale status geven wanneer we zorgen voor een verstikkende atmosfeer waarin het grootste talent niet meer wil spelen, en hoe kunnen we clubs die ons in de loop van de jaren voorbij zijn geschoten als "verkeerde keuze" bestempelen?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jan 19, 2007 7:04 pm

Wie is ons voorbij geschoten ? En de verstikkende sfeer leid je af uit het vertrek van 1 speler ?

DelToro

Bericht door DelToro » vr jan 19, 2007 7:35 pm

Dr. Living Stoned schreef:mijn punt is, hoe kunnen er onze club een speciale status geven wanneer we zorgen voor een verstikkende atmosfeer waarin het grootste talent niet meer wil spelen, en hoe kunnen we clubs die ons in de loop van de jaren voorbij zijn geschoten als "verkeerde keuze" bestempelen?
Het gaat er toch juist om dat de Laudrups moeten spelen (goed voor de ontwikkeling) en dat gebeurd toch echt sneller in de Nederlandse competitie bij Ajax dan in de Spaanse competitie bij Barcelona.

Daarom is het voor (buitenlandse) jeugdspelers vaak verstandiger om eerst naar Ajax te gaan, daar wat ervaring op te doen op eredivisie niveau om vervolgens als een ervarenere speler naar Barcelona te gaan.

Dat is alles.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jan 19, 2007 8:01 pm

Wie heeft ze ooit zien spelen? Was de zoon van JC ook niet zo'n talent? Hij heeft Barcelona 1, het Nederlands elftal en MU 1 gehaald :D

Jullie (niet de mijne) discussie volgend gaan de broertjes Laudrup voor hun geluk, de goede opleiding en de lekkere gevulde koeken naar AZ!

Komen ze naar Ajax, dan zijn ze op hun 20ste weg!?!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » vr jan 19, 2007 8:40 pm

Demosthenes schreef:Wie heeft ze ooit zien spelen? Was de zoon van JC ook niet zo'n talent? Hij heeft Barcelona 1, het Nederlands elftal en MU 1 gehaald :D

Jullie (niet de mijne) discussie volgend gaan de broertjes Laudrup voor hun geluk, de goede opleiding en de lekkere gevulde koeken naar AZ!

Komen ze naar Ajax, dan zijn ze op hun 20ste weg!?!
Nee maar over Jordi werd ook nooit gezegd dat het een talent was (wel verwacht eerst) en over de Laudrupjes wel..

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 9:16 pm

Neefkens schreef:Wie is ons voorbij geschoten ? En de verstikkende sfeer leid je af uit het vertrek van 1 speler ?
zo'n beetje alle teams in Spanje, Italië en Engeland. Ajax is Segunda División B, Serie C of Division 3 in Nederland.

En nee, neefkens. ik leid dat af aan het feit dat zo'n beetje alle talenten voor andere clubs [zowel buitenlandse als binnenlandse] hebben gekozen, en de groei van veel Ajax-talent stokt, of zelfs schrikbarend afneemt, en wij - de klootzakken die er prat opgaan dat onze motherfucking jeugdopleiding zo prima is, zagen wel wekelijks onze jeugdspeler door midden. Ajax was een goeie leerschool, maar nu is het een poel der middelmaat, en alleen voor be hele goeie [chivu en zlatan] is Ajax geen eindpunt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jan 19, 2007 9:20 pm

Je hebt een andere werkelijkheid dan ik :X

999

Bericht door 999 » vr jan 19, 2007 9:22 pm

Neefkens schreef:Je hebt een andere werkelijkheid dan ik :X
Vertel ...
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 9:24 pm

DelToro schreef:Het gaat er toch juist om dat de Laudrups moeten spelen (goed voor de ontwikkeling) en dat gebeurd toch echt sneller in de Nederlandse competitie bij Ajax dan in de Spaanse competitie bij Barcelona.

Daarom is het voor (buitenlandse) jeugdspelers vaak verstandiger om eerst naar Ajax te gaan, daar wat ervaring op te doen op eredivisie niveau om vervolgens als een ervarenere speler naar Barcelona te gaan.

Dat is alles.
Barcelona B speelt in de tweede divisie, spelen op een zeer respectabel niveau.

Daarnaast raad ik ieder talent aan hun diensten aan te bieden bij AZ of zelfs PSV. da's beter voor hun carriere

MHF

Bericht door MHF » vr jan 19, 2007 9:24 pm

Oei, Doc zit in een winterdipje. Hier kan menig zwartkijker niet aan tippen!

Overigens zit er wel en kern van waarheid in. We presteren al jaren zeer wisselvallig met ons eerste team en heuse toppers hebben al een jaar of 10 niet meer voortgebracht...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 9:26 pm

Voetske schreef:
Neefkens schreef:Je hebt een andere werkelijkheid dan ik :X
Vertel ...
ik ben ook benieuwd

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jan 19, 2007 9:27 pm

Dr. Living Stoned schreef:
Neefkens schreef:Wie is ons voorbij geschoten ? En de verstikkende sfeer leid je af uit het vertrek van 1 speler ?
zo'n beetje alle teams in Spanje, Italië en Engeland. Ajax is Segunda División B, Serie C of Division 3 in Nederland.
Feitelijk onjuist: het Nederlands elftal bestaat voor een groot deel uit door AJAX opgeleide spelers.
En nee, neefkens. ik leid dat af aan het feit dat zo'n beetje alle talenten voor andere clubs [zowel buitenlandse als binnenlandse] hebben gekozen, en de groei van veel Ajax-talent stokt, of zelfs schrikbarend afneemt, en wij - de klootzakken die er prat opgaan dat onze motherfucking jeugdopleiding zo prima is, zagen wel wekelijks onze jeugdspeler door midden. Ajax was een goeie leerschool, maar nu is het een poel der middelmaat, en alleen voor be hele goeie [chivu en zlatan] is Ajax geen eindpunt.
Dat wekelijks doorzagen van eigen jeugdspelers zul je MIJ niet zien doen. ;)
En talenten hoeven ook niet voor ons te kiezen, we hebben ze zélf :razz:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jan 19, 2007 9:31 pm

Dr. Living Stoned schreef:
Ik snap deze zin niet helemaal. Bedoel je hiermee te zeggen dat je vindt dat Ajax van het niveau van de Serie C is?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 10:23 pm

ik bedoel dat het leeuwendeel van de clubs in die divisies het wint qua aantrekkelijkheid en sportief perspectief voor jonge talentvolle spelers. ook hier in Nederland zijn er clubs Ajax voorbij gestoken. Ajax staat synoniem voor een dorre bodem waar de talenten geen wortel kan schieten. Bij Ajax verzuip je, de club besteed zijn geld aan het investeren in de breedte. Steeds meer spelers van een middelmatig niveau, spelers die niet eens het raamwerk [waarbinnen Sneijder en Huntelaar kunnen laten zien how goed ze zijn] verstevigen.

Ik wil dat dat teringbestuur zich beseft dat Ajax godverdomme de beste club van nederland is en dat moet blijven. Pomp eindelijk eens geld in de ploeg en neem godverdomme geen genoegen met belgisch middelmaat!!!!
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op vr jan 19, 2007 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 19, 2007 10:24 pm

Dat Stoned komt wel goed van pas in je naam. Wat is er met jou aan de hand?
IK GELOOF!!!!!!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 10:27 pm

Rishi schreef:Dat Stoned komt wel goed van pas in je naam. Wat is er met jou aan de hand?
Noem het heimwee naar de top, Rishi. :sad:

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 19, 2007 10:28 pm

Dat heb ik ook. Maar jij gaat wel erg ver in je oordeel. Tuurlijk is de jeugdopleiding bagger. Maar die van andere clubs zijn heus niet beter omdat hun teams op dit moment hoger staan.
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jan 19, 2007 10:29 pm

Ok, dan nemen we je nu ff niet serieus :aai:

Gesloten