Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Ach, dan is het met een beetje geluk in ieder geval goed voor zijn marktwaarde.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Die 3 doelpunten van zondag werden ook door Šćepović gemaakt.
Sulejmani 

T.Sulejmani trefzeker voor Jong Ajax
AMSTERDAM - Miralem Sulejmani had maandagavond in Enschede een fors aandeel in de zege (2-3) van Jong Ajax tegen Jong Twente. Binnen 10 minuten zette de Servische aanvaller de Amsterdammers op een 0-2 voorsprong. Castillion tekende voor het derde Ajax-doelpunt. Voor Twente waren Luuk de Jong en Dario Vujicevic (strafschop) trefzeker.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 15/16
Ga maar dood met je versleten knieën.. echt na vandaag heb ik het definitief opgegeven met deze gast.
Beetje boos, BZ?
Je had toch mensen meegenomen? Wat een dag, zeg.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ach eerst die kut NS.. heb gvd 5 uur in de trein gezeten.. die kut kou erover heen en dan nog een parodie op voetbal.. ik voel me bekocht. Motivatie en inzet is toch het minste zeg..joey schreef:Beetje boos, BZ?

Schrijf een mailtje naar Ajax dat je je geld terugeist. Eens kijken wat er gebeurt.
Ik kan het me goed voorstellen, hoor. Zonde van de tijd en het geld. Eigenlijk zouden de toeschouwers geld toe moeten krijgen omdat ze bereid zijn om als entourage te dienen.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Was Sulejmani zo slecht?

Ik kan het me goed voorstellen, hoor. Zonde van de tijd en het geld. Eigenlijk zouden de toeschouwers geld toe moeten krijgen omdat ze bereid zijn om als entourage te dienen.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Was Sulejmani zo slecht?
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren vond ik het niet eens zo slecht. Jol heeft hem weer een hele helft voor schut gezet op rechts, maar op links had hij nog een paar goede voorzetten en stond hij tenminste goed open om de bal aan te nemen en af en toe enigszins gewoon te gaan (al zie ik die echte startsnelheid niet meer hoor).
Het flitsende is er -blijkbaar- definitief af. Daarmee is Mickey een enorme miskoop geworden.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, snel... Mickey zit al weer anderhalf jaar bij Ajax.
-
niks
Zou dat dan helpen?
Jol stelt hem niet op. Daar zal wel een reden voor zijn. De Sulejmani van Heerenveen zou elke week spelen.
Jol stelt hem niet op. Daar zal wel een reden voor zijn. De Sulejmani van Heerenveen zou elke week spelen.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nóg meer gevaar! Allemachtig! 
Sulejmani raakt al anderhalf jaar geen knikker.

Sulejmani raakt al anderhalf jaar geen knikker.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ter hoogte van de middellijn zeker...
- Daily Blind
Heeft gisteren geen bal geraakt. Werd een keer goed bediend de 2de helft, maar struikelde vervolgens over de bal.Enganche schreef:Gisteren vond ik het niet eens zo slecht. Jol heeft hem weer een hele helft voor schut gezet op rechts, maar op links had hij nog een paar goede voorzetten en stond hij tenminste goed open om de bal aan te nemen en af en toe enigszins gewoon te gaan (al zie ik die echte startsnelheid niet meer hoor).
Eens met BZ het wordt niks meer met deze jongen.. streep er doorheen en verhuren / verkopen!
Hij werd in 90 minuten 1 keer goed aangespeeld ja. Wow! Lachwekkend hoe er met die jongen wordt omgesprongen.Zlatan Son of God schreef:Heeft gisteren geen bal geraakt. Werd een keer goed bediend de 2de helft, maar struikelde vervolgens over de bal.Enganche schreef:Gisteren vond ik het niet eens zo slecht. Jol heeft hem weer een hele helft voor schut gezet op rechts, maar op links had hij nog een paar goede voorzetten en stond hij tenminste goed open om de bal aan te nemen en af en toe enigszins gewoon te gaan (al zie ik die echte startsnelheid niet meer hoor).
Eens met BZ het wordt niks meer met deze jongen.. streep er doorheen en verhuren / verkopen!
Maar hoeveel goeds heeft Pantelic eigenlijk gedaan?

Precies. Moet je eens kijken hoe weinig ballen die jongen gewoon in de voet krijgt aangespeeld in een situatie waarin hij er iets mee kan. De tweede helft heeft hij amper balverlies geleden, zette hij een paar combinaties op en leverde hij twee of drie goede passes naar voren/voorzetten af (eentje was hard en laag de zestien in, maar Pantelic vond het weer eens makkelijker om lafjes een paar meter achter z'n tegenstander te gaan staan, in plaats van agressief naar de bal te gaan). Veel was het niet, maar de schuld lag zeker niet alleen bij hem. De eerste helft mag sowieso op het conto van Jol worden geschreven.
Jol zal eens zijn best moeten doen om die jongen aan het voetballen te krijgen!
Jol mag met meer spelers beter zijn best gaan doen!
Eens met Thomas dat Miralem gewoon amper bruikbare ballen kreeg. En met Pantelic als nummer 9 wilt het ook nog niet echt werken. Had dan met 2 spitsen gespeeld...
Eens met Thomas dat Miralem gewoon amper bruikbare ballen kreeg. En met Pantelic als nummer 9 wilt het ook nog niet echt werken. Had dan met 2 spitsen gespeeld...
IK GELOOF!!!!!!
Zie ik nou Sulejmani iemand van WHC op volle snelheid passeren? 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."