Wesley Sneijder
Moderator: mods
-
-
Het feit dat Babel een jaar ouder is geworden zegt mij weinig; alle andere spelers (ook die ik noemde en bij feyenoord speelden) zijn ook een jaar ouder geworden.
Blind kocht wel ervaring: Lindenbergh, charisteas en Rosenberg was ook geen 21 meer!
Blind kocht wel ervaring: Lindenbergh, charisteas en Rosenberg was ook geen 21 meer!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Volgens AS onderhandelt Madrid met VDV. Dat zou een prachtige oplossing zijn, want dan behouden we Sneijder en krijgen we nog een percentage voor VDV ook.Duke schreef:Alle buitenlandse media hebben het erover dat Robben vandaag gepresenteerd zal worden in Madrid. Het lijkt er dus op dat VI weer eens onzin praat.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
joey schreef:Volgens AS onderhandelt Madrid met VDV. Dat zou een prachtige oplossing zijn, want dan behouden we Sneijder en krijgen we nog een percentage voor VDV ook.Duke schreef:Alle buitenlandse media hebben het erover dat Robben vandaag gepresenteerd zal worden in Madrid. Het lijkt er dus op dat VI weer eens onzin praat.

Dat zijn pas goede plannen!
Mij is niet bekend of en zo ja, wat er is afgesproken tussen HSV en Ajax. Opleidingskosten kan Ajax altijd claimen.ASR_AFCA schreef:joey schreef:Volgens AS onderhandelt Madrid met VDV. Dat zou een prachtige oplossing zijn, want dan behouden we Sneijder en krijgen we nog een percentage voor VDV ook.Duke schreef:Alle buitenlandse media hebben het erover dat Robben vandaag gepresenteerd zal worden in Madrid. Het lijkt er dus op dat VI weer eens onzin praat.
![]()
Dat zijn pas goede plannen!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee, Ajax krijgt naast opleidingskosten nog een substantieel bedrag. Ajax-USA maakt daar bijvoorbeeld melding van. Ik heb ergens gelezen (zou zo snel niet meer weten waar) dat het zou gaan om maar liefst 25%. Als de door AS genoemde transfersom van 15 miljoen euro klopt, kan Ajax dus een leuk bedrag tegemoet zien.Demosthenes schreef:Mij is niet bekend of en zo ja, wat er is afgesproken tussen HSV en Ajax. Opleidingskosten kan Ajax altijd claimen.
Volgens transfermarkt.de heeft Ajax aan bruto transferbedragen een positief saldo van ruim 13 miljoen euro. Het is een overzicht van alle transfers in de Eredivisie. Opvallend dat AZ alles bij elkaar toch weer een groot bedrag heeft geïnvesteerd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat is logisch, want Scheringa betaalt. Maar op het salarisgebied blijft AZ nog ver achter bij de nationale top. Makaay had best naar AZ (Van Gaal) gewild, zei hij vorige week in de VI, en hij wilde best inleveren, maar niet zoveel. Feyenoord betaalt nog steeds aanmerkelijk beter dan AZ.