De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Gezien de staat waarin dit team verkeert kun je toch moeilijk concluderen dat Van Geel zijn werk goed heeft gedaan. Hij kan dat in de komende maand proberen te herstellen, maar ik (en velen met mij) heb ernstige twijfels of dat gaat lukken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Cluijffert
Volgens mij is Van Geel directeur van het voetbalgedeelte en moet hij dus afgerekend worden op alles binnen Ajax dat direct met voetbal te maken heeft: eerste elftal, scouting en opleiding. En dan wel op de mensen die in de verschillende staffen zijn aangesteld. Bij de opleiding doet hij het wat mij betreft goed, bij de scouting slecht en bij het eerste elftal redelijk.
Het is voorlopig 2 weken een klein winterstopje , dus nu goed inkopen en Kampioen worden, anders kan MVG opstappen en graag ook dit kutbestuurIzmailov schreef:Volgens Jack ligt de toekomst van Hiddink in Amsterdam en wil Hiddink dolgraag ooit wat voor Ajax doen. Jack denkt dat Hiddink ooit TD wordt.
Daaaaaaaaaag Martin!
- Daily Blind
Ik krijg steeds meer het idee dat MvG nog altijd op de loonlijst van Dirk Scheringa staat. Het kan toch niet dat iemand zó incompetent is?
Het terughalen van Perez past overigens naadloos in de dalende lijn die is ingezet met de lachwekkende aankopen Colin, Delorge, Luque en Urzaiz. Hoe lang mag hij nog aanmodderen?
Het terughalen van Perez past overigens naadloos in de dalende lijn die is ingezet met de lachwekkende aankopen Colin, Delorge, Luque en Urzaiz. Hoe lang mag hij nog aanmodderen?
-
- AT Toto winner 15/16
-
Hij had the Creep er gewoon uit moeten flikkeren. Ajax had kampioen moeten worden en CL moeten spelen vorig seizoen. Gebeurde geen van beiden. HtC faalde opzichtig, maar mocht toch aan dit seizoen beginnen, dat was MVG's grootste fout.brigade zuid schreef: hij had gewoon dat gepiep van Henk the creep moeten negeren.
Een groot deel van de huidige malaise had kunnen worden voorkomen wanneer die Creep er op tijd uitgepleurd zou zijn. Maar dat lijkt het grote manco van MVG te zijn: hij reageert i.p.v. dat ie ageert.
Ik denk dat MVG met de zoektocht naar een nieuwe trainer niet verder is dan 2 maanden geleden. En dat we die verdediger die we zo node missen in de winterstop ook niet zullen krijgen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Martin van Geel heeft nu dus zijn brevet van onvermogen afgegeven. Het is alleen de vraag wie hem er toe moet dwingen om de eer aan zichzelf te houden.
Wellicht dat de commissie een dwingende rol kan spelen, maar daar verwacht ik ook niet al te veel van.
Wij zijn Ajax. Ik verwacht niets van de TD, commissie, spelers, trainer en het bestuur. Gaat wel lekker zo.
Wellicht dat de commissie een dwingende rol kan spelen, maar daar verwacht ik ook niet al te veel van.
Wij zijn Ajax. Ik verwacht niets van de TD, commissie, spelers, trainer en het bestuur. Gaat wel lekker zo.
-
- AT Toto winner 15/16
-