brigade zuid schreef:Och El Ham weer hoor... al verbaasd het me niks, het is dat typische Marokkaanse gedrag van niet mee willen doen, dat verongelijkte. Bah weg ermee.. verhuur maar aan Rabat Casablanca.

Moderator: mods
brigade zuid schreef:Och El Ham weer hoor... al verbaasd het me niks, het is dat typische Marokkaanse gedrag van niet mee willen doen, dat verongelijkte. Bah weg ermee.. verhuur maar aan Rabat Casablanca.
Dat van die kloten had ik gemist, dank voor infobryan schreef:Omdat Zweedse mannen geen kloten hebben. Wetenschappelijk aangetoond. Dus de Zweedse vrouwen zitten te snacken naar mannen die durven te spreken. Paradijs hiero...
Maar serieus, El Hamdaoui is gewoon een idioot. Echt jammer dat we dan weer mensen krijgen die het weer gebruiken om mensen van bepaalde achtergronden af te kraken. Altijd dat bullshit weer. Maar goed, het geeft weer aan deels waarom ik ben geemigreerd.
En voor de volledigheid: Frank de Boer is ook niet bepaald slim. Maar dat wisten we al.
Volgens mij de transfermarkt in Rusland nog open.Khraa schreef:El Hamdaoui moet gewoon naar een club waar hij de held kan spelen. Onder Jol had dat gekund, maar De Boer verwacht dat hij zich aanpast aan het team ipv andersom. Lekker naar een middenmoter in Frankrijk laten vertrekken....
Kan Gullit hem niet naar Grozny halen? Dat vind ik wel een mooie plek voor hem.Duke schreef:Volgens mij de transfermarkt in Rusland nog open.Khraa schreef:El Hamdaoui moet gewoon naar een club waar hij de held kan spelen. Onder Jol had dat gekund, maar De Boer verwacht dat hij zich aanpast aan het team ipv andersom. Lekker naar een middenmoter in Frankrijk laten vertrekken....
Hahaha... een empirische analyse? Waar blijft ie dan? Kom! Toon maar aan!Ajax Rules schreef:Mmmm.... Iemand als b.v. Van Gaal had het in de jaren 90 al vaak over de culturele component. En eerlijk gezegd denk ik ook dat, wanneer je er een empirische analyse op los zou laten, je ook echt zou kunnen aantonen dat spelers uit sommige culturen gewoon beter matchen met Ajax / Nederland dan spelers uit andere culturen.bryan schreef:Omdat Zweedse mannen geen kloten hebben. Wetenschappelijk aangetoond. Dus de Zweedse vrouwen zitten te snacken naar mannen die durven te spreken. Paradijs hiero...
Maar serieus, El Hamdaoui is gewoon een idioot. Echt jammer dat we dan weer mensen krijgen die het weer gebruiken om mensen van bepaalde achtergronden af te kraken. Altijd dat bullshit weer. Maar goed, het geeft weer aan deels waarom ik ben geemigreerd.
En voor de volledigheid: Frank de Boer is ook niet bepaald slim. Maar dat wisten we al.
Vind het wel interessant, trouwens. Ik ben wel benieuwd naar het lijstje, al is het natuurlijk vooral een voetbaltechnisch aspect. Messi en Kaka zouden hier wel slagen. Gabrich en Leonardo niet.bryan schreef:Hahaha... een empirische analyse? Waar blijft ie dan? Kom! Toon maar aan!Ajax Rules schreef:Mmmm.... Iemand als b.v. Van Gaal had het in de jaren 90 al vaak over de culturele component. En eerlijk gezegd denk ik ook dat, wanneer je er een empirische analyse op los zou laten, je ook echt zou kunnen aantonen dat spelers uit sommige culturen gewoon beter matchen met Ajax / Nederland dan spelers uit andere culturen.bryan schreef:Omdat Zweedse mannen geen kloten hebben. Wetenschappelijk aangetoond. Dus de Zweedse vrouwen zitten te snacken naar mannen die durven te spreken. Paradijs hiero...
Nee dit is niet alles. Ik heb namelijk het volledige verhaal. Bron? Frank de Boer zelf. Ik stond 3 uur geleden in cafe/lunchroom Le Pain Quotidien aan de Cornelis Schuytstraat in Oud-Zuid. En wie staan er naast me? Frank en Ronald de Boer! Met nog twee mannen van hun leeftijd, die ik niet direct herkende. Het was vrij druk, dus ik kon makkelijk dichtbij gaan staan en hoorde Frank vertellen wat er gebeurd is. Aan de hand van het verhaal van El Hamdaoui in het bovenstaande artikel:Jöhnk schreef:Ahum, is dit alles?'Geen ontoelaatbaar gedrag vertoond'
Uitgegeven: 4 maart 2011 15:25
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 15:25
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui ontkent tegenover NUsport ten stelligste dat hij 'ontoelaatbaar' gedrag heeft vertoond tijdens de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk (5-1), zoals Ajax- trainer Frank de Boer aangaf.
"Dat is echt onzin. Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal.”
“Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."
"Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. "Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.'"
"Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?"
Beloften
Later kreeg de spits te horen dat hij zich bij de beloften moest melden. Hoe het verder moet, weet El Hamdaoui niet.
"Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt. Alleen dat ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond."
© NUsport/Bart Vlietstra
Frankie de Boer op zijn smalst. Het enige wat er nog aan ontbreekt is de mededeling dat hij 'El Hamdaoui nooit meer hoeft te zien'. Dan had ie pas echt een perfecte imitatie van Mario Been neergezet.
Dat klopt volgens De Boer. Hij zei dat EH niet op de juiste plek in de muur ging staan bij de vrije trap, iets waar de afgelopen weken uitgebreid op getraind zou zijn.El Hamdaoui schreef:"Dat is echt onzin. Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal.”
Klopt, want er was uitgebreid met EH op zijn rol in de muur geoefend.El Hamdaoui schreef:“Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."
Hier is El Hamdaoui niet volledig. Volgens De Boer zei EH het volgende: 'Is goed trainer, u heeft helemaal gelijk. Volgende keer ga ik in die muur staan en schiet ik de bal dan meteen naar jou. Kan jij de doelpunten gaan maken'."Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. "Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.'"
Als trainer kun je zoiets niet laten passeren, zeker niet als je als trainer nog niets bereikt hebt. Dan kan zo'n voorval je gezag enorm aantasten.joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen.![]()
Ah! Derksen is het met me eens.Ronald! schreef:Als trainer kun je zoiets niet laten passeren, zeker niet als je als trainer nog niets bereikt hebt. Dan kan zo'n voorval je gezag enorm aantasten.joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen.![]()
Ronald trouwens ook. Die kon een grijns niet onderdrukken toen Frank die laatste zin van EH vertelde.joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen.![]()
Toen was El Ham nog vedette. Pas tijdens het kampioensjaar begon hij te schitteren en het volgende seizoen was Van Gaal weg. Van Gaal's samenwerking met de Ajacieden van '95 ging tijdens de geflopte WK-campagne ook een stuk minder.GangstaRiB schreef:Van Gaal als trainer had geen moeite met El-Ham overigens.
Haha, dat verbaast me niets.Scherrer schreef:Ronald trouwens ook. Die kon een grijns niet onderdrukken toen Frank die laatste zin van EH vertelde.joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen.![]()
![]()
Al zei hij meteen daarna wel tegen z'n broer dat hij dat inderdaad niet kan laten gebeuren.
Het is moeilijk scoren als de tegenstander een vrije trap mag nemen. (Hoewel Blind daar wellicht wat anders over denkt.)joey schreef:Wat doet El Hamdaoui trouwens in de muur? Kan hij niet beter...doelpunten gaan maken?