Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Toppie » vr mar 04, 2011 7:16 pm

brigade zuid schreef:Och El Ham weer hoor... al verbaasd het me niks, het is dat typische Marokkaanse gedrag van niet mee willen doen, dat verongelijkte. Bah weg ermee.. verhuur maar aan Rabat Casablanca.

:dissapprove.gif: Jabu kijkt mee z'n liefhebbende volk wordt aangevallen :mad17.gif:

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rednose » vr mar 04, 2011 7:23 pm

bryan schreef:Omdat Zweedse mannen geen kloten hebben. Wetenschappelijk aangetoond. Dus de Zweedse vrouwen zitten te snacken naar mannen die durven te spreken. Paradijs hiero...

Maar serieus, El Hamdaoui is gewoon een idioot. Echt jammer dat we dan weer mensen krijgen die het weer gebruiken om mensen van bepaalde achtergronden af te kraken. Altijd dat bullshit weer. Maar goed, het geeft weer aan deels waarom ik ben geemigreerd.

En voor de volledigheid: Frank de Boer is ook niet bepaald slim. Maar dat wisten we al.
Dat van die kloten had ik gemist, dank voor info :ajaxsmiley.gif:

Wat ik me afvraag of het niet bekend was dat die vent een beetje raar is (of in ieder geval die indruk geeft).
Weet iemand dat, of is het pas onder FdB naar buiten gekomen......want dan moeten we ook naar FdB kijken toch?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Duke » vr mar 04, 2011 7:40 pm

Khraa schreef:El Hamdaoui moet gewoon naar een club waar hij de held kan spelen. Onder Jol had dat gekund, maar De Boer verwacht dat hij zich aanpast aan het team ipv andersom. Lekker naar een middenmoter in Frankrijk laten vertrekken....
Volgens mij de transfermarkt in Rusland nog open.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Khraa » vr mar 04, 2011 7:43 pm

Duke schreef:
Khraa schreef:El Hamdaoui moet gewoon naar een club waar hij de held kan spelen. Onder Jol had dat gekund, maar De Boer verwacht dat hij zich aanpast aan het team ipv andersom. Lekker naar een middenmoter in Frankrijk laten vertrekken....
Volgens mij de transfermarkt in Rusland nog open.
Kan Gullit hem niet naar Grozny halen? Dat vind ik wel een mooie plek voor hem. :1evil.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door bryan » vr mar 04, 2011 7:44 pm

Ajax Rules schreef:
bryan schreef:Omdat Zweedse mannen geen kloten hebben. Wetenschappelijk aangetoond. Dus de Zweedse vrouwen zitten te snacken naar mannen die durven te spreken. Paradijs hiero...

Maar serieus, El Hamdaoui is gewoon een idioot. Echt jammer dat we dan weer mensen krijgen die het weer gebruiken om mensen van bepaalde achtergronden af te kraken. Altijd dat bullshit weer. Maar goed, het geeft weer aan deels waarom ik ben geemigreerd.

En voor de volledigheid: Frank de Boer is ook niet bepaald slim. Maar dat wisten we al.
Mmmm.... Iemand als b.v. Van Gaal had het in de jaren 90 al vaak over de culturele component. En eerlijk gezegd denk ik ook dat, wanneer je er een empirische analyse op los zou laten, je ook echt zou kunnen aantonen dat spelers uit sommige culturen gewoon beter matchen met Ajax / Nederland dan spelers uit andere culturen.
Hahaha... een empirische analyse? Waar blijft ie dan? Kom! Toon maar aan!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » vr mar 04, 2011 7:51 pm

bryan schreef:
Ajax Rules schreef:
bryan schreef:Omdat Zweedse mannen geen kloten hebben. Wetenschappelijk aangetoond. Dus de Zweedse vrouwen zitten te snacken naar mannen die durven te spreken. Paradijs hiero...

Maar serieus, El Hamdaoui is gewoon een idioot. Echt jammer dat we dan weer mensen krijgen die het weer gebruiken om mensen van bepaalde achtergronden af te kraken. Altijd dat bullshit weer. Maar goed, het geeft weer aan deels waarom ik ben geemigreerd.

En voor de volledigheid: Frank de Boer is ook niet bepaald slim. Maar dat wisten we al.
Mmmm.... Iemand als b.v. Van Gaal had het in de jaren 90 al vaak over de culturele component. En eerlijk gezegd denk ik ook dat, wanneer je er een empirische analyse op los zou laten, je ook echt zou kunnen aantonen dat spelers uit sommige culturen gewoon beter matchen met Ajax / Nederland dan spelers uit andere culturen.
Hahaha... een empirische analyse? Waar blijft ie dan? Kom! Toon maar aan!
Vind het wel interessant, trouwens. Ik ben wel benieuwd naar het lijstje, al is het natuurlijk vooral een voetbaltechnisch aspect. Messi en Kaka zouden hier wel slagen. Gabrich en Leonardo niet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 8:10 pm

In elk geval is er een buslading Scandinaviërs mislukt bij Ajax. Van de broertjes Moisander tot Rosenberg tot Kennedy. Bij Heerenveen hetzelfde. De enige Zweede Ajacied van het afgelopen decennium die echt goed was, was dan weer erg lastig.

Ik geloof er niet zo in. Voetballers zijn geen doorsneeburgers. Het zijn mannen die op jonge leeftijd veel geld en aandacht en (als ze goed zijn) macht krijgen. De een gaat daar beter mee om dan de ander. Is een kwestie van karakter en achtergrond ('de entourage'), eerder dan van nationaliteit.
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » vr mar 04, 2011 8:38 pm

Jöhnk schreef:
'Geen ontoelaatbaar gedrag vertoond'
Uitgegeven: 4 maart 2011 15:25
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 15:25

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui ontkent tegenover NUsport ten stelligste dat hij 'ontoelaatbaar' gedrag heeft vertoond tijdens de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk (5-1), zoals Ajax- trainer Frank de Boer aangaf.

"Dat is echt onzin. Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal.”

“Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."

"Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. "Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.'"

"Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?"

Beloften

Later kreeg de spits te horen dat hij zich bij de beloften moest melden. Hoe het verder moet, weet El Hamdaoui niet.

"Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt. Alleen dat ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond."

© NUsport/Bart Vlietstra
Ahum, is dit alles?

Frankie de Boer op zijn smalst. Het enige wat er nog aan ontbreekt is de mededeling dat hij 'El Hamdaoui nooit meer hoeft te zien'. Dan had ie pas echt een perfecte imitatie van Mario Been neergezet.
Nee dit is niet alles. Ik heb namelijk het volledige verhaal. Bron? Frank de Boer zelf. Ik stond 3 uur geleden in cafe/lunchroom Le Pain Quotidien aan de Cornelis Schuytstraat in Oud-Zuid. En wie staan er naast me? Frank en Ronald de Boer! Met nog twee mannen van hun leeftijd, die ik niet direct herkende. Het was vrij druk, dus ik kon makkelijk dichtbij gaan staan en hoorde Frank vertellen wat er gebeurd is. Aan de hand van het verhaal van El Hamdaoui in het bovenstaande artikel:
El Hamdaoui schreef:"Dat is echt onzin. Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal.”
Dat klopt volgens De Boer. Hij zei dat EH niet op de juiste plek in de muur ging staan bij de vrije trap, iets waar de afgelopen weken uitgebreid op getraind zou zijn.
El Hamdaoui schreef:“Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."
Klopt, want er was uitgebreid met EH op zijn rol in de muur geoefend.
"Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. "Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.'"
Hier is El Hamdaoui niet volledig. Volgens De Boer zei EH het volgende: 'Is goed trainer, u heeft helemaal gelijk. Volgende keer ga ik in die muur staan en schiet ik de bal dan meteen naar jou. Kan jij de doelpunten gaan maken'.

Daarop is De Boer link geworden.
***

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 8:43 pm

Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen. :blush.gif:

Maar goed dat De Boer niet met Zlaten werkt of zo. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ronald! » vr mar 04, 2011 8:44 pm

:biggthumpup.gif: Goed werk detective Scherrer :headbang.gif:

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ronald! » vr mar 04, 2011 8:45 pm

joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen. :blush.gif:
Als trainer kun je zoiets niet laten passeren, zeker niet als je als trainer nog niets bereikt hebt. Dan kan zo'n voorval je gezag enorm aantasten.

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ronald! » vr mar 04, 2011 8:46 pm

Ronald! schreef:
joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen. :blush.gif:
Als trainer kun je zoiets niet laten passeren, zeker niet als je als trainer nog niets bereikt hebt. Dan kan zo'n voorval je gezag enorm aantasten.
Ah! Derksen is het met me eens. :headbang.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » vr mar 04, 2011 8:50 pm

joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen. :blush.gif:
Ronald trouwens ook. Die kon een grijns niet onderdrukken toen Frank die laatste zin van EH vertelde. :smallgrin.gif:

Al zei hij meteen daarna wel tegen z'n broer dat hij dat inderdaad niet kan laten gebeuren.
***

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jinne » vr mar 04, 2011 8:50 pm

GangstaRiB schreef:Van Gaal als trainer had geen moeite met El-Ham overigens.
Toen was El Ham nog vedette. Pas tijdens het kampioensjaar begon hij te schitteren en het volgende seizoen was Van Gaal weg. Van Gaal's samenwerking met de Ajacieden van '95 ging tijdens de geflopte WK-campagne ook een stuk minder.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 9:04 pm

Scherrer schreef:
joey schreef:Mwah, dat stelt niet veel voor. Stiekem moet ik er wel om lachen. :blush.gif:
Ronald trouwens ook. Die kon een grijns niet onderdrukken toen Frank die laatste zin van EH vertelde. :smallgrin.gif:

Al zei hij meteen daarna wel tegen z'n broer dat hij dat inderdaad niet kan laten gebeuren.
Haha, dat verbaast me niets. :smallgrin.gif:

We moeten er niet meer van maken dan het is.


Wat doet El Hamdaoui trouwens in de muur? Kan hij niet beter...doelpunten gaan maken?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » vr mar 04, 2011 9:18 pm

Dit gaat een duur geintje worden. Want ik heb er zo onderhand geen enkel vertrouwen meer in dat het wat gaat worden met El Hamdaoui bij Ajax. En dat is erg jammer want voetballen kan hij wel degelijk en we hebben veel geld in hem geïnvesteerd.

Het is van buitenaf natuurlijk moeilijk te beoordelen hoe lastig hij is en of de reactie van Frank de Boer terecht is. Maar ik zou liever hebben dat hij hem weet 'te managen' zodat we zijn kwaliteiten kunnen benutten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Arthur » vr mar 04, 2011 10:57 pm

joey schreef:Wat doet El Hamdaoui trouwens in de muur? Kan hij niet beter...doelpunten gaan maken?
Het is moeilijk scoren als de tegenstander een vrije trap mag nemen. (Hoewel Blind daar wellicht wat anders over denkt.)

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door bryan » vr mar 04, 2011 11:06 pm

Maar dit soort shit gebeurt toch vaker in een kleedkamer, waarbij mensen elkaar uitschelden en de trainer laat zien wie de baas is. Waarom weer alles openlijk en in de media laten afspelen.

Alex Ferguson had niks naar buiten gezegd en hem gewoon vier wedstrijden lang op de bank gezet zonder publieke verklaring. Dat van naar de jeugd sturen en in de media bekendmaken vind ik een beetje amateuristisch van De Boer. Het is weer typisch Ajax. Al zou die gelijk hebben en is El Ham ontrainbaar. Trainer zijn is anders dan gelijk hebben.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » vr mar 04, 2011 11:11 pm

De Boer had gewoon een schoen naar z'n kop moeten gooien. :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 11:12 pm

Ja, het was beter geweest om El Hamdaoui een boete te geven en het verder binnenskamers te houden. Maar ja, als de trainer het zelfs de kroeg rondschreeuwt... :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Khraa » vr mar 04, 2011 11:14 pm

Denk je echt dat dat was gelukt? Dat een trainer El Hamdaoui in de rust kan wisselen en dan zonder verklaring de volgende wedstrijden op de bank kan zetten?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » vr mar 04, 2011 11:15 pm

Maar is dit nou zo'n item dan? Ik vind het wel meevallen. Als dit alles is, dan loopt Frank de Boer die Mounir gewoon te zoeken.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Khraa » vr mar 04, 2011 11:22 pm

Ik denkt dat De Boer ook ziet dat El Hamdaoui als een krant speelt de laatste tijd. Dat dit meer een druppel is, die nu overbelicht wordt. Het is niet zo dat El Hamdaoui van onbesproken gedrag is en/of geweldig speelt in 2011.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » vr mar 04, 2011 11:25 pm

Eens, maar het valt me wel op dat El Hamdaoui zwaar beneden zijn kunnen presteert. Onder Jol en bij AZ was het toch wel een verdomd goeie voetballer. Misschien moet de Boer eens met die jongen aan de slag om te kijken hoe hij beter kan renderen. Kijk, het middenveld is namelijk ook debet aan het slechte spel van Mounir.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Khraa » vr mar 04, 2011 11:27 pm

En misschien is het slechte spel van het middenveld wel deels een gevolg van het slechte spel van Mounir. Je moet de basistaken van een trainer gewoon uitvoeren.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie