Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Drie keer gescoord tegen Jong Noorwegen. Schijnt fantastisch gespeeld te hebben.
Het zou leuk zijn wanneer Sulejmani die weinige goede dagen voor Ajax-1 zou bewaren...joey schreef:Hopelijk zaten er een hoop scouts op de tribune.
Geen spits, geen 10, geen buitenspeler. Ik zou niet weten wat ik met 'm zou moeten doen wanneer ik in de positie van Jol zou verkeren.
Op welke positie speelde hij?D_skilled schreef:Drie keer gescoord tegen Jong Noorwegen. Schijnt fantastisch gespeeld te hebben.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik hoorde dat Servie in een 4-2-3-1 formatie speelde. Mickey wisselde vaak van positie met diepe spits Aleksic. Hij had min of meer een vrije rol.
Sulejmani is out , als die 6 miljoen had gekost dan was die niet meer aan de bak gekomen.Deze speler gaat het niet meer redden
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten er maar niet te veel waarde aan hechten. Maar het doet me in ieder geval goed om te horen dat hij kennelijk weer eens een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij kan het dus nog wel. Nu ook een keertje in een Ajax shirt Miralem?
Nil volentibus arduum
'Hier' een samenvatting van vier en half minuut van Jong Servie - Jong Noorwegen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Weet je mijn tip nog?Vedette-10- schreef:Als een groot talent als Sulejmani het niet redt zou dat een bewijs zijn van onwetendheid binnen Ajax.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Overigens heb ik zojuist eens de eerste pagina's van dit topic gelezen; alleen Voestke durfde echt kritisch te zijn (ikzelf een beetje laf in de trant van: als ie maar niet gebukt gaat onder de hoogte van de transfersom en vergeet onbevangen te voetballen), maar voor het overgrote deel van AT was hij een zekerheidje; vooral Bertje, Junk en Eganche waren zeer tevreden.
De stand van zaken nu is dan toch tamelijk onluisterend.
De stand van zaken nu is dan toch tamelijk onluisterend.
-
- AT Toto winner 15/16
Voetske was in die tijd overal kritisch over.. sinds Jol trainer is, is ie opeens een soort van Neefkens geworden.
Zoals gewoonlijk zit je er weer mijlenver naast .... zal het jaloerse in je wel zijn ..brigade zuid schreef:Voetske was in die tijd overal kritisch over.. sinds Jol trainer is, is ie opeens een soort van Neefkens geworden.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Tot dit seizoen zat je overal over te zeiken Voetske.. geef het nu maar toe of lees je posts nog maar eens terug, nergens deugde wat van bij AJAX.
Nee jongen je zit er mijlenver naast, kan natuurlijk ook zijn dat wat ik schrijf boven je pet gaat.Maar het zal wel BZ.brigade zuid schreef:Tot dit seizoen zat je overal over te zeiken Voetske.. geef het nu maar toe of lees je posts nog maar eens terug, nergens deugde wat van bij AJAX.
IK weet wat ik schrijf, ik weet wat ik er mee bedoel te zeggen.Tis wel een mening die regelmatig haaks staat op het gebruikelijke hier ..
.. afijn het zal wel ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik was het met Voetske eens in die zin dat dit een absurde transfer was/is. 16.25 miljoen was/is waanzin en daar moet Ajax nooit meer aan beginnen dus.
Ik denk dat het merendeel het nu wel heeft gehad met Mira. Als ze hem kunnen slijten aan een club als CSKA, dan moet je dat gelijk doen.
Ik denk dat het merendeel het nu wel heeft gehad met Mira. Als ze hem kunnen slijten aan een club als CSKA, dan moet je dat gelijk doen.
Mocht Suarez in de winterstop of op het einde zeker verkassen zou ik dat eerst afwachten, en kijken hoe hij dan zich gaat ontwikkelen .. AJAX kan na Suarez er voor kiezen om anders te gaan spelen ..Peter schreef:Ik was het met Voetske eens in die zin dat dit een absurde transfer was/is. 16.25 miljoen was/is waanzin en daar moet Ajax nooit meer aan beginnen dus.
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 15, 2009 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, de 'kenners' waren het erover eens dat dit een fantastische aankoop was. Hem nu verkopen is natuurlijk wel een enorme kapitaalvernietiging. Terwijl het er nog wel in zit, lijkt het als we de wedstrijd met Jong Servië als maatstaf gebruiken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- AT Toto winner 09/10
Zeker. Maar ik snap er geen reet van. Onwetendheid? Waarvan? Waarover? Wanneer? Waarom?Vedette-10- schreef:Wat? Dit is toch in één post?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Weet je mijn tip nog?Vedette-10- schreef:Als een groot talent als Sulejmani het niet redt zou dat een bewijs zijn van onwetendheid binnen Ajax.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar wat quotes van Voetske na de 0-2 overwinning op FC Twente vorig seizoen. Ajax stond 3 punter achter op de koploper. Vooral de eerste quote is helemaal geweldig.

999 schreef: En hij is niet de enige.De anders altijd kritische Lucas, Wimpey, Zuidema en dan vergeet ik er nog een paar, in al hun woorden kun je uitmaken dat men minder scherp is geworden over wat ooit de trots van Nederland was.En ik zeg dat ook weer zonder iemand kwaad te willen maken of zo.Het zij zo.
Oh, we missen een heel elftal, dus we spelen met het tweede van AJAX ?.Maar wat heeft dat met het voetbal op zich te maken.De herkenbaarheid van het spelletje.
Kun je nagaan hoe verhet nivo van AJAX is gezakt.En waarom hoor ik jouw niet meer over dat je het AJAX voetbal wilt zien, over enkele schijven, met buitenspelers die de achterlijn halen, een aktie in huis hebben, opbouw van achteruit, doorschuivende middenvelder, backs die over hun man gaan, een AJAX dat druk zet op de tegenstander, inplaats van steeds maar achteruit te lopen, waarom hoor ik jou daar nooit meer over ?.
Sno viel geweldig in ?.Komop zeg !!!.Er was strijd, weer heel veel italiaanse strijd.Verder was het een bagger pot, een grote bagger pot.
Nu wat quotes van Voetske rondom het 1-0 verlies tegen FC Twente. Ajax staat nu 6 punten achter op de koploper.Het aantal afwezigen beperkt zich, in principe tot 2 sspelers Suarez en Sjulimani.De rest zijn gelijkwaardige vervangers.Maar ook dat heeft niks met het vertoonde spel te maken.Maar goed, op naar de volgende tob-wedstrijd.
999 schreef: Tja, zou wel heel onrealistisch zijn als men denkt dat AJAX, na al die jaren van aanklooien, opeens zonder puntverlies door dit jaar zou heen huppelen .. Misschien wil men te veel in een keer.Voordat we aan deze moeilijke serie van wedstrijden begon hield iedereen zijn hart vast .. en kijk nu eens .. nog maar een moeilijke wedstrijd te gaan .. AJAX heeft de meeste goals voor en is een van de drie clubs met de minste goals tegen .. ook dat is wel eens anders geweest.
Meer quotes kon ik niet vinden van Voetske na dit verlies. Wat laat ie zich kennen.Nou dat ben ik dus dik oneens met je.Vanaf Psv geen wedstrijd meer verloren, dan kun je toch niet over broos spreken.Kijk het kan allemaal beter, dat weten zelfs de spelers.
Ik vind AJAX met momenten goed spelen, en een paar bekerwedstrijden daargelaten, die momenten worden er alleen maar meer.Wie denkt dat dit elftal, ik vraag me zelfs af of er uberhaupt nog zulke elftallen komen, op de manier van vroeger elftallen van de mat gaan spelen zal bedrogen uit komen.Daar voor zijn de omstandigheden veels te veel in het nadeel verandert.
Zelfs als je tegen Twente verliest, wat gewoon kan hoor is wel eens meer gebeurt, dan nog staat die reeks van goede uitslagen en momenten van goed spel.En dat zelfs met spelers waarvan sommige vinden dat ze nooit opgesteld hadden mogen worden.

Owh, nu begrijp ik het .. ik mag het voetbal spel dit seizoen niet beter vinden dan vorig seizoen.Ik moet mee huppelen met de de Goodfella's en BZjes en de Joey's.goodfella schreef:Zomaar wat quotes van Voetske na de 0-2 overwinning op FC Twente vorig seizoen. Ajax stond 3 punter achter op de koploper. Vooral de eerste quote is helemaal geweldig.
999 schreef: En hij is niet de enige.De anders altijd kritische Lucas, Wimpey, Zuidema en dan vergeet ik er nog een paar, in al hun woorden kun je uitmaken dat men minder scherp is geworden over wat ooit de trots van Nederland was.En ik zeg dat ook weer zonder iemand kwaad te willen maken of zo.Het zij zo.Oh, we missen een heel elftal, dus we spelen met het tweede van AJAX ?.Maar wat heeft dat met het voetbal op zich te maken.De herkenbaarheid van het spelletje.Kun je nagaan hoe verhet nivo van AJAX is gezakt.En waarom hoor ik jouw niet meer over dat je het AJAX voetbal wilt zien, over enkele schijven, met buitenspelers die de achterlijn halen, een aktie in huis hebben, opbouw van achteruit, doorschuivende middenvelder, backs die over hun man gaan, een AJAX dat druk zet op de tegenstander, inplaats van steeds maar achteruit te lopen, waarom hoor ik jou daar nooit meer over ?.Sno viel geweldig in ?.Komop zeg !!!.Er was strijd, weer heel veel italiaanse strijd.Verder was het een bagger pot, een grote bagger pot.Nu wat quotes van Voetske rondom het 1-0 verlies tegen FC Twente. Ajax staat nu 6 punten achter op de koploper.Het aantal afwezigen beperkt zich, in principe tot 2 sspelers Suarez en Sjulimani.De rest zijn gelijkwaardige vervangers.Maar ook dat heeft niks met het vertoonde spel te maken.Maar goed, op naar de volgende tob-wedstrijd.
999 schreef: Tja, zou wel heel onrealistisch zijn als men denkt dat AJAX, na al die jaren van aanklooien, opeens zonder puntverlies door dit jaar zou heen huppelen .. Misschien wil men te veel in een keer.Voordat we aan deze moeilijke serie van wedstrijden begon hield iedereen zijn hart vast .. en kijk nu eens .. nog maar een moeilijke wedstrijd te gaan .. AJAX heeft de meeste goals voor en is een van de drie clubs met de minste goals tegen .. ook dat is wel eens anders geweest.Meer quotes kon ik niet vinden van Voetske na dit verlies. Wat laat ie zich kennen.Nou dat ben ik dus dik oneens met je.Vanaf Psv geen wedstrijd meer verloren, dan kun je toch niet over broos spreken.Kijk het kan allemaal beter, dat weten zelfs de spelers.
Ik vind AJAX met momenten goed spelen, en een paar bekerwedstrijden daargelaten, die momenten worden er alleen maar meer.Wie denkt dat dit elftal, ik vraag me zelfs af of er uberhaupt nog zulke elftallen komen, op de manier van vroeger elftallen van de mat gaan spelen zal bedrogen uit komen.Daar voor zijn de omstandigheden veels te veel in het nadeel verandert.
Zelfs als je tegen Twente verliest, wat gewoon kan hoor is wel eens meer gebeurt, dan nog staat die reeks van goede uitslagen en momenten van goed spel.En dat zelfs met spelers waarvan sommige vinden dat ze nooit opgesteld hadden mogen worden.
Jesus, dat ik daar niet aan gedacht heb .. wel lachen hoor ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Voetske geef nou gewoon eens toe dat je als een blad bent omgeslagen en dat alleen omdat je Jol een keer persoonlijk hebt gesproken in zn RKC tijd.. ik begrijp dat dat een onuitwisbare diepe indruk op je heeft gemaakt.. maar dan moet je niet net doen alsof je niet veranderd bent in je postings.
Ik zou daar niet over in zitten Voetske. Eind van de dag had je gelijk. Zoals eigenlijk altijd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”