Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Zeer tegen de verhouding in.
Jelle van Damme hangt verder het scheermes uit en heeft geel te pakken.
Edit: nu een keer een goede voorzet van Defour. Standard krijgt kansen. Anderlecht probeert onder leiding van de zelfbenoemde vedette Boussoufa iets af te dwingen maar het lukt niet zo. Ze zijn dan ook niet op straat in Amsterdam-Oost.
Jelle van Damme hangt verder het scheermes uit en heeft geel te pakken.
Edit: nu een keer een goede voorzet van Defour. Standard krijgt kansen. Anderlecht probeert onder leiding van de zelfbenoemde vedette Boussoufa iets af te dwingen maar het lukt niet zo. Ze zijn dan ook niet op straat in Amsterdam-Oost.
Laatst gewijzigd door joey op di apr 17, 2007 9:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
0-1 gebleven. Standard kreeg op het laatst de beste kansen.
Wat denk jij van Defour, BZ? Op grond van deze wedstrijd zou ik hem niet nemen.
Goed nieuws voor Jöhnk, hij krijgt 9 mei een herkansing. Dan is de return, die wordt ook door Canvas uitgezonden.
Defour zei: Het doelpunt van Standard was op dat moment gevleid (=geflatteerd), maar ze hadden nu wat ze wilden, namelijk een goal op verplaatsing.
Nog iets over Defour: bij mijn weten stond hij niet bij PSV op de scoutingslijst. Ik vraag me af waarom niet, want PSV scout intensief in België. Wat zou HVDZ van Defour vinden? Misschien denken ze straks bij Ajax anders over die jongen.
Wat denk jij van Defour, BZ? Op grond van deze wedstrijd zou ik hem niet nemen.
Goed nieuws voor Jöhnk, hij krijgt 9 mei een herkansing. Dan is de return, die wordt ook door Canvas uitgezonden.
Defour zei: Het doelpunt van Standard was op dat moment gevleid (=geflatteerd), maar ze hadden nu wat ze wilden, namelijk een goal op verplaatsing.
Nog iets over Defour: bij mijn weten stond hij niet bij PSV op de scoutingslijst. Ik vraag me af waarom niet, want PSV scout intensief in België. Wat zou HVDZ van Defour vinden? Misschien denken ze straks bij Ajax anders over die jongen.
-
-
Ja, alle ballen op Conceicao... :X
Bij vlagen zag je wel dat hij wat in huis heeft, maar hij leed vaak balverlies. Vooral in de tweede helft, toen hij onder druk gezet werd, had hij het erg moeilijk. Achteraf maar goed dat hij nog een jaar in België gebleven is, want hij moet nog veel leren. (Logisch ook, hij is gisteren pas 19 geworden.)
Bij vlagen zag je wel dat hij wat in huis heeft, maar hij leed vaak balverlies. Vooral in de tweede helft, toen hij onder druk gezet werd, had hij het erg moeilijk. Achteraf maar goed dat hij nog een jaar in België gebleven is, want hij moet nog veel leren. (Logisch ook, hij is gisteren pas 19 geworden.)
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah, gisteren bakte hij er niet veel van, maar je zag wel flitsen die klasse verrieden. Een keer een scherpe steekbal, een mooi afdraaiend voorzetje. Hij moet beter kunnen dan dit. :yes:De Dominee schreef:Volgend seizoen is prima, dan is Davids ook op met een beetje pech. Jij ziet in Defour dus niet direct een aanwinst Joey?
Nu heb ik de wedstrijd van gisteren niet gezien, maar ik kan wel zeggen wat voor speler Defour verder is. Defour z'n sterke punt is dat hij constant in beweging is (en dan niet als de Jong die ook constant onderweg is, maar in beweging om zich aan te bieden). Defour is constant aanspeelbaar en heeft dan een enorm goede aanname, waardoor hij alle tijd heeft om oplossingen te zoeken. Hij heeft een goede trap in zijn rechter, al is hij verre van een goalgetter. Defour is een echte schakelmiddenvelder die veel rust in een elftal brengt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dingen die ik, op basis van 2 duels bij RC Genk, ook al zag. Vooral het vele balverlies en gebrek aan duelkracht vielen mij toen op.joey schreef:Ja, alle ballen op Conceicao... :X
Hij is dus een beetje vergelijkbaar met Schaars, begrijp ik?Bertje schreef:Nu heb ik de wedstrijd van gisteren niet gezien, maar ik kan wel zeggen wat voor speler Defour verder is. Defour z'n sterke punt is dat hij constant in beweging is (en dan niet als de Jong die ook constant onderweg is, maar in beweging om zich aan te bieden). Defour is constant aanspeelbaar en heeft dan een enorm goede aanname, waardoor hij alle tijd heeft om oplossingen te zoeken. Hij heeft een goede trap in zijn rechter, al is hij verre van een goalgetter. Defour is een echte schakelmiddenvelder die veel rust in een elftal brengt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Mwah, Schaars is net wat gecontroleerder. Schaars is ook constant aanspeelbaar, maar fysiek wel even wat sterker en technisch minder. Wel is Schaars tweebenig.De Dominee schreef:Hij is dus een beetje vergelijkbaar met Schaars, begrijp ik?Bertje schreef:Nu heb ik de wedstrijd van gisteren niet gezien, maar ik kan wel zeggen wat voor speler Defour verder is. Defour z'n sterke punt is dat hij constant in beweging is (en dan niet als de Jong die ook constant onderweg is, maar in beweging om zich aan te bieden). Defour is constant aanspeelbaar en heeft dan een enorm goede aanname, waardoor hij alle tijd heeft om oplossingen te zoeken. Hij heeft een goede trap in zijn rechter, al is hij verre van een goalgetter. Defour is een echte schakelmiddenvelder die veel rust in een elftal brengt.
AN18/4/2007 - Volgt Ajax Samuel Holmén?
(Gepost door P.)
BRON: Aftonbladet
In de Zweedse krant Aftonbladet staat dat Ajax scout John Steen Olsen over Elfsborg-speler Samuel Holmén heeft gezegd dat hij een erg goede speler is. Er is echter geen sprake van concrete interesse voor de Zweedse speler die achter de spitsen, als rechtsbuiten of als rechtshalf kan spelen. Holmén is geboren op 28 juni 1984, is 1.78m lang en speelde negentien jeugdinterlands voor Zweden. Overigens wordt Holmén in ieder geval door Stade Rennais gevolgd, de club die al eerder Zweeds talenten naar Frankrijk haalde.
Peter (een andere) schreef op AN schreef:Er staat gewoon dat de Ajax - scout in Scandinavië erg gecharmeerd is van Holmén. Ik kende hem niet zo als speler (heb het meer op Joakim Sjöhage - http://www.sjohage.com - , ook van Elfsborg). Ik heb even rondgemaild naar wat Zweedse vrienden. Holmén is een multifunctionele speler, inderdaad een spelverdeler, maar een mindere versie van Källström (is niet erg, Källström is i.m.o. Europese top). Goeie wedstrijdmentaliteit, houdt van het supportersleven (vooral: veel zingen en herrie op de tribunes). Zou best bij Ajax kúnnen passen, maar verwacht niet dat hij er in het eerste seizoen meteen al staat. Is wél een goeie, leergierige concurrent voor De Mul (maar dat kan Sjöhage ook zijn, schrijven ze).
Al met al: leergierige speler met capaciteiten én een goeie mentaliteit.
Revo schreef op AN schreef:Dit kreeg ik van Zweedse kant terug:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
I like him. he's a "will-player", box-to-box sort of midfielder; he's also 100% two footed and capable of some cracking goals. good passing range as well. tacticially he has things to improve and his defending is so and so.
if he's good enough for a better league? who knows... he has his advantages and limits. what i like about him, ever since debuted at a young age, is that he's the player giving instructions or yelling at players 10 years older than him to mark or put pressure on the opponents.
Voor wat het waard is (en omdat geruchten altijd leuk zijn):
Ik las ook ergens op AN dat Van Gaal het niet helemaal ziet zitten in Schaars. Klopt dat?Maggelmans schreef op AN schreef:Ik krijg nu waarschijnlijk heel wat hoon over me heen, maar ik wil het jullie toch niet achterhouden. Ik hoorde gisteravond van een familielid van Stijn Schaars dat Ajax (en ook nog enkele anderen schijnt) AZ benaderd heeft om Schaars over te nemen. Schaars heeft zelf wel oren naar een overgang naar Ajax, maar er is nog niet onderhandeld over de vraagprijs.
Het is niet echt spectaculair nieuws, maar het verbaasde me wel toen ik het hoorde. Er waren afgelopen zomer al vage geruchten, maar er dus toch weldegelijk interesse.