De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Als het bij ervaring alleen blijft heb je er niet veel aan, maar volgens Thomas had MvG het over een of twee ervaren versterkingen, en daar is natuurlijk niks mis mee.
Als het inderdaad minimaal twee versterkingen worden, want één is niet genoeg voor de minimaal twee gaten in de selectie.
Als het inderdaad minimaal twee versterkingen worden, want één is niet genoeg voor de minimaal twee gaten in de selectie.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Ervaren? Aha, dan wordt het niet ´de nieuwe Kaka´.Thomas schreef:Ik hoor Van Geel het in een filmpje op Ajax.nl net hebben over het halen van één of twee ervaren versterkingen. Dat in combinatie met de terugkeer van Vermaelen, Davids en Leonardo moet voor een hele goede tweede seizoenshelft zorgen.
Modric en Aissati passen uiteraard perfect in dit beleid.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Ik zie het nu al voor me. Van Geel en Hansson heffen het glas met de woorden: "Hansson is een fijne persoonlijkheid die de Nederlandse taal beheerst. Hij heeft het in Frankrijk naar behoren gedaan en heeft zodoende onze aandacht gekregen."joey schreef:Johann Vogel....![]()
MVG zal wel weer overuren maken met al die dvd's.

- Cluijffert
- Ajaciedjuh
Emre is een klasse speler, alleen heeft weer veel te weinig gespeeld de laatste tijd. Hij zal er dus niet meteen staan.Peter schreef:Ervaren krachten? Ik zie ze serieus aan komen zetten met Hansson en een Emre ofzo.
In het interview van van Geel krijg ik de indruk dat ze met 1 ervaren kracht rond zijn en met een andere bezig zijn. Het lijkt me dat deze speler(s) begin volgende week gepresenteerd moeten worden, anders kunnen ze niet mee naar Dubai. Het enigste wat me 'op de been houdt' is het feit dat Ajax de laatste jaren alles prima binnen kamers houdt (dus is er is nog hoop dat er spelers komen).
- Ajaciedjuh
Binnen 1 week zullen we het weten. MvG kan zich niet verschuilen achter het feit dat hij niet genoeg tijd heeft gehad. Er zijn in wereld genoeg spelers die een versterking (en betaalbaar) zijn voor dit Ajax.
Als dit nu nog niet lukt, dan zit Martin niet op de juiste plaats. In het interview op AjaxInternetTV.nl geeft hij zelf ook aan dat hij eindverantwoordelijk is, dus moet hij daarvoor ook de consequenties dragen. Martin, het is 5 voor 12!
Als dit nu nog niet lukt, dan zit Martin niet op de juiste plaats. In het interview op AjaxInternetTV.nl geeft hij zelf ook aan dat hij eindverantwoordelijk is, dus moet hij daarvoor ook de consequenties dragen. Martin, het is 5 voor 12!
-
De tendens die ik proef is die van: "We krijgen een hoop spelers terug en die achtten wij goed genoeg om een goede 2de seizoenhelft te spelen."
Maar zoals Ko in één van z'n stukjes terecht zegt: alsof de terugkerende spelers (Vermaelen en Van der Wiel bijvoorbeeld), wel boven iedere twijfel staan.
Ik vind dat we bij Ajax, op dit moment, met de derde keus spelen. Als alle schorsingen en blessures verholpen zijn, speelt er een tweede keus met een incidentele eerste keus. Daarom kan het nooit zijn dat Van Geel niemand nodig acht in de winterstop. Dat gaat er bij mij echt niet in.
Maar zoals Ko in één van z'n stukjes terecht zegt: alsof de terugkerende spelers (Vermaelen en Van der Wiel bijvoorbeeld), wel boven iedere twijfel staan.
Ik vind dat we bij Ajax, op dit moment, met de derde keus spelen. Als alle schorsingen en blessures verholpen zijn, speelt er een tweede keus met een incidentele eerste keus. Daarom kan het nooit zijn dat Van Geel niemand nodig acht in de winterstop. Dat gaat er bij mij echt niet in.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16