Kul, je oordeelt op basis van aannames en één enkele wedstrijd. Afwachten alvorens te oordelen, dat is toch min of meer jouw stokpaardje?joey schreef:Naar het zich laat aanzien gaat Aissati het dus ook bij Ajax niet redden. Want de overwegingen van Jol doen het ergste vrezen voor Issy. Blijkbaar vindt ook Jol de inbreng van Aissati niet van dusdanige waarde, dat hij kan leven met zijn tekortkomingen. Jol maakt dus dezelfde keuze als Koe, Vergoossen en Foppe voor hem. Blijkbaar zien trainers weinig ruimte voor verbetering, als ze elke dag met hem werken.
Tja, en wij maar roepen dat ze bij PSV gek waren...
Ismail Aissati
Moderator: mods
Re: Ismail Aissati
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het stuk van Maarten vd rijt is echt onzin. Emanuelson heeft zich absoluut niet op de linksbuitenplaats laten zien. Waar hij dat vandaan haalt is me een raadsel
I think I lost my fucking headache
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Urby een prima buitenspeler .. Euh, heb ik wat gemist de afgelopen jaren ?.
Blij met de punten ...
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh, en Babel stond toen zeker back ?.Urby is helemaal geen prima buitenspeler ..Vedette-10- schreef:Blijkbaar wel, want onder Ten Cate was het een prima flankspeler als vleugelverdediger. Babel en Davids maakte de linkerkant compleet.999 schreef:Urby een prima buitenspeler .. Euh, heb ik wat gemist de afgelopen jaren ?.
Blij met de punten ...
-
niks
Afwisselen ?, ga toch fietsen.Babel speelde altijd stijf aan de buitenkant .. Er is nooit een wisselwerking geweest tussen deze spelers ..Vedette-10- schreef:Babel was de creatieve aanvaller vanaf links(half), Sneijder als midmid en Leonardo als creatieve aanvaller vanaf rechts(half). Ogararu en Emanuelsson bespeelden de flank en Gabri en Davids speelden als backs. Natuurlijk werd dat afgewisseld, zolang alle positie's maar werden bespeeld.999 schreef: Oh, en Babel stond toen zeker back ?.Urby is helemaal geen prima buitenspeler ..
Blij met de punten ...
-
niks
Noem dan eens ( om als maatstaf te dienen, als ijkpunt, als zijnde dat wat jij zegt een ingeslepen geheel was ) dertig wedstrijd momenten waarin het door jouw geschets beeld ook daadwerkelijk is gebeurd ...Vedette-10- schreef:Helemaal niet, toen Davids werd binnengehaald mocht Emanuelson offensief denken in balbezit en de flank bespelen. Babel stond alleen aan de zijlijn in de omschakeling, verder mocht hij naar binnen komen en dat deed hij vaak genoeg. Hoevaak zag je Emanuelson over Babel heengaan naar de hoek en dat Babel hem meegaf vanaf de zijlijn. Daarna trok Babel naar binnen voor de afvallende bal bij een voorzet. En dat dan Davids van achter de bal kwam inschuiven.999 schreef: Afwisselen ?, ga toch fietsen.Babel speelde altijd stijf aan de buitenkant .. Er is nooit een wisselwerking geweest tussen deze spelers ..
Blij met de punten ...
-
niks
- Giacomo Puccini
Hoezo blijkbaar? Aissati heeft onder Jol in de meeste wedstrijden gespeeld, op het AT zelfs op beide wedstrijden.joey schreef:Naar het zich laat aanzien gaat Aissati het dus ook bij Ajax niet redden. Want de overwegingen van Jol doen het ergste vrezen voor Issy. Blijkbaar vindt ook Jol de inbreng van Aissati niet van dusdanige waarde, dat hij kan leven met zijn tekortkomingen. Jol maakt dus dezelfde keuze als Koe, Vergoossen en Foppe voor hem. Blijkbaar zien trainers weinig ruimte voor verbetering, als ze elke dag met hem werken.
Tja, en wij maar roepen dat ze bij PSV gek waren...
Ik heb Jol bovendien horen zeggen dat hij thuis tegen RKC het publiek wil gaan vermaken. Dan zou het niet gek zijn als hij Aissati vanaf het begin zou laten starten. En Urby is een prima kandidaat om eruit te halen, want tegen Groningen liet hij opnieuw zien een zwakke schakel te zijn, hoewel ik het nog een van zijn betere wedstrijden vond.
Ajax!
Ik verwacht dat je dat uit je hoofd weet, immers als het zo is zoals je het omschrijft zou dat niet moeilijk moeten zijn .. totdat je het tegendeel bewijst ben ik zo vrij om te zeggen dat je uit je nek lult w.b. Urby ..Vedette-10- schreef:Je verwacht toch niet dat ik dat ga opzoeken ofzo?
Blij met de punten ...
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Toen MvB vorig jaar met veel bombarie Aissati kocht en vervolgens tegen Willem-II op de bank zette, dacht ik ook dat het over was. Dat is toch ff anders gelopen.joey schreef:Tja, we zullen het zien. Maar ik zie het somber in.
Ik vind het jammer, daar niet van.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 15/16
Hij heeft vorig jaar maar een paar wedstrijden gespeeld Beloki, mede door een blessure maar toch.. Let's face it, alleen bij Twente was ie een zekerheidje.
Hij heeft vanaf februari alles gespeeld volgens mij
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Hij heeft sinds ie onder contract staat bij AJAX 10 wedstrijden gespeeld volgens wikipedia.
2006/07 PSV 10 1 Eredivisie
2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie
2007/08 PSV 16 0 Eredivisie
2008/09 Ajax 9 1 Eredivisie
2009/10 Ajax 1 0 Eredivisie
Ismail komt er wel, maar ik denk dat het gewoon goed is om eerst een goede basis neer te zetten, dan maar met 2 controlerende middenvelders. Hij zal genoeg speeltijd dit seizoen gaan krijgen, zeker in de thuiswedstrijden waarin Ajax eigenlijk altijd dominant voetbal wilt (moet) spelen.
2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie
2007/08 PSV 16 0 Eredivisie
2008/09 Ajax 9 1 Eredivisie
2009/10 Ajax 1 0 Eredivisie
Ismail komt er wel, maar ik denk dat het gewoon goed is om eerst een goede basis neer te zetten, dan maar met 2 controlerende middenvelders. Hij zal genoeg speeltijd dit seizoen gaan krijgen, zeker in de thuiswedstrijden waarin Ajax eigenlijk altijd dominant voetbal wilt (moet) spelen.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Ik denk het ook. Jol koos gewoon voor Rommedahl en Enoh omdat hij had verwacht dat Groningen sterker zou zijn. Hij kan liever na 5 wedstrijden een keer verliezen dan je eerste wedstrijd verliezen. Dat is gewoon kut natuurlijk..
IK GELOOF!!!!!!
Rommelpot valt toch over 2 wedstrijden door de mand en dan mag Aisatti weer aanschuiven. Ik ben benieuwd wat die gaat doen met de man van glas Gabri
Rishi schreef:Ik denk het ook. Jol koos gewoon voor Rommedahl en Enoh omdat hij had verwacht dat Groningen sterker zou zijn.
Precies, dat is het juist. Toen Jol de oorlog moest winnen, koos hij dus niet voor Aissati. Een veeg teken.
Ik kan het helemaal mis hebben, hoor. Maar ik vrees het ergste voor Issy. Blijkbaar vindt Jol dat Aissati het team kwetsbaar maakt.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Wel als je Urby óók op het middenveld hebt staan en je centraal achterin ook niet echt de wereldtop hebt lopen.joey schreef:Rishi schreef:Ik denk het ook. Jol koos gewoon voor Rommedahl en Enoh omdat hij had verwacht dat Groningen sterker zou zijn.
Precies, dat is het juist. Toen Jol de oorlog moest winnen, koos hij dus niet voor Aissati. Een veeg teken.
Ik kan het helemaal mis hebben, hoor. Maar ik vrees het ergste voor Issy. Blijkbaar vindt Jol dat Aissati het team kwetsbaar maakt.
Maar goed, Aisatti moet eens bij zichzelf te rade gaan. Hij dreigt nu ook weer buiten de boot te vallen en dat komt steeds door dat halfbakken spel van em. Er zit geen power in.
Whitey on the moon.