Neefkens schreef:Hebben jullie niets anders waar je je over kunt opwinden? Wat een gezeik om een onschuldige opmerking, zegt toch niets over hoe hij de wedstrijden benadert?
Moet jij niet stofzuigen ?.

Moderator: mods
Neefkens schreef:Hebben jullie niets anders waar je je over kunt opwinden? Wat een gezeik om een onschuldige opmerking, zegt toch niets over hoe hij de wedstrijden benadert?
Dat heeft dus niets te maken met zijn opmerking over het programma, je wilde hem dus toch al weg hebben.LucaS schreef:Nou, ik zie in het veld dat hij de wedstrijden ook zo benadert hoor. Slappe ongeinteresseerde hap dit seizoen
Nou nee, lekker op de bank hangen met mijn Ipadje.999 schreef:Neefkens schreef:Hebben jullie niets anders waar je je over kunt opwinden? Wat een gezeik om een onschuldige opmerking, zegt toch niets over hoe hij de wedstrijden benadert?
Geeft ie pootjes ?. je iPADje ?.Neefkens schreef:Nou nee, lekker op de bank hangen met mijn Ipadje.999 schreef:Neefkens schreef:Hebben jullie niets anders waar je je over kunt opwinden? Wat een gezeik om een onschuldige opmerking, zegt toch niets over hoe hij de wedstrijden benadert?
Mwoah Neef, het is wel een typerende opmerking.Neefkens schreef:Dat heeft dus niets te maken met zijn opmerking over het programma, je wilde hem dus toch al weg hebben.LucaS schreef:Nou, ik zie in het veld dat hij de wedstrijden ook zo benadert hoor. Slappe ongeinteresseerde hap dit seizoen
Jawel, dus wél!Neefkens schreef:Hebben jullie niets anders waar je je over kunt opwinden? Wat een gezeik om een onschuldige opmerking, zegt toch niets over hoe hij de wedstrijden benadert?
Yep. Beetje taboe, maar je ontkomt er niet aan. Het is geen slimme jongen. En hij is daarnaast opgegroeid in een subcultuur/vriendengroep waarin perfectionisme en totale professionele focus niet zo heel hoog aangeschreven staan, is mijn indruk.Peter schreef:Beroepsonderschatter? Zonder denigrerend over te willen komen, maar heb je wel eens naar vdWiel gekeken? Die jongen is gewoon niet zo heel snugger. Een domme jongen die het allemaal wel prima vindt. Laidback Greg.
(mede)oorzaak van de problemen is. Want welke jonge Ajacied is opgegroeid in een subcultuur/vriendengroep waarin perfectionisme en totale professionele focus wel hoog staat aangeschreven? In welke subcultuur gebeurt dat?Boze Ko schreef:En hij is daarnaast opgegroeid in een subcultuur/vriendengroep waarin perfectionisme en totale professionele focus niet zo heel hoog aangeschreven staan, is mijn indruk.
Goed punt, Cees. Maar hoe krijg je daar grip op? Drillen als een stel mariniers? Lijkt me ook niet alles.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Die mentaliteitskwestie en wedstrijdinstelling, zijn naar mijn stellige overtuiging een paar van de, zo niet de grootste, oorzaken waarom wij al tijden geen landskampioen zijn geworden, dáár moet Ajax wat aan doen. Meer weerbaarheid kweken bij die jongens. En er constant op hameren dat er 100% focus moet zijn. Dat moet je kunnen aanleren lijkt mij, ondanks een nonchalant karakter. Zie De Jong. Zie VdV. (Tenzij we natuurlijk de pech hebben dat het komt met de jaren; en tegen de tijd dat ze juiste instelling er is, zijn ze al verdwenen naar buitenlandse topclubs.)
Je moet ze van jongs af aan inpeperen dat de eredivisie voor Ajax een zwaardere competitie is dan voor alle andere ploegen, omdat elke tegenstander tegen Ajax 20% extra geeft. Iedereen haat ons, iedereen wil ons tackelen. Om kampioen te worden, moeten we dus niet alleen béter zijn dan PSV en Twente en de rest, maar ruim beter. 5% beter is niet goed genoeg, want dat wordt gaandeweg het seizoen gecompenseerd, omdat elke ploeg tegen Ajax het beste uit zichzelf haalt.Zuidema schreef:Goed punt, Cees. Maar hoe krijg je daar grip op? Drillen als een stel mariniers? Lijkt me ook niet alles.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Die mentaliteitskwestie en wedstrijdinstelling, zijn naar mijn stellige overtuiging een paar van de, zo niet de grootste, oorzaken waarom wij al tijden geen landskampioen zijn geworden, dáár moet Ajax wat aan doen. Meer weerbaarheid kweken bij die jongens. En er constant op hameren dat er 100% focus moet zijn. Dat moet je kunnen aanleren lijkt mij, ondanks een nonchalant karakter. Zie De Jong. Zie VdV. (Tenzij we natuurlijk de pech hebben dat het komt met de jaren; en tegen de tijd dat ze juiste instelling er is, zijn ze al verdwenen naar buitenlandse topclubs.)
Als hij toch weggaat, dan is Chelsea goed voor Ajax. Die betalen meestal de hoofdprijs. Zeker als ze dit jaar weer overal naast pakken, dan zal die neiging nog groter zijn.Sportwereld schreef:'Van der Wiel flirt met Chelsea'
Gregory van der Wiel is de gedroomde kandidaat om de Portugese rechtsback José Bosingwa op te volgen bij Chelsea. De Ajacied heeft volgens zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani wel oren naar een overstap naar Londen. 'We zullen proberen deze zomer een overgang te bewerkstelligen'.
© anp
Slimani geeft tegen The Sun toe dat zijn speler een voorkeur heeft voor de ploeg van eigenaar Roman Abramovich. 'Op het moment speelt hij nog voor Ajax. Met de Amsterdammers vecht hij, met nog vier wedstrijden te gaan, volop voor het kampioenschap', aldus de spelersmakelaar.
Over de interesse van de Londonaren is Slimani duidelijk. 'We zullen proberen deze zomer een overgang te bewerkstelligen. Die opening kan worden gemaakt als Jose Bosingwa vertrekt bij Chelsea', zegt Slimani. (Redactie)