Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » ma feb 28, 2011 12:25 pm

Zlatan Son of God schreef:
999 schreef:
joey schreef:El Hamdaoui is een afmaker. Je moet hem wel op zijn sterke punten gebruiken.
Dat is ie.Maar dat probleem hebben we al sinds lange tijd ( ook b.v. met KJH ), dat onze buitenspelers niet de buitenspelers zijn voor de spits die we hebben.Ach, deze selectie rammelt van alle kanten .. En dan wil Frank ook nog en Dost ..
Met Dost had je prima kunnen spelen. Dan hadden Ebecilio en Sulejmani alleen van positie moeten wisselen, zodat ze een prima voorzet kunnen geven met hun goede been.
Doen ze nu ook regelmatig, rendement blijft het zelfde.Beide vleugelspelers komen hun man zelden voorbij ... en zelfs dan is het vervolg matig, zeer matig .. ook met hun " goede " been ..

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » ma feb 28, 2011 12:27 pm

Regelmatig? misschien inde laatste 10 minuten dat ze even switchen, maar voor 90% staan beide heren met hun goede been aan de "verkeerde kant".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » ma feb 28, 2011 12:36 pm

Tegen Anderlecht werd er ook geswitcht, maar beide spelers kunnen ook met hun goede been voor weinig gevaar zorgen ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » ma feb 28, 2011 2:22 pm

Zlatan Son of God schreef:Regelmatig? misschien inde laatste 10 minuten dat ze even switchen, maar voor 90% staan beide heren met hun goede been aan de "verkeerde kant".

Dat is toch de keuze van de trainer? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Arthur » ma feb 28, 2011 2:37 pm

Ik vind dat ook een logische keuze. Buitenspelers die vanuit de hoek van het veld constant hoge voorzetten geven zijn uit de tijd. Het is makkelijk te verdedigen en Ajax heeft toch niemand die zo'n bal er in kan koppen.

Het is logischer om wat dichter bij het doel te combineren en eventueel een back aan de zijkant vrij te spelen, zoals bijvoorbeeld ook Barcelona het doet.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » ma feb 28, 2011 3:48 pm

Arthur schreef:Ik vind dat ook een logische keuze. Buitenspelers die vanuit de hoek van het veld constant hoge voorzetten geven zijn uit de tijd. Het is makkelijk te verdedigen en Ajax heeft toch niemand die zo'n bal er in kan koppen.

Het is logischer om wat dichter bij het doel te combineren en eventueel een back aan de zijkant vrij te spelen, zoals bijvoorbeeld ook Barcelona het doet.
Lees dan ook even alles. We hadden het er over indien er wel een type Dost was.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Arthur » ma feb 28, 2011 4:11 pm

Zlatan Son of God schreef:
Arthur schreef:Ik vind dat ook een logische keuze. Buitenspelers die vanuit de hoek van het veld constant hoge voorzetten geven zijn uit de tijd. Het is makkelijk te verdedigen en Ajax heeft toch niemand die zo'n bal er in kan koppen.

Het is logischer om wat dichter bij het doel te combineren en eventueel een back aan de zijkant vrij te spelen, zoals bijvoorbeeld ook Barcelona het doet.
Lees dan ook even alles. We hadden het er over indien er wel een type Dost was.
De wedstrijd tegen Anderlecht werd er ook bij betrokken, dus de discussie was ondertussen ook op de huidige situatie van toepassing.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » vr mar 04, 2011 12:06 pm

Het was wederom genieten met ElH.. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » vr mar 04, 2011 12:19 pm

Prima voetballer, alleen niet in het Ajax concept. En inderdaad was (wederom) erg matig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » vr mar 04, 2011 12:22 pm

De manier waarop El H. spreekt, FdB over El H spreekt en spelers als bijv Siem de Jong over hem spreekt laat duidelijk zien dat iedereen op eieren loopt. Het verstandshuwelijk stopt deze zomer, dat weten alle partijen schijnbaar. Dost zal wel komen.

Geen idee of dat een topper is. Net als ik twijfels heb over Mertens, Boerrigter etc.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » vr mar 04, 2011 12:54 pm

Ajaxlife meldt dat hij is teruggezet naar Jong Ajax, lijkt me definitief het einde

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » vr mar 04, 2011 12:56 pm

Wat een haantje is het toch ook. Walgelijk. Alleen zijn eigen ego is belangrijk.

Jammer dat de selectie al zo krap is. Nu komt het niet aantrekken van een extra spits, nog extra tot uiting.

Er is schijnbaar iets in de rust gebeurd (wat geeft Frank niet aan): bron Twitter AjaxLife (die zijn momenteel bij de persconferentie).
Frank vervolgd: El H. is niet groter dan Ajax. Ik ook niet. Maar wie niet mee wil in gestarte proces, valt af.

Ik ben benieuwd of hij nu een spits doorschuift. En El H. er niet bij en over Dario niet tevreden. Spoeling wordt dun als Siem geblesseerd raakt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Kowalczyk » vr mar 04, 2011 1:02 pm

Vermoeiend menneke hoor.

K.
Still alive...

Alexander
Berichten: 8593
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Alexander » vr mar 04, 2011 1:12 pm

Hoorde dat hij in de rust weg is gegaan uit woede over z'n wissel.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Neefkens » vr mar 04, 2011 1:15 pm

Dan is het nu wel klaar met hem. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11448
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Toppie » vr mar 04, 2011 1:20 pm

EL HAMDAOUI UIT SELECTIE Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui is door Ajax-trainer Frank de Boer uit de selectie gezet. Na het eerdere incident in december vam afgelopen jaar was er gisteren een tweede akkefietje tussen de spits en zijn trainer, in de rust van de bekerwedstrijd tegen RKC (5-1).


Ajax-spits Mounir El Hamdaoui is door trainer Frank de Boer uit de selectie gezet. Foto: PICS UNITED De Boer heeft El Hamdaoui teruggezet naar Jong Ajax en de aanvaller zal vanaf aanstaande maandag met de reserves meetrainen. De spits zit dan ook niet in de wedstrijdselectie voor het duel met AZ van aanstaande zondag.

Eerder incident El Hamdaoui
In december 2010 kreeg El Hamdaoui ook al aan de stok met trainer De Boer. El Hamdaoui werd op 8 december jongstleden door De Boer gepasseerd voor het Champions League-duel met AC Milan. De Boer had toen net het stokje overgenomen van de vertrokken Martin Jol, tot groot ongenoegen van El Hamdaoui.

Op de vraag op El Hamdaoui een moeilijke jongen is, zei De Boer: "Hij is in ieder geval moeilijker dan de anderen. In dit geval ligt de sleutel echt bij Mounir zelf. Wat er gisteren in de rust van het bekerduel met RKC is voorgevallen, kan echt niet."
Ook in de verkoop, snel Mertens en Matavz halen en een linksback , xxxxx.

Edit Duke: nergens voor nodig.

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ronald! » vr mar 04, 2011 1:20 pm

Behoudens het feit dat we niet een erg brede selectie hebben lijkt me dit haast een uitkomst: de Boer kan nu Siem opstellen die so wie so beter functioneert. ElH in de punt was tot nu toe meer een 'moetje', nu is dat dilemma in ieder geval van tafel en kan de Boer verder werken aan het veldspel met iemand in de punt die meer lijkt op een Ajax-spits. Ik heb er vooralsnog dus geen problemen mee dat ElH hier zijn eigen ramen ingooit; weer een dilemma minder.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jeroen126 » vr mar 04, 2011 1:21 pm

Mooi. Oprotten met dat verwende pestventje.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door InnerHarbour » vr mar 04, 2011 1:21 pm

Oprotten met dat gezel. Meneer wordt weer een keer gewisseld en het is weer mis.
YNWA

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » vr mar 04, 2011 1:28 pm

Toppie schreef:Ook in de verkoop, snel Mertens en Matavz halen en een linksback , xxxxxxx
Kan Toppie anders ook in de verkoop of naar AN teruggezet worden?

Nogmaals edit Duke.

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rijkaard » vr mar 04, 2011 1:37 pm

Nu alvast overal aanbieden dat je hem op tijd verkoopt. En op tijd kan gaan bouwen aan een nieuw elftal. Tot die tijd Siem gewoon in de spits. Ik vind Siem geen topspits en eigenlijk ook geen spits maar de eerste helft was Siem onzichtbaar en de tweede helft vond ik hem vrij aardig. Zeker met Ajax ging het toen beter lopen.

Daarnaast was zijn goal (1e) een echte spitsengoal en bij de goal van de Zeeuw draaide siem ook prachtig weg. De spoeling is zo wel erg dun maar ik ben klaar met el ham. zou die jongen zelf niet zien dat hij het gewoon niet goed doet???
Is 1995 echt zolang geleden??

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » vr mar 04, 2011 1:42 pm

Verhaal van Ajax.nl
De Boer zet El Hamdaoui uit selectie

04 maart 2011

Tijdens de persconferentie in aanloop naar Ajax - AZ maakte trainer Frank de Boer bekend dat hij Mounir El Hamdaoui uit de selectie heeft gezet. Het gedrag van de aanvaller in de rust van het bekerduel met RKC kon niet door beugel, waarna De Boer hem direct wisselde.

,,We hebben iedereen duidelijk gemaakt hoe we bij Ajax willen werken. Wie dat proces verstoort, of er niet in mee wil, haakt af”, vertelde De Boer vrijdagmiddag. ,,Gisteravond is er in de rust van de wedstrijd iets voorgevallen wat niet toelaatbaar was. Ik ga er verder niet op in wat dat was, maar het had niets met de tactiek te maken. Vanmorgen heb ik Mounir nogmaals aangesproken op zijn gedrag en hem gezegd dat hij niet bij de selectie voor de wedstrijd tegen AZ zit. Maandag moet hij met Jong Ajax trainen. De sleutel ligt nu bij hem. Niemand is belangrijker dan Ajax, ook Mounir El Hamdaoui niet en ook Frank de Boer niet."

De trainer heeft de hoop op El Hamdaoui nog niet opgegeven: ,,Ik geloof in een Mounir die gefocust is op voetbal. Dan kan hij van waarde zijn voor Ajax. Maar hij moet wel laten zien dat hij wil investeren.”

De Boer is nu drie maanden trainer van Ajax 1 en heeft al heel wat voor zijn kiezen gekregen. ,,Het gaat over hobbels”, omschreef hij zijn eerste kwartaal. ,,Die moet je overwinnen. Maar het proces is duidelijk. Mounir is wat lastiger dan de anderen", glimlachte hij. ,,Maar ik was niet ontevreden over hem. De vorige keer na Milan-uit was hij ziek, geblesseerd, niet tevreden. Nu dit. Het moet niet te lang duren."

Zondag om 16:30 uur wacht AZ, toevallig de vorige club van El Hamdaoui. Behalve over de Marokkaanse aanvaller hoopt De Boer verder iedereen te kunnen beschikken. ,,Met Vertonghen gaat het goed en ik verwacht ook dat Maarten Stekelenburg inzetbaar is. Hij had gisteren in nood wel kunnen spelen, maar je moet er toch niet aan denken dat je hem lange tijd kwijt bent. Daarom had hij weer rust gekregen.”

Het is de tweede keer dat AZ dit seizoen op bezoek komt. Tijdens het thuisdebuut van Frank de Boer als trainer won Ajax in de achtste finale van de beker met 1-0 van de Alkmaarders dankzij een goal van Miralem Sulejmani.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Daily Blind » vr mar 04, 2011 1:49 pm

Ajaciedjuh schreef:Wat een haantje is het toch ook. Walgelijk. Alleen zijn eigen ego is belangrijk.

Jammer dat de selectie al zo krap is. Nu komt het niet aantrekken van een extra spits, nog extra tot uiting.
Er is schijnbaar iets in de rust gebeurd (wat geeft Frank niet aan): bron Twitter AjaxLife (die zijn momenteel bij de persconferentie).
Frank vervolgd: El H. is niet groter dan Ajax. Ik ook niet. Maar wie niet mee wil in gestarte proces, valt af.

Ik ben benieuwd of hij nu een spits doorschuift. En El H. er niet bij en over Dario niet tevreden. Spoeling wordt dun als Siem geblesseerd raakt.
Hoezo? Gewoon Castillion toevoegen. kan het niet slechter doen dan deze trotse Marokkaan!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mano » vr mar 04, 2011 1:53 pm

zooo, die is weg...
FC Mounir speelt voortaan niet meer bij Ajax.
Die gaat niet in het 2de spelen want dat is te min, dus dat boek is dicht.

Man kan best voetballen maar heeft een bagger attitude.
die shit begon al met z'n sportwinkeltje...


timing had wat beter gekund....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Kowalczyk » vr mar 04, 2011 2:27 pm

En zo gaat Ajax er dus wéér spijt van krijgen (net als destijds met Huntelaar) dat de beste doelpuntenmaker in de winterstop is verkocht.

Je zult zien: we eindigen weer nét een paar lullige puntjes achter de kampioen, en dan ga je denken... met Suárez... zou het dan...?

Een ezel stoot zich in het algemeen geen twee keer aan dezelfde steen, maar Ajax staat qua intelligentie nog een aardig stukkie onder de ezel, kennelijk.

K.
Still alive...

Plaats reactie