Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Duke » ma mar 28, 2011 10:58 am

V/d Wiel toe aan vakantie

Na een zwaar jaar bij Ajax en het Nederlands Elftal Gregory van der Wiel wel een beetje uit. „Ik ben wel aan vakantie toe.” Maar niet voordat hij de thuisinterland tegen Hongarije, de zes resterende competitieduels en bekerfinale heeft gespeeld. Als toetje speelt hij met Oranje vriendschappelijk in Brazilië en Uruguay, terwijl Ajax in Portland en Washington oefent. „Nee, afzeggen voor het Nederlands elftal komt niet in me op. En 28 juni mag ik me weer bij Ajax melden.”

Daarom gaat hij binnenkort in gesprek met Frank de Boer. „Misschien kan ik iets langer wegblijven. De trainer is zelf ook speler geweest en heeft het WK van dichtbij meegemaakt. Hij weet hoeveel ik speel. Dus ik denk dat we er wel uitkomen.”

Voorlopig blijft de verdediger elk duel weer honderd procent of meer geven. „De zege in Hongarije was heerlijk, maar alleen als we thuis ook winnen. We moeten met dezelfde instelling het veld in gaan, scherp zijn, want Hongarije heeft wel iets goed te maken.”
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma mar 28, 2011 11:03 am

En over zijn verschil in functioneren bij Ajax en NL:
Met twee beslissende voorzetten had Gregory van der Wiel vrijdag een groot aandeel in de eclatante zege van het Nederlands elftal op Hongarije (0-4). De verdediger speelde directe tegenstander Balazs Dzsudzsak zo uit de wedstrijd dat de sterspeler van PSV van ellende op de rechterflank ging voetballen.„En toch vond ik me dit seizoen in de eredivisie twee keer nog beter tegen hem”, zegt de Amsterdammer tegenover het ANP. „Nu kreeg hij in de beginfase nog twee kansjes.”

(...)

Wat een verschil met een week eerder een paar kilometer verderop in Den Haag, toen ADO rivaal Ajax het uitzicht op de dertigste landstitel ontnam (3-2). Van der Wiel ging niet vrijuit bij minimaal één doelpunt. „Ik speelde niet goed, net als een paar dagen eerder tegen Spartak”, bekende hij. „Maar volgens mij gold dat wel voor meer spelers. Over de rest van het seizoen ben ik namelijk best tevreden over mijn spel.”

Toch is Van der Wiel bij Ajax zelden meer die rechtsback die ook als rechtsbuiten voetbalt. Uitgerekend bij het Nederlands elftal bereidde hij vrijdag in Boedapest de doelpunten van Ibrahim Afellay en Robin van Persie voor. „Maar dat heeft ook met mijn medespelers te maken”, legt hij uit. „Vorig seizoen speelde Suarez voor me. Die zwierf over het hele veld waardoor ik ruimte kreeg. Bij het Nederlands elftal trekt Dirk Kuijt ook vaak naar binnen. Bij Ajax speelt nu Sulejmani voor me. Die loopt vaker bij de zijlijn en schiet snel als hij wel naar binnen trekt. Dan kan ik dus niet opkomen. Dat heeft niets met vermoeidheid te maken.”
bron: SoccerNews.nl

999

Bericht door 999 » ma mar 28, 2011 11:22 am

Dat geklungel in de achterhoede van v.d. Wiel is Sulejmani zijn schuld :confused.gif:
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma mar 28, 2011 11:24 am

999 schreef:Dat geklungel in de achterhoede van v.d. Wiel is Sulejmani zijn schuld :confused.gif:
Hij heeft het hier over zijn opkomen langs de flank.

999

Bericht door 999 » ma mar 28, 2011 11:27 am

Zuidema schreef:
999 schreef:Dat geklungel in de achterhoede van v.d. Wiel is Sulejmani zijn schuld :confused.gif:
Zal best, maar daar heb ik het niet over .. :smallgrin.gif: ( v.d. Wiel is in eerste instantie een verdediger ) ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma mar 28, 2011 11:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma mar 28, 2011 11:28 am

999 schreef:
Zuidema schreef:
Zal best, maar daar heb ik het niet over .. :smallgrin.gif:
Hij wel. :666.gif:

999

Bericht door 999 » ma mar 28, 2011 11:29 am

Zuidema schreef:
999 schreef:
Zuidema schreef: Hij heeft het hier over zijn opkomen langs de flank.
Zal best, maar daar heb ik het niet over .. :smallgrin.gif:
Hij wel. :666.gif:
Snotneus .. :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma mar 28, 2011 9:04 pm

Inderdaad. Wil ie niet eens wat zeggen, waar jij kritiek op kan leveren. Altijd dwars, dat akelige rotjoch. :666.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 29, 2011 10:29 am

Hoe kan hij 'best tevreden' zijn over zijn spel dit seizoen? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di mar 29, 2011 10:44 am

Hij heeft trouwens de 'geruchten' dat hij vermoeid is ontkracht via Twitter.

999

Bericht door 999 » di mar 29, 2011 10:49 am

Om half vier s'morgens zeker ? :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di mar 29, 2011 11:12 am

:ajaxsmiley.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » wo apr 06, 2011 2:01 pm

Wiel nog steeds in de belangstelling van Bayern, volgens AT5. Voor ieder bod boven de 10 miljoen moet je deze jongen laten vertrekken.

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 06, 2011 4:56 pm

Alexander schreef:Wiel nog steeds in de belangstelling van Bayern, volgens AT5.
Staat op een lijstje. Da's momenteel alles. Bayern zoekt een linksback.

Rednose

Bericht door Rednose » wo apr 06, 2011 9:59 pm

wimpey schreef:
Alexander schreef:Wiel nog steeds in de belangstelling van Bayern, volgens AT5.
Staat op een lijstje. Da's momenteel alles. Bayern zoekt een linksback.
Doen we er 10 euro af en vertellen dat ze linker ook goed is.
Krijgen ze een fles parfum cadeau.
Wegwezen voor alles boven de 10.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 07, 2011 8:58 am

Bayern wil Coentrao van Benfica. Die kost twintig miljoen, melden de Portugese media. De Bild maakt er zelfs 25 van. Maar die jongen kan overal heen, heb ik de indruk.

VDW, schrijft de Bild, geldt als alternatief.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 07, 2011 9:28 am

20 miljoen vragen dus.
IK GELOOF!!!!!!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 11, 2011 6:52 pm

Mijn goede mattie Louis XIV & Co (wie kent hem nog?) noemde onze Greg zojuist op Twitter een 'beroepsonderschatter'. En terecht. Wat heeft onze ongeneeslijk lichtzinnige nu weer in de krant laten optekenen? "Ajax heeft op papier wel het makkelijkste programma."

Ongelooflijk.

Die constatering mag een journalist of een supporter doen, maar jij dus niet, druiloor. Jij moet alleen maar denken: nog vijf wedstrijden, nog vijf keer 100% concentratie, nog vijf keer het snot voor mijn ogen werken, want als je dat niet doet, ben je tegen iedereen kwetsbaar. Nog vijf keer alles, maar dan ook absoluut álles geven wat erin zit en absolute foutloosheid najagen.

Dán ben je een prof.

Jezus Christus, wat is die Van der Wiel hardleers in die dingen. Het zit hem echt in zijn DNA, godverdomme, met als dieptepunt zijn uitspraak na Spartak Moskou-uit, met de verbazing in zijn ogen: "Ja, we zijn misschien toch met een verkeerde instelling aan de wedstrijd begonnen. Vorige week waren ze niet zo goed, dus het verbaasde ons heel erg."

Ja - en met díe attitude ga je dus twee keer nat tegen Utrecht, en twee keer tegen Den Haag (niet toevallig dat het die twee zijn: twee clubs die 110% de beuk erin gooien tegen Ajax), en zul je nóóit professioneel en geconcentreerd een reeks van zes of zeven overwinningen neerzetten, om de doodeenvoudige reden dat na twee of drie goede wedstrijden de zelfoverschatting en de lichtzinnigheid je weer als opium naar je kop stijgen - en je dus gaat lopen klootviolen.

Stel dat die gozer zondag bij NEC loopt te pitten, een paar keer voorbij wordt gelopen door zijn gretige tegenstander en bij een corner te slap ingrijpt zodat Vlemincx 'm erin kan frommelen... voor de zoveelste keer, dan zou je 'm toch &^%#&%$# met genoegen op zijn gemakzuchtige Bijlmer-bek slaan?

Gigantische DROPLUL. Nu geen topper; nóóit een topper. Pannenkoek. Zolang dít de spirit is op De Toekomst, wordt deze club noooooooit meer kampioen. Als iemand bereid is vijf miljoen voor deze zak hooi te betalen: doen. Wordt nooit wat.

Jezus, wat vind ik deze voetballer, dit zogenaamde 'talent', een ongeloofelijk hopeloze emmer stront!

Dank voor de aandacht.

K.
Still alive...

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 11, 2011 6:57 pm

Wat een eikel. Ik had het in dit seizoen al heel snel gezien met vd Wiel, die vindt zichzelf te goed voor de club en de competitie. En speelt dus een waardeloos kutseizoen. Hopen dat er nog een club bereid is veel voor hem te betalen. Wegwezen aub.
Laatst gewijzigd door LucaS op ma apr 11, 2011 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 11, 2011 7:04 pm

Ik hoop vooral dat z'n trainer 'm effe terzijde neemt. Of dat een routinier als Ooijer 'm effe 'scherp' zet door 'm tegen de afrastering aan te kicken.

Zo'n instelling is idd de dood in de pot. One bad apple...

Talent heeft hij wel. Maar hij speelt niet voor niets nog bij Ajax.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2011 7:46 pm

Wat een overdreven gedoe zeg.
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma apr 11, 2011 7:49 pm

Hebben jullie niets anders waar je je over kunt opwinden? Wat een gezeik om een onschuldige opmerking, zegt toch niets over hoe hij de wedstrijden benadert?

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2011 7:50 pm

Inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 11, 2011 7:53 pm

Nou, ik zie in het veld dat hij de wedstrijden ook zo benadert hoor. Slappe ongeinteresseerde hap dit seizoen
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » ma apr 11, 2011 7:56 pm

Kowalczyk schreef:Mijn goede mattie Louis XIV & Co (wie kent hem nog?) noemde onze Greg zojuist op Twitter een 'beroepsonderschatter'. En terecht. Wat heeft onze ongeneeslijk lichtzinnige nu weer in de krant laten optekenen? "Ajax heeft op papier wel het makkelijkste programma."

Ongelooflijk.

Die constatering mag een journalist of een supporter doen, maar jij dus niet, druiloor. Jij moet alleen maar denken: nog vijf wedstrijden, nog vijf keer 100% concentratie, nog vijf keer het snot voor mijn ogen werken, want als je dat niet doet, ben je tegen iedereen kwetsbaar. Nog vijf keer alles, maar dan ook absoluut álles geven wat erin zit en absolute foutloosheid najagen.

Dán ben je een prof.

Jezus Christus, wat is die Van der Wiel hardleers in die dingen. Het zit hem echt in zijn DNA, godverdomme, met als dieptepunt zijn uitspraak na Spartak Moskou-uit, met de verbazing in zijn ogen: "Ja, we zijn misschien toch met een verkeerde instelling aan de wedstrijd begonnen. Vorige week waren ze niet zo goed, dus het verbaasde ons heel erg."

Ja - en met díe attitude ga je dus twee keer nat tegen Utrecht, en twee keer tegen Den Haag (niet toevallig dat het die twee zijn: twee clubs die 110% de beuk erin gooien tegen Ajax), en zul je nóóit professioneel en geconcentreerd een reeks van zes of zeven overwinningen neerzetten, om de doodeenvoudige reden dat na twee of drie goede wedstrijden de zelfoverschatting en de lichtzinnigheid je weer als opium naar je kop stijgen - en je dus gaat lopen klootviolen.

Stel dat die gozer zondag bij NEC loopt te pitten, een paar keer voorbij wordt gelopen door zijn gretige tegenstander en bij een corner te slap ingrijpt zodat Vlemincx 'm erin kan frommelen... voor de zoveelste keer, dan zou je 'm toch &^%#&%$# met genoegen op zijn gemakzuchtige Bijlmer-bek slaan?

Gigantische DROPLUL. Nu geen topper; nóóit een topper. Pannenkoek. Zolang dít de spirit is op De Toekomst, wordt deze club noooooooit meer kampioen. Als iemand bereid is vijf miljoen voor deze zak hooi te betalen: doen. Wordt nooit wat.

Jezus, wat vind ik deze voetballer, dit zogenaamde 'talent', een ongeloofelijk hopeloze emmer stront!

Dank voor de aandacht.

K.

Waarom twitter je bovenstaand niet naar hem toen .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Plaats reactie