Lijkt me heel sterk dat Ajax een spits haalt voordat Suarez of El Hamdaoui is vertrokken. Zou ik in ieder geval onverstandig vinden.GangstaRiB schreef:Ajax zal nu cash willen pakken zodat ze alvast een spits kunnen gaan halen. De positie van Urby is redelijk opgevolgd door Blind. Zodra Luis en/of El-Ham vertrekken moet er wél versterking komen.
Urby Emanuelson
Moderator: mods
Re: Urby Emanuelson
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Daar is wel sprake van. Ze willen voorkomen dat ze in dezelfde situatie komen als toendertijd met Zlatan. In het Parool staat trouwens geschreven dat Ajax er ook op rekent dat ze Suarez én El-Ham deze winter kwijtraken........Bertje schreef:Lijkt me heel sterk dat Ajax een spits haalt voordat Suarez of El Hamdaoui is vertrokken. Zou ik in ieder geval onverstandig vinden.GangstaRiB schreef:Ajax zal nu cash willen pakken zodat ze alvast een spits kunnen gaan halen. De positie van Urby is redelijk opgevolgd door Blind. Zodra Luis en/of El-Ham vertrekken moet er wél versterking komen.
Whitey on the moon.
Wat raar dat Urby zomaar opeens weg is. Hij hoorde bij het meubilair.
Het stinkt aan alle kanten!
Lijkt me ook. Ik heb hem, ondanks zijn tekortkomingen, toch liever dan Daley op die plek op jacht naar de 3e ster. Sla hem vooralsnog een streepje hoger aan. Daley's tijd komt nog wel.wimpey schreef: Ik hoop dat Ajax Urby tot het einde van het seizoen weet te behouden. Dat lijkt me zinvoller dan hem nu voor een appel en een ei te verpatsen.
Toch raar met Urby. Op zich heeft hij best wel redelijke kwaliteiten. Passing, aannames, passeeractie, dynamiek, helemaal niet zo slecht. Verdedigend heeft ie ook wel een goede tackle in huis. Maar dat gedroom en dat hersenloze gedoe van die jongen soms, pfffff... Kon hem soms wel wurgen van ergernis als ie zo weer een blunder beging.
Ik vind hem niet geschikt voor de top en (dus) ook niet voor Ajax. Hij maakte te vaak grote fouten en deed dat ook vaak in belangrijke wedstrijden
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 10/11
Zeker een hele lieve jongen. Te lief voor de top, denk ik. Ik zou me ook goed voor kunnen stellen dat Urby niet heel gelukkig wordt bij Milan.joey schreef:Die jongen is veel te lief. Een karakterkwestie.
Hij gaat Ajax missen, denk ik. In Italië is het voetbal bikkelhard. Daar moet je van je af bijten, anders maken ze je af. Ik zie hem niet hoog komen in de pikorde van Milan.
Gek, ergens verwachtte ik dat Urby alsnog zou bijtekenen en de rest van zijn carriere bij Ajax zou blijven.
Gek, ergens verwachtte ik dat Urby alsnog zou bijtekenen en de rest van zijn carriere bij Ajax zou blijven.
Het stinkt aan alle kanten!
Als Ajax er een miljoen (wet alleen niet of het zoveel zal zijn) voor kan krijgen door hem nu weg te doen -> strik eromheen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ajaxlife meldt dat het om een bedrag gaat rond de 2 miljoen.
(http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/28813493557792768)
(http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/28813493557792768)
Dan doet Ajax dat goed. Zoiets heeft PSV toch ook gevangen voor Afellay?
Dom van Urby.
Gaat het natuurlijk niet redden bij Milan. Is gekocht voor de bank. Een club als Milan heeft zo'n zwaar programma, dat het fijn is waterdragers als Urby achter de hand te hebben.
Weer een voorbeeld van een Nederlandse speler die voor net effe meer geld dan het riante salaris dat ze al hebben, hun voetbalambities in de koelkast zetten. Typical journeyman. Over twee jaar (of een jaar) begint voor hem een rondgang langs tweede garnituur clubs.
Gaat het natuurlijk niet redden bij Milan. Is gekocht voor de bank. Een club als Milan heeft zo'n zwaar programma, dat het fijn is waterdragers als Urby achter de hand te hebben.
Weer een voorbeeld van een Nederlandse speler die voor net effe meer geld dan het riante salaris dat ze al hebben, hun voetbalambities in de koelkast zetten. Typical journeyman. Over twee jaar (of een jaar) begint voor hem een rondgang langs tweede garnituur clubs.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Volgens mij kreeg PSV iets van 3 miljoen (en krijgt percentage bij de eventuele doorverkoop) voor Afellay, maar het verschil is niet groot, nee.Jabu schreef:Dan doet Ajax dat goed. Zoiets heeft PSV toch ook gevangen voor Afellay?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je weet wie er linksback bij Milan staat? Daar wint Urby het met de vingers in de neus van.Zeux schreef:Dom van Urby.
Weer een voorbeeld van een Nederlandse speler die voor net effe meer geld dan het riante salaris dat ze al hebben, hun voetbalambities in de koelkast zetten.
Daley Blind is nu zeker van een basisplaats 

Prima voetballer. Gaat het gewoon maken.
NOS: 1.7 miljoen + bonus bij de titel van 0.8 miljoen!
Financieel gezien geen slechte deal, ben erg benieuwd hoe Urby het daar gaat doen.
Wordt dit nog een keer officieel bevestigd?
Hij wordt morgen medisch gekeurd. Daarna kan het pas officieel bevestigd worden, lijkt me.
Tjonge. Inderdaad niet veel lager dan Afellay bij de afkoop van een half jaar contract. Ik schat Afellay qua afkoopsom wel een behoorlijk stukkie hoger in dan Urby. Heeft Psv dan zo slecht onderhandeld? Of Ajax juist zo goed?sander schreef:NOS: 1.7 miljoen + bonus bij de titel van 0.8 miljoen!
Die Mina Raiola regelt dat allemaal wel.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lekker boeiendBenji schreef:Financieel gezien geen slechte deal, ben erg benieuwd hoe Urby het daar gaat doen.

Cashen en doorstromen die jeugd.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik betwijfel het. Mist snelheid, als back loopvermogen en ik vind hem wat passief.Zuidema schreef: Daley's tijd komt nog wel.