Ismail Aissati
Moderator: mods
Re: Ismail Aissati
Pienaar had ik altijd als rechtshalf in een 433 willen zien. Dus als een soort controlerende middenvelder naast een echte controleur. Denk dat hij daar nog beter tot zijn recht was gekomen. Hadden we hem maar!
IK GELOOF!!!!!!
Vraag me af wanneer de ophef bij joey, Peter, brigade zuid, Beloki, etc. dit jaar Begint vanwege het feit dat Aissati niet de eerste wedstrijd in de basis begon? Dit jaar weer de snelle conclusie dat Jol het niet in hem ziet zitten? Hopelijk heeft Jol hem wel voor een persoonlijk gesprek op kantoor uitgenodigd!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Huh?
Joey heeft het elders al gezegd en dat is dat Jol met Aissati aan de slag moet om hem zonder bal beter te maken. Hij is één van de weinige creatieve mensen die we herbergen en ik vond dat we zondag een gebrek hadden aan ideeën, dus wat betreft is hij absoluut waardevol. Hij moet alleen zorgen dat hij bij balverlies ook een betere rol gaat vervullen.
Joey heeft het elders al gezegd en dat is dat Jol met Aissati aan de slag moet om hem zonder bal beter te maken. Hij is één van de weinige creatieve mensen die we herbergen en ik vond dat we zondag een gebrek hadden aan ideeën, dus wat betreft is hij absoluut waardevol. Hij moet alleen zorgen dat hij bij balverlies ook een betere rol gaat vervullen.
Dan zijn de meningen nu al heel anders dan vorig jaar. Nu heeft het blijkbaar ook met Aissati zelf te maken, vorig jaar lag het geheel aan de trainer en ging die schandalig met Aissati om...
- peter
De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
Jol heeft Aissati niet gehaald, dat was MVB ..Jabu schreef:Dan zijn de meningen nu al heel anders dan vorig jaar. Nu heeft het blijkbaar ook met Aissati zelf te maken, vorig jaar lag het geheel aan de trainer en ging die schandalig met Aissati om...
Blij met de punten ...
Mwa, Aissati is toch wel beter dan Rommedahl?Peter schreef:De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
I think I lost my fucking headache
Maar Rommeldahl staat er in om die opkomende back van Groningen te elimineren ..LucaS schreef:Mwa, Aissati is toch wel beter dan Rommedahl?Peter schreef:De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
Blij met de punten ...
- peter
Ik kijk alleen even naar posities waar Aissati ook daadwerkelijk uit de voeten kan. Of Aissati beter is dan Rommedahl doet wat dat betreft niet ter zake, want dat zijn geen concurrenten.LucaS schreef:Mwa, Aissati is toch wel beter dan Rommedahl?Peter schreef:De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
Maar je kan het toch niet met elkaar vergelijken.Aissati is gehaald door MVB en die liet hem vervolgens links liggen ( tot ie niet anders meer kon ).
Jol kiest in TACTISCH opzicht voor een andere invulling op het veld tegen Groningen, die heeft dan toch in principe niks met Aissati te maken .
Jol kiest in TACTISCH opzicht voor een andere invulling op het veld tegen Groningen, die heeft dan toch in principe niks met Aissati te maken .
Blij met de punten ...
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is maar hoe je het bekijkt. Je zou ook kunnen zeggen dat Rommedahl nu mocht starten ten faveure van Aissatti.Peter schreef:De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
Punt is dat toen iedereen riep dat Van Basten Aissati in een persoonlijk gesprek op zijn kantoor opheldering moest geven omtrent het feit dat hij één wedstrijdje niet had meegedaan. Nu de geschiedenis zich bij Jol herhaald is er vooral begrip voor de keuze van de trainer en ligt het aan de speler zelf.
In een 442 zijn dat natuurlijk concurrenten. Je kan ook heel goed met een middenveldPeter schreef:Ik kijk alleen even naar posities waar Aissati ook daadwerkelijk uit de voeten kan. Of Aissati beter is dan Rommedahl doet wat dat betreft niet ter zake, want dat zijn geen concurrenten.LucaS schreef:Mwa, Aissati is toch wel beter dan Rommedahl?Peter schreef:De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
---Enoh-------------de Zeeuw---
Aissati---------------Emanuelson
spelen
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt zo'n middenveld natuurlijk erg flexibel invullen
- peter
Aissati hangend op rechts met als boodschap om aanvallende drang te laten zien en het opvangen van een opkomende back? Als je me dan vraagt wie er beter is, dan is Rommedahl dat.
Van Basten liet hem niet links liggen, Aissati haakte vrijwel direct met een blessure af.999 schreef:Maar je kan het toch niet met elkaar vergelijken.Aissati is gehaald door MVB en die liet hem vervolgens links liggen ( tot ie niet anders meer kon ) .
-
- AT Toto winner 15/16
Wat mij betreft niet.. vorig jaar zag ik het nl. ook niet zo in hem zitten.. zo'n beetje iedereen was hier in hosanna toen AJAX hem haalde en dat begreep ik toen al niet zo aangezien die het bij Psv nooit heeft waar kunnen maken. Als je eerlijk bent heeft ie vorig jaar bij AJAX ook maar een paar goede wedstrijden gespeeld.Jabu schreef:Dan zijn de meningen nu al heel anders dan vorig jaar. Nu heeft het blijkbaar ook met Aissati zelf te maken, vorig jaar lag het geheel aan de trainer en ging die schandalig met Aissati om...
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij kan je dus geen middenveld voorstellen waar Aissati wat meer naar het midden speelt en Enoh wat meer op rechts? Bijzonder.Peter schreef:Aissati hangend op rechts met als boodschap om aanvallende drang te laten zien en het opvangen van een opkomende back? Als je me dan vraagt wie er beter is, dan is Rommedahl dat.
Bovendien hoeft Ajax zich natuurlijk niet com[pleet aan te passen aan een middenmoter
Toen ie fit was zag van Basten hem nog steeds niet staan.MVB haalde hem, maar klaarblijkelijk zag ie geen invulling voor hem in het elftal .. totdat ie niet anders meer kon ..Jabu schreef:Van Basten liet hem niet links liggen, Aissati haakte vrijwel direct met een blessure af.999 schreef:Maar je kan het toch niet met elkaar vergelijken.Aissati is gehaald door MVB en die liet hem vervolgens links liggen ( tot ie niet anders meer kon ) .
Daarbij, we zijn een wedstrijdje voor het eggie bezig ...
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Natuurlijk is een middenveld met Enoh en Aissati mogelijk; sterker, zelfs wenselijk, wat mij betreft. Gaarne Ismael erin tegen RKC!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Behalve natuurlijk als we tegen Groningen hadden verloren, dan was het board hier weer te klein geweest .. afijn, ik zou effe afwachten voordat men weer begint te miaauwen .. ik bedoel zo'n geweldige erfenis kwa voetbal heeft MVB na zijn vertrek niet achter gelaten ...LucaS schreef:Jij kan je dus geen middenveld voorstellen waar Aissati wat meer naar het midden speelt en Enoh wat meer op rechts? Bijzonder.Peter schreef:Aissati hangend op rechts met als boodschap om aanvallende drang te laten zien en het opvangen van een opkomende back? Als je me dan vraagt wie er beter is, dan is Rommedahl dat.
Bovendien hoeft Ajax zich natuurlijk niet com[pleet aan te passen aan een middenmoter
Blij met de punten ...
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Jol meer krediet heeft dan Van Basten?Jabu schreef:Het is maar hoe je het bekijkt. Je zou ook kunnen zeggen dat Rommedahl nu mocht starten ten faveure van Aissatti.Peter schreef:De mening is helemaal niet anders. De Zeeuw is een stukje beter dan Sno en dat maakt de keuze wat begrijpelijker, want de concurrentie is nu groter dan vorig seizoen. Ik kan me herinneren dat Sno vorig seizoen tegen WillemII mocht starten ten faveure van Aissat en ja dan spoor je dus als trainer niet helemaal. Niemand heeft het over schandalig omgaan met spelers, maar wel over inzien wie beter is. Is hetzelfde als het continu opstellen van Sulejmani op '10'. Ook al zo'n lachwekkende keuze.
Punt is dat toen iedereen riep dat Van Basten Aissati in een persoonlijk gesprek op zijn kantoor opheldering moest geven omtrent het feit dat hij één wedstrijdje niet had meegedaan. Nu de geschiedenis zich bij Jol herhaald is er vooral begrip voor de keuze van de trainer en ligt het aan de speler zelf.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wellicht. Nog meer wil ik er mee zeggen dat het er steeds meer op lijkt dat het doel de middelen heiligt, ook bij Ajacieden. De defensieve keuze ten nadele van Aissati wordt nu logischer gevonden dan vorig jaar. Persoonlijk heb ik liever dat Ajax geen kampioen wordt, maar wel fris en aanvallend voetbal speelt, dan dat Ajax met defensief afbraakvoetbal resultaat boekt. Daarom vind ik het ook belangrijk dat Ajax 4-3-3 speelt (iig meestal), in watvoor variant dan ook. Ik heb het idee dat door het uitblijven van successen veel Ajaxsupporters te makkelijk de zaken loslaten waarmee Ajax zich altijd onderscheiden heeft.