Rasmus Lindgren
Moderator: mods
Re: Rasmus Lindgren
Daar was ie idd prima.
Ook in zijn 1e half jaar terug bij AjaxNeefkens schreef:Daar was ie idd prima.
15 mei 2011.
Mag ook weg, volgens Fritz Barend bij de Eretribune.
Neem Bakkie ook mee'Zweedse clubs hebben interesse in Lindgren'
2 december 2009 P. Expressen
Volgens de Zweedse krant Expressen zouden IFK Göteborg, AIK Stockholm en Elfsborg interesse hebben in Rasmus Lindgren. De vijfentwintigjarige middenvelder komt onder Martin Jol helemaal niet meer aan spelen toe. Mocht de interesse van een van deze clubs concreet worden, dan komt Lindgren voortaan uit voor een van de drie clubs die momenteel het beste voetbal van de Allsvenskan laten zien.
Prima. Aardige speler, komt tekort voor Ajax. Hopen dat ze zijn salaris kunnen betalen, aangezien Rasmus al heeft aangegeven niet teveel achteruit te willen gaan.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Kort termijn denken voor 3 wedstrijden ga je iemand toch niet vasthouden dat is niet eerlijk tegenover hem en de club kan nu er nog geld voorvangen huur of verkoop'Ajax twijfelt over vertrek Lindgren'
Volgens het Algemeen Dagblad zijn er bij Ajax twijfels gerezen of de club Rasmus Lindgren moet laten gaan in de winterstop. De middenvelder maakte een goede indruk tijdens het trainingskamp. Daarnaast mist Ajax de komende weken Enoh, is Gabri pas net hersteld en staat De Zeeuw op vier gele kaarten.

Maar Ajax maakt echt beleid hoor.
Zodra ze twijfelen loopt het dun ze door de broek en gaan ze weer zekerheden inbouwen die indruisen tegen eerdere uitspraken.
Zodra ze twijfelen loopt het dun ze door de broek en gaan ze weer zekerheden inbouwen die indruisen tegen eerdere uitspraken.
Nou ja, als hij een goede indruk maakte. Maar dan moet dat de overweging zijn, en inderdaad niet het drie wedstrijden op de bank kunnen zitten omdat Enoh afwezig is. Hij past natuurlijk prima in het beleid, gaten worden opgevangen met eigen jeugd! 

I think I lost my fucking headache
Vorig jaar konden ze Bruno Silva in de winterstop verkopen, maar die moest zo nodig blijven voor het geval dat. Gevolg: Bruno Silva heeft een jaar lang bijna alleen op de bank gezeten en uiteindelijk hebben ze hem tegen veel ongunstiger voorwaarden moeten slijten (verhuren).
Moraal van het verhaal: als je niet met een speler verder wilt, verkoop hem dan.
Moraal van het verhaal: als je niet met een speler verder wilt, verkoop hem dan.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat hij tot de 11 beste spelers van Ajax behoort.
Verkoop Donald en Gabri maar aan Elfsborg.
Verkoop Donald en Gabri maar aan Elfsborg.
Ik denk dat Lindgren een nuttige selectiespeler kan zijn. Als Jol dezelfde mening heeft dan moet hij hem bij de selectie halen en speeltijd geven. Maar ik ben het met Joey eens dat je hem er niet louter voor de korte termijn even moet bijhalen om vervolgens achteraf te moeten constateren dat hij hooguit één of twee keer is ingevallen en zo een transfer is misgelopen.
Lindgren loopt langgenoeg bij Ajax rond om op de hoogte te zijn van zijn kwaliteiten en zijn zwakke punten.
Lindgren loopt langgenoeg bij Ajax rond om op de hoogte te zijn van zijn kwaliteiten en zijn zwakke punten.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha wat een grap is dit. Eerst te zwak en nu twijfelen vanwege blessures? Gewoon verkopen, want we hebben nu de visie en het beleid. 

Ach dit kan ook onderhandelingstactiek zijn. Als Brondby te veel eist, dan zeg je dat je hem misschien zelf wel nodig hebt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het is ' trial and error' met Jollie. Hij doet maar wat...
Lindgren is een goede speler, hier wordt Ajax niet minder van. Vraag is waarom die jongen door Jol eerder bij het grof vuil is geparkeerd.
Lindgren is een goede speler, hier wordt Ajax niet minder van. Vraag is waarom die jongen door Jol eerder bij het grof vuil is geparkeerd.
-
Je gaat wat kort door de bocht Wimpey. Jol stippelt vantevoren iets en uit en het blijkt dat Lindgren daar in eerste instantie niet bijpast. Jol wilde het proberen met jeugd (zoals iedereen dat graag ziet hier), maar de jeugd (Donald en Blind) zijn niet goed genoeg. Op de helft van de competitie draait hij dat terug... ik vind dat alleen maar te prijzen.wimpey schreef:Het is ' trial and error' met Jollie. Hij doet maar wat...
Whitey on the moon.
Dus nu komt hij er ineens achter dat de jeugd niet goed genoeg is? Dat belooft nog wat voor de komende jaren nu uitgesproken is dat Ajax het weer met de jeugd gaat doen.
-
Dat kan toch? Hij laat ze eerst stevig meetrainen en geeft ze een kans die Donald volledig mist. Blind was vorig jaar al te licht gebleken. Niet iedere lichting kan goed genoeg zijn. Beter ten halve gedraaid, dan ten hele gedwaald.Harm schreef:Dus nu komt hij er ineens achter dat de jeugd niet goed genoeg is? Dat belooft nog wat voor de komende jaren nu uitgesproken is dat Ajax het weer met de jeugd gaat doen.
Je ziet nu bijvoorbeeld dat Eriksen, Blind rechts voorbijgaat en wellicht gaat hij ook voorbij aan Donald... het is dringen aan de top en als je niet goed genoeg bent, moet er snel gehandeld worden. Geen medelijden dus voor Donald en cs. Er wordt nu constant doogeselecteerd en zou moet het gaan bij Ajax. Vind het vreemd dat sommigen dat 'ineens' weer vraagtekens bij Jol zetten.... Jol zou het in z'n hoofd moeten halen om Donald steevast te laten spelen... dan is Jol óók weer de pisang.
Whitey on the moon.
Dat je er voor kiest om meer met jeugd te gaan werken wil natuurlijk niet zeggen dat je in sommige gevallen toch voor een andere oplossing moet kiezen. Overigens heeft Lindgren volgens mij ook nog in de A jeugd gespeeld.
Ik ben het in deze eens met Wimpey. Het is de vraag waarom Lindgren tot op heden nooit bij de selectie zat. Want zo slecht is die jongen niet. Het is gewoon een bruikbare selectiespeler. Als Jol hem wil houden omdat hij vanaf nu regelmatig gebruik van hem wil maken is het prima. Als het een noodoplossing voor 2 weken is dan moet je er niet aan willen beginnen. Gun die jongen dan een transfer en geef een ander de kans.

Ik ben het in deze eens met Wimpey. Het is de vraag waarom Lindgren tot op heden nooit bij de selectie zat. Want zo slecht is die jongen niet. Het is gewoon een bruikbare selectiespeler. Als Jol hem wil houden omdat hij vanaf nu regelmatig gebruik van hem wil maken is het prima. Als het een noodoplossing voor 2 weken is dan moet je er niet aan willen beginnen. Gun die jongen dan een transfer en geef een ander de kans.
Nil volentibus arduum
Ik snap er helemaal niks meer van. Eriksen pas in de winterstop bij de selectie en nu weer dit met Lindgren. Je weet al best lang dat Gabri blessuregevoelig is, Donald niet goed genoeg, Blind het niveau nog niet aan zou kunnen, De Zeeuw een aantal gele kaarten heeft en Enoh weg is in januari.......
IK GELOOF!!!!!!
Als ik Lindgren was zou ik de middelvinger opsteken.
Gun die jongen zijn transfer, hij had allang een kans verdiend dit seizoen maar nooit gekregen. Waarschijnlijk wordt hij komende maand gebruikt en mag hij dan alsnog ophoepelen. Waardeloos beleid.
Gun die jongen zijn transfer, hij had allang een kans verdiend dit seizoen maar nooit gekregen. Waarschijnlijk wordt hij komende maand gebruikt en mag hij dan alsnog ophoepelen. Waardeloos beleid.
15 mei 2011.
- Daily Blind
Ze hebben die braziliaan toch gehaald? Donald is er nog.. Nee Jol is weer een lekker bezig. Helemaal met Toppie eens!Toppie schreef:Kort termijn denken voor 3 wedstrijden ga je iemand toch niet vasthouden dat is niet eerlijk tegenover hem en de club kan nu er nog geld voorvangen huur of verkoop'Ajax twijfelt over vertrek Lindgren'
Volgens het Algemeen Dagblad zijn er bij Ajax twijfels gerezen of de club Rasmus Lindgren moet laten gaan in de winterstop. De middenvelder maakte een goede indruk tijdens het trainingskamp. Daarnaast mist Ajax de komende weken Enoh, is Gabri pas net hersteld en staat De Zeeuw op vier gele kaarten.
Het AD schrijft het, ik heb Jol nog niets horen zeggen over Lindgren.
ANJol: van Lindgren kan ik op aan
15 januari 2010 RvN
Voor het eerst dit seizoen behoort Rasmus Lindgren tot de wedstrijdselectie voor het duel tegen NAC als gevolg van personele problemen op het middenveld. "Met de mentaliteit van Rasmus is niks mis," aldus Jol over zijn keuze op de website van de Supportersvereniging. "Als mens is het een goeie jongen, niks mis mee. Maar ik moet toch vijf of zes spelers kwijt omdat we te veel geld uitgeven aan salarissen. Tegelijkertijd kan het echter gebeuren dat ik soms toch een beroep moet doen op die jongens. Van Rasmus kan ik op aan. Hij is bereid honderd procent te geven voor zowel zichzelf als Ajax."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."