Leonardo Vitor Santiago

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 22, 2007 12:09 am

Hij heeft geen vertrouwen. Dat is het hele probleem. Die jongen zit niet goed in zijn vel.

Maar dat kan ook snel weer omslaan hoor. Als ie een paar doelpunten maakt kan het zo maar omdraaien. Maar Ten Cate moet hem wel vertrouwen geven.

Ik zou mijn elftal liever om Huntelaar heen bouwen dan om Leonardo. Die jongen is onberekenbaar en heeft nog nooit een hoog rendement laten zien. Een beetje creativiteit in je aanval is leuk maar het gaat er ook om dat je er staat wanneer het moet. Dan heb ik meer vertrouwen in the hunter.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 22, 2007 12:29 am

Hij is ook gewoon langzaam. Sneller sprinten leer je daar niet.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 22, 2007 12:31 am

Sneller gaat ie ook niet worden. Misschien dat je iets kunt verbeteren maar dat zit voornamelijk in je bouw. Je kunt niet van een trage speler een snelheidswonder maken.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jan 22, 2007 12:32 am

Startsnelheid kan je volgens mij wel verbeteren.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 22, 2007 12:33 am

In de marge. Het zit voornamelijk in de opbouw van je spieren.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jan 22, 2007 12:38 am

Startsnelheid heeft toch te maken met explosiviteit? Dat kan je wel verbeteren, dacht ik.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 22, 2007 12:48 am

Je kunt aan je startsnelheid wel iets verbeteren maar gemiddeld genomen geld dat je niet van een traag iemand een snel iemand kunt maken. Spelers als Leonardo en Babel hebben hun snelheid van nature. Huntelaar heeft dat niet maar hij staat wel altijd op de goede plek. Dat is zijn kwaliteit.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 22, 2007 2:52 am

joey schreef:Die doelpuntenmachine kreeg vandaag kansen genoeg. :yes:
En toch moest hij mee voetballen. Het is een wonder, Joey! ;)

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jan 22, 2007 9:25 am

Prima invalbeurt trouwens, wat een dreiging heeft die jongen. Jammer dat Huntelaar de bal niet bij hem kreeg, anders had ie gelijk gescoord ook. Nou mag ie er over twee weken drie maken ;)

Jammer dat sommigen hem maar bleven uitkafferen, dat was nog bijna ruzie op het vak ook.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 22, 2007 10:07 am

Huntelaar moet niet zeuren. Hij vindt dat hij er staat om doelpunten te maken. Dat zal best, maar dan moet je ze ook maken als je je kansen krijgt, Daarna valt er te praten over het eventueel afstemmen van het elftal op jouw kwaliteiten. Een Huntelaar die niet scoort heeft net zo weinig recht van spreken als een Rosenberg die niet scoort. Dat laatste was speciaal voor Luuk. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 10:08 am

Rosenberg heeft hier zelfs geen recht van spreken als ie wel scoort, Bert!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 22, 2007 12:21 pm

Het is ook nooit goed genoeg voor die Lucas, Bertje. ;)
Spijker schreef:Jammer dat sommigen hem maar bleven uitkafferen, dat was nog bijna ruzie op het vak ook.
En dat allemaal om het simpele feit dat Feyenoord die jongen eerder ontdekte dan Ajax. Ik vind het verder helemaal geen speler voor Feyenoord, maar blijkbaar kan het al niets meer worden als hij ooit dat shirt heeft gedragen. :hypocrite:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma jan 22, 2007 12:28 pm

Spijker schreef:Prima invalbeurt trouwens, wat een dreiging heeft die jongen. Jammer dat Huntelaar de bal niet bij hem kreeg, anders had ie gelijk gescoord ook. Nou mag ie er over twee weken drie maken ;)

Jammer dat sommigen hem maar bleven uitkafferen, dat was nog bijna ruzie op het vak ook.
:withstupid:

Oh ja? Niks van meegekregen op 124 van dat uitkafferen gelukkig...
Ik vond juist dat hij warm onthaald werd. :worshippy:

Persoonlijk ben ik aangenaam verrast over zijn debut en ging hij niet enkel voor eigen glorie...had ik niet verwacht, maar wellicht slimme zet?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jan 22, 2007 12:29 pm

Precies, ik denk dat we nog veel plezier aan die jongen gaan beleven, je zag duidelijk dat ie wilde. Hij legde de bal zeer vaak af en wilde gewoon dat Huntelaar er eentje maakte. Opvallend om te zien was dat de 3 spitsen veel van positie wisselde. Ik had de indruk dat Ten cate een beetje aan het testen was.

Ramona:Er zat er onder andere eentje voor me de hele tijd te kutten en toen hij 1 keer de bal verspeelde werd er door een paar gefloten. Gelukkig werd ie door het overgrote deel warm onthaald. geef die jongen die steun en hij wordt goud waard.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma jan 22, 2007 12:41 pm

Spijker schreef:Ramona:Er zat er onder andere eentje voor me de hele tijd te kutten en toen hij 1 keer de bal verspeelde werd er door een paar gefloten. Gelukkig werd ie door het overgrote deel warm onthaald. geef die jongen die steun en hij wordt goud waard.

Ben benieuwd en gisteren oogde 't goed...maar ik ben ook meer dan benieuwd naar zijn 1e wissel...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jan 22, 2007 12:51 pm

Als ie zo blijft spelen en de eerste assists of goals gaan komen wordt hij echt niet gewisseld. Die jongen hield constant drie man bezig, vooral op rechts. Ik zou hem niet centraal neerzetten.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 22, 2007 1:01 pm

Tegen een tegenstander die wel voor de 3 punten naar Amsterdam komt of in een lastige uitwedstrijd heb ik niet zo veel vertrouwen in onze aanval met Leonardo en De Mul op de vleugels. Twee vlieggewichten en 3 aanvallers die amper op hun benen kunnen blijven staan gaan het heel moeilijk krijgen als er strijd gevraagd wordt.

En als ons middenveld nou wat kon compenseren maar daar lopen nou ook niet bepaald grote sterke jongens. Van Geel zal Ajax in de zomer met de nodige nieuwe middenvelders moeten versterken.

Aardig debuut van Leonardo, dat wel. Maar Utrecht had er geen zin in dus laten we onze eigen Romario pas beoordelen tegen een échte tegenstander.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op ma jan 22, 2007 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 1:03 pm

Je kunt natuurlijk een discussie gaan voeren wat jij over kansen genoeg verstaat, maar Huntelaar kreeg in de 1e helft één kans ( die had ie moeten maken )

In de 2e helft rond de 54 minuten een bal achter zich ( de Mul had hem voor Huntelaar moeten brengen ) , waarmee dankzij Huntelaar nog " iets " van gemaakt kon worden, omhaal ging een meter of 2-3 voorlangs de goal.

Een paar afstandschotjes ( rand zestien ) en een kopballetje ( penaltie stip ) mag geen naam hebben .. en dat waren jou(w) " genoeg " kansen van vandaag ...

troost je, je bent niet de ergste ... nr1 is
RosenbergSpits schreef:Leonardo zocht telkens zijn tegenstander op en heb hem amper kunnen betrappen op een mislukte aanval. Helaas was het wel die zelfde leonardo die een stuk of 2 keer overschoot en nog 1 a 2 keer naast.

Leonardo heeft niet een keer op goal geschoten ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma jan 22, 2007 1:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 1:05 pm

Ik wou het niet zeggen, maar het is inderdaad zoals Voetske schrijft
I think I lost my fucking headache

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2007 1:14 pm

Voetske schreef:
Je kunt natuurlijk een discussie gaan voeren wat jij over kansen genoeg verstaat, maar Huntelaar kreeg in de 1e helft één kans ( die had ie moeten maken )

In de 2e helft rond de 54 minuten een bal achter zich ( de Mul had hem voor Huntelaar moeten brengen ) , waarmee dankzij Huntelaar nog " iets " van gemaakt kon worden, omhaal ging een meter of 2-3 voorlangs de goal.

Een paar afstandschotjes ( rand zestien ) en een kopballetje ( penaltie stip ) mag geen naam hebben .. en dat waren jou(w) " genoeg " kansen van vandaag ...
Ehm, een Sneijder die vanaf 10 meter de bal de Bijlmer in schiet (was toch wel een kans hoor) en De Mul die natuurlijk gewoon had moeten scoren van 8 meter van het doel. Tevens was Ajax wel veel dreigend. Dat het niet altijd goed werd uitgespeeld is een ander verhaal maar het zag er positief uit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 1:19 pm

Raymon schreef:
Voetske schreef:

Ehm, een Sneijder die vanaf 10 meter de bal de Bijlmer in schiet (was toch wel een kans hoor) en De Mul die natuurlijk gewoon had moeten scoren van 8 meter van het doel. Tevens was Ajax wel veel dreigend. Dat het niet altijd goed werd uitgespeeld is een ander verhaal maar het zag er positief uit.
Dit ging over Huntelaar volgens mij .. maar goed ...

Voor degene die naar de samenvattingen kijken is dit natuurlijk heel wat, 9 minuten voetbalsamenvatting, 4 minuten tegenstander in beeld, 5 minuten AJAX, waarvan 3 minuten aan kansen .. veel positief gezien die Raymon ;)
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2007 1:25 pm

Voetske schreef:
Raymon schreef:
Voetske schreef: Je kunt natuurlijk een discussie gaan voeren wat jij over kansen genoeg verstaat, maar Huntelaar kreeg in de 1e helft één kans ( die had ie moeten maken )

Dit ging over Huntelaar volgens mij .. maar goed ...

Voor degene die naar de samenvattingen kijken is dit natuurlijk heel wat, 9 minuten voetbalsamenvatting, 4 minuten tegenstander in beeld, 5 minuten AJAX, waarvan 3 minuten aan kansen .. veel positief gezien die Raymon ;)
Gelukkig heb ik de 2de helft via GoalTV kunnen kijken :aai: (moest de eerste helft zelf voetballen).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 22, 2007 6:06 pm

Lucas schreef:Ik wou het niet zeggen, maar het is inderdaad zoals Voetske schrijft
Helemaal niet. Huntelaar heeft een behoorlijk aantal kansen gehad.

-Lage voorzet van De Mul, Huntelaar stuit van dichtbij op de keeper.
-Hoge voorzet De Mul, Huntelaar kopt van dichtbij via Pieters over.
-Hoge voorzet naar de tweede paal van Gabri, omhaal Huntelaar gaat naast.
-Een kopbal uit een corner die hij recht op de keeper richtte.

Verder heeft Huntelaar zelf een aantal situaties slecht uigespeeld. Zoals
meerdere 1 op 1 situaties met Pieters waarbij hij tegen hem op schoot. Of de situatie waarbij hij af had kunnen leggen op Leonardo.

De mee voetballende Huntelaar had vandaag gewoon makkelijk kunnen scoren. Hij was gewoon niet scherp genoeg.

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 6:44 pm

Thomas schreef:
Lucas schreef:Ik wou het niet zeggen, maar het is inderdaad zoals Voetske schrijft
Helemaal niet. Huntelaar heeft een behoorlijk aantal kansen gehad.

-Lage voorzet van De Mul, Huntelaar stuit van dichtbij op de keeper.
-Hoge voorzet De Mul, Huntelaar kopt van dichtbij via Pieters over.
-Hoge voorzet naar de tweede paal van Gabri, omhaal Huntelaar gaat naast.
-Een kopbal uit een corner die hij recht op de keeper richtte.

Verder heeft Huntelaar zelf een aantal situaties slecht uigespeeld. Zoals
meerdere 1 op 1 situaties met Pieters waarbij hij tegen hem op schoot. Of de situatie waarbij hij af had kunnen leggen op Leonardo.

De mee voetballende Huntelaar had vandaag gewoon makkelijk kunnen scoren. Hij was gewoon niet scherp genoeg.
Zou je aanraden om de wedstrijd nog maar eens een keertje te bekijken, je lijkt RosenbergSpits wel .. ;) en typisch dat de kansen niks met een meevoetballende Huntelaar te maken hebben ... maar goed blijkbaar begint het hier ook door te drukken het " als ik maar genoeg keren hetzelfde vertel wordt het vanzelf de waarheid " ;)

Dat in bold is 1 kans in de eerste helft .. dat in cursief een totaal verkeerde voorzet van Gabri op Huntelaar ...

Huntelaar zal wel moe zijn door dat meevoetballen dat ie de scherpte mist. ha ha ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jan 22, 2007 7:02 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 22, 2007 6:50 pm

Hij is dan ook de mentor van RS! :yes:
Bertje for President!

Plaats reactie