Charisteas
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Harry wil zelf toch zo graag blijven? Nou, verlengen tot 2010 en Rosenberg verhuren en daarna verkopen. Kun je Harry altijd nog verkopen op een geschikt moment, of houden als ideale supersub :yes:Steef schreef:Heb ik nooit gezegd. Chari z´n contract loopt alleen af in 2008 en dat van die Zweedse prutser in 2009. Wil je nog een redelijk bedrag voor Chari vangen moet je hem nu verpatsen. Maar dat HtC hem graag houdt verbaast mij niets. Leuk verhaal verzonnen door ´boven´ over 5e spits.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Op het moment dat er iets verkocht wordt (nu of in de winterstop) is de selectie dus niet meer rond.Jöhnk schreef:Laat ik het erop houden dat ik niet begrijp dat sommigen nog steeds op aankopen hopen (of zelfs aankopen verwachten), terwijl reeds meerdere keren is aangegeven dat de selectie rond is.
Ik vraag me af of voor de vijfde spits een vervanger gehaald wordt.
Daarnaast, Bert, vind ik het gewaagd om te stellen dat Ajax nog meerdere miljoenen op de bank heeft staan. Ajax heeft een klap gekregen door het vertrek van al die transfervrije spelers.
Daarnaast, Bert, vind ik het gewaagd om te stellen dat Ajax nog meerdere miljoenen op de bank heeft staan. Ajax heeft een klap gekregen door het vertrek van al die transfervrije spelers.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma aug 28, 2006 6:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Ajax heeft een eigen vermogen. Daar kun je beter niet in snijden, maar als je ervan overtuigd bent dat je kunt terugverdienen wat je erin stopt kan het wel.Jöhnk schreef:Daarnaast, Bert, vind ik het gewaagd om te stellen dat Ajax nog meerdere miljoenen op de bank heeft staan. Ajax heeft een klap gekregen door het vertrek van al die transfervrije spelers.
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar weet je dan al aan het begin van het seizoen wie er verkocht gaat worden en voor hoeveel? Lijkt me lastig.Lucas schreef:Afschrijvingen zijn onderdeel van een begroting. Waarom zou je die in hemelsnaam niet meenemen in je schatten van je jaarlijkse resultaten?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"