Dit alternatief is gewoon basisspeler bij Ajax. Mits ze geen goede vervanger hebben, zou ik hem niet laten gaan voor dat bedrag. Misschien is het een optie om dit geld bij een goede verdedigende middenvelder te leggen, zodat Heitinga achterin met Stam kan spelen. De spoeling van verdedigers wordt dan wel erg dun.Arwin schreef:Eens, wat mij betreft doen we hem weg voor 800.000 - 1.000.000 euro. Maar ik denk dat de trainer hier niet aan wil, die heeft liever een extra alternatief achterin denk ik.Peter schreef:We komen weer in een Rosenberg discussie terecht en deze kunnen we toch echt beter in het Rosenberg topic voeren.
Hier over Grygera. Voor een miljoen zou ik Grygera overwegen te verkopen, hoor. We zitten totaal zonder cash, zo blijkt maar weer. Grygera heeft het prima gedaan en is een sterkhouder achterin, maar met een Vermaelen naast Stam is er toch een redelijk alternatief.
Grygera
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Die gedachtegang van de trainer bedoelde ik ook.Ajaciedjuh schreef:Dit alternatief is gewoon basisspeler bij Ajax. Mits ze geen goede vervanger hebben, zou ik hem niet laten gaan voor dat bedrag. Misschien is het een optie om dit geld bij een goede verdedigende middenvelder te leggen, zodat Heitinga achterin met Stam kan spelen. De spoeling van verdedigers wordt dan wel erg dun.Arwin schreef:Eens, wat mij betreft doen we hem weg voor 800.000 - 1.000.000 euro. Maar ik denk dat de trainer hier niet aan wil, die heeft liever een extra alternatief achterin denk ik.Peter schreef:We komen weer in een Rosenberg discussie terecht en deze kunnen we toch echt beter in het Rosenberg topic voeren.
Hier over Grygera. Voor een miljoen zou ik Grygera overwegen te verkopen, hoor. We zitten totaal zonder cash, zo blijkt maar weer. Grygera heeft het prima gedaan en is een sterkhouder achterin, maar met een Vermaelen naast Stam is er toch een redelijk alternatief.
www.parool.nlGrygera bijna rond met Juventus
PRAAG - Ajax raakt op korte termijn zijn speler Zdenek Grygera kwijt. De verdediger is bijna rond met de Italiaanse voetbalclub Juventus over een transfer, die nog deze maand moet worden afgerond.
De manager van de 26-jarige Tsjech, Tomas Klecka, heeft afgelopen weekeinde in Milaan een concept-contract besproken met de leiding van de club uit Turijn.
Juventus is vorig jaar na het fraudeschandaal met puntenaftrek teruggezet naar de Serie B, maar is daarin ondanks de puntenstraf alweer koploper.
Volgens Klecka kan komende week een akkoord worden bereikt. Maar inmiddels heeft ook Internazionale uit Milaan zich nog bij Klecka gemeld.
Het contract van Grygera bij Ajax loopt deze zomer af. De Tsjechische international liet eerder weten hoe dan ook uit Amsterdam te vertrekken.
Bij een transfer in januari kan Ajax nog een transfersom voor de speler vangen, waarmee nieuwe spelers aangetrokken kunnen worden.
Ajax zou dan ook genegen zijn mee te werken aan een transfer. Grygera kwam in de zomer 2003 van Sparta Praag naar Ajax.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hmm, jammer dat we Grygera nu al kwijtraken. Al zou een transfersom van 2 miljoen een en ander verzachten. Ik ben benieuwd of dit verder consequenties zal hebben voor de eventuele verkoop van Lindenbergh en Rosenberg. Je kan je natuurlijk afvragen hoeveel mutaties Ajax middenin het seizoen wil ondergaan. Maargoed, ik neem aan dat die twee zodanig overbodig zijn dat ze sowieso weg moeten.
Het zou me niets verbazen als we Grygera, Lindenbergh, Rosenberg en Rosales allemaal kwijtraken. Als je daar zo'n 7 miljoen voor pakt ben ik tevreden.
Het zou me niets verbazen als we Grygera, Lindenbergh, Rosenberg en Rosales allemaal kwijtraken. Als je daar zo'n 7 miljoen voor pakt ben ik tevreden.
- Daily Blind
Ik vraag me af of er nu nog wel een fatsoenlijke transfersom voor Grygera te vangen valt. Eerlijk gezegd verwacht ik niets boven de miljoen en dat is wat mij betreft geen genoegdoening voor het gemis van Grygera voor de rest van dit seizoen.
Ik verwacht in ieder geval geen extra verdediger voor deze winterstop.
Ik verwacht in ieder geval geen extra verdediger voor deze winterstop.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Of ik ongenuanceerd reageer maak ik zelf wel uit.Toch jammer dat niemand precies aan kan geven wat er nu zoal drastisch onder van Geel aan het veranderen is .. op het veld zie je er in ieder geval weinig van terug ..Starring schreef:Niet zo ongenuanceerd reageren Voetske, onder Martin van Geel veranderen er wel degelijk dingen. Welke? Gewoon goed om je heen blijven kijken.
Blij met de punten ...
Off-topic:Voetske schreef:Of ik ongenuanceerd reageer maak ik zelf wel uit.Toch jammer dat niemand precies aan kan geven wat er nu zoal drastisch onder van Geel aan het veranderen is .. op het veld zie je er in ieder geval weinig van terug ..Starring schreef:Niet zo ongenuanceerd reageren Voetske, onder Martin van Geel veranderen er wel degelijk dingen. Welke? Gewoon goed om je heen blijven kijken.
Uiteraard mag je je zelf ongenuanceerd blijven uitlaten, maar als je zaken maar van één kant belicht, kom je moelijk tot een objectieve oordeel. Mag ik wel zeggen toch? Het is after all slechts mijn bescheiden mening, niet waar?
Ok, nu even ingaan op je vraag. Het is een feit dat Martin van Geel zijn verantwoordelijk wat betreft zijn werk als topman van Ajax niet beperkt tot het veldniveau, hoewel dat niveau absoluut topprioriteit geniet.
Martin van Geel heeft Danny Blind vervangen door Henk en co. Een ingreep dat ik nog altijd verstandig acht, al moeten de vruchten daarvan nog afgeworpen worden. Voorts is onder zijn verantwoordelijk de jeugdopleiding - het hart van Ajax - doorgelicht en naar aanleiding daarvan zijn er veranderingen doorgevoerd ter verbetering van de kwaliteit. Het aankoopbeleid is aantoonbaar verbeterd t.o.z. van voorgaande jaren. Ajax handelt slagvaardiger op de markt, (Stam en Leonardo bijv.) dure missers zijn niet te bespeuren en er wordt eindelijk eens gerichter ingekocht. Dat de balans in de selectie momenteel nog scheef ligt, kan een punt van kritiek zijn. Al kan je dat probleem dat al jaren speelt niet zo simpel binnen één seizoen ongedaan maken. Contractonderhandelingen worden nu in een vroeger stadium gestart en zeker niet met weinig succes. Piet Keizer promoveren tot technisch adviseur, schijnt over veel knowhow te beschikken, is dus een goede beslissing en daarmee ook een positieve verandering.
Hiermee wil ik niet beweren dat alles wat van Geel doet in 24k. goud veranderd is. Er is wel degelijk het nodige aan of op te merken. Alleen is het niet zo dat Martin van Geel het afgelopen anderhalf jaar als een slappe lul heeft gefunctioneerd.
Starring schreef:Off-topic:Voetske schreef:Of ik ongenuanceerd reageer maak ik zelf wel uit.Toch jammer dat niemand precies aan kan geven wat er nu zoal drastisch onder van Geel aan het veranderen is .. op het veld zie je er in ieder geval weinig van terug ..Starring schreef:Niet zo ongenuanceerd reageren Voetske, onder Martin van Geel veranderen er wel degelijk dingen. Welke? Gewoon goed om je heen blijven kijken.
Uiteraard mag je je zelf ongenuanceerd blijven uitlaten, maar als je zaken maar van één kant belicht, kom je moelijk tot een objectieve oordeel. Mag ik wel zeggen toch? Het is after all slechts mijn bescheiden mening, niet waar?
Ok, nu even ingaan op je vraag. Het is een feit dat Martin van Geel zijn verantwoordelijk wat betreft zijn werk als topman van Ajax niet beperkt tot het veldniveau, hoewel dat niveau absoluut topprioriteit geniet.
Martin van Geel heeft Danny Blind vervangen door Henk en co. Een ingreep dat ik nog altijd verstandig acht, al moeten de vruchten daarvan nog afgeworpen worden. Voorts is onder zijn verantwoordelijk de jeugdopleiding - het hart van Ajax - doorgelicht en naar aanleiding daarvan zijn er veranderingen doorgevoerd ter verbetering van de kwaliteit. Het aankoopbeleid is aantoonbaar verbeterd t.o.z. van voorgaande jaren. Ajax handelt slagvaardiger op de markt, (Stam en Leonardo bijv.) dure missers zijn niet te bespeuren en er wordt eindelijk eens gerichter ingekocht. Dat de balans in de selectie momenteel nog scheef ligt, kan een punt van kritiek zijn. Al kan je dat probleem dat al jaren speelt niet zo simpel binnen één seizoen ongedaan maken. Contractonderhandelingen worden nu in een vroeger stadium gestart en zeker niet met weinig succes. Piet Keizer promoveren tot technisch adviseur, schijnt over veel knowhow te beschikken, is dus een goede beslissing en daarmee ook een positieve verandering.
Hiermee wil ik niet beweren dat alles wat van Geel doet in 24k. goud veranderd is. Er is wel degelijk het nodige aan of op te merken. Alleen is het niet zo dat Martin van Geel het afgelopen anderhalf jaar als een slappe lul heeft gefunctioneerd.
Inderdaad ...Lucas schreef:Vooralsnog lijkt de voornaamste 'verdienste' van onze technische verantwoordelijkheden dat we ons over niet al te lange tijd een speelwijze hebben aangemeten als PSV.
Blij met de punten ...
Onze technische verantwoordelijkheden? Wat zijn dat?Lucas schreef:Vooralsnog lijkt de voornaamste 'verdienste' van onze technische verantwoordelijkheden dat we ons over niet al te lange tijd een speelwijze hebben aangemeten als PSV.
Maar OT: zouden ze Grygera echt verkopen? Wie hebben we dan nog achter de hand?
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dus volgens van Geel pas aan het eind van het seizoen.Juventus wil Grygera per direct overnemen
door onze Telesportredactie
KAAPSTAD - Italiaanse bronnen melden dat Juventus van plan is Zdenek Grygera per direct over te nemen van Ajax. De Tsjech vertrekt sowieso na dit seizoen transfervrij. "Juventus hoeft zich dus niet officieel te melden. Dat hebben ze nu wel gedaan. Heel correct, maar er is niet gesproken over de korte termijn. Pas als dat gebeurt, zullen we de afweging moeten maken tussen het financiële en sportieve aspect", aldus Martin van Geel, technisch directeur van Ajax.
Van mij mag die meteen weg. Heb je tenminste de tijd om zijn opvolger speeltijd te geven. En of je nu 2e wordt of 5e, dat maakt ook niet uit.
En de plee offs, tja, die winnen we toch wel. :hypocrite:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vreemd maar voor minder dan 1 milj. euro zou ik hem niet laten gaan, dan maar transfervrij. Heb je ook meer de tijd om een vervanger aan te trekken. Daarnaast Grygera is te belangrijk voor dit Ajax op dit moment.ASR_AFCA schreef:Dus volgens van Geel pas aan het eind van het seizoen.Juventus wil Grygera per direct overnemen
door onze Telesportredactie
KAAPSTAD - Italiaanse bronnen melden dat Juventus van plan is Zdenek Grygera per direct over te nemen van Ajax. De Tsjech vertrekt sowieso na dit seizoen transfervrij. "Juventus hoeft zich dus niet officieel te melden. Dat hebben ze nu wel gedaan. Heel correct, maar er is niet gesproken over de korte termijn. Pas als dat gebeurt, zullen we de afweging moeten maken tussen het financiële en sportieve aspect", aldus Martin van Geel, technisch directeur van Ajax.
Van mij mag die meteen weg. Heb je tenminste de tijd om zijn opvolger speeltijd te geven. En of je nu 2e wordt of 5e, dat maakt ook niet uit.
En de plee offs, tja, die winnen we toch wel. :hypocrite:
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zou Grygera zelf niet veel liever naar Juve gaan? Juve volgt hem al een paar jaar en waarschijnlijk hebben ze hem in die tijd lekker gemaakt zodat hij niet eens meer naar een andere club wil.
Het enige dat Ajax kan doen als ze geld voor hem willen vangen, is zeggen dat ze Grygera niet meer op zullen stellen als hij niet in de winterstop vertrekt.
Het enige dat Ajax kan doen als ze geld voor hem willen vangen, is zeggen dat ze Grygera niet meer op zullen stellen als hij niet in de winterstop vertrekt.