John Heitinga

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 19, 2006 10:37 am

Baseman schreef:hij is gewoon het zoveelste Ajax talent van de laatste jaren dat de top niet gaat halen. Misschien is HSV wel iets voor hem ;)
Liever HSV dan PSV wil je zeggen? Bij mijn weten wilde Hiddink VDV en De Jong wat graag hebben. ;)

Heitinga is jong en kan nog beter worden. Al lijkt de absolute top mij te hoog gegrepen voor hem.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » di dec 19, 2006 11:31 am

De Jong echt niet, Vd Vaart wel ja. Maar Vd Vaart is dan ook een topper, die alleen de top niet gaat halen vanwege zijn zwakke fysiek. Dat De jong de grootverdiener is bij HSV zegt voldoende over die club, wanbeleid :D

Natuurlijk is Heitinga nog jong, maar hij speelt al jaren in het 1e. En evenals bijv. Maduro kwam hij erg snel, om vervolgens weer erg snel terug te vallen. En nu pas, na ongeveer 2 jaar, begint hij weer op een aardig niveau te voetballen. Het werd ook eens tijd.

Zijn 'Frank de Boertje' is echter gebleven.

PS: Ooijer is 'ietsje' ouder dan spelers als De Jong, Vd Vaart, Maduro en Heitinga.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 19, 2006 11:38 am

Kan me toch echt herinneren dat Hiddink De Jong en Pienaar heeft gepolst voor Psv.

VDV kan de top halen als hij eindelijk eens gaat inzien dat hij geen middenvelder maar een aanvaller is.

Van mij mag Ajax hem terughalen als Huntelaar vertrekt.

Baseman

Bericht door Baseman » di dec 19, 2006 3:29 pm

Bij mijn weten waren dat alleen geruchten, Hiddink heeft in ieder geval alleen van Vd Vaart gezegd dat hij hem heeft willen halen maar Vd Vaart wilde niet.

En Vd Vaart heeft zeker de kwaliteiten om de top te halen, maar hij is zo ongeveer ieder seizoen geblesseerd. En dat schiet echt niet op...

cento

Bericht door cento » di dec 19, 2006 3:30 pm

De Ajacieden Johnny Heitinga en Zdenek Grygera zijn afgelopen zondag opnieuw bekeken door scouts van Fiorentina. Dat meldt de Italiaanse krant La Nazione. De Italianen willen hun club graag versterken met een verdediger. In januari wil Fiorentina met Ajax om tafel.
ajaxshowtime

Aristides

Bericht door Aristides » di dec 19, 2006 3:38 pm

Spelers van Ajax zijn vaker aantrekkelijk geweest voor psv; wie herinnert zich niet een aardig elftal met Kieft, Vanenburg, Arnesen, Lerby?

Terugkomend op Heitinga; vergelijken met Maduro en dan niet vermelden hoe lang Heitinga geblesseerd is geweest, geeft aan dat die vergelijking scheef gaat.

Uitvergroten van een fout kan, maar er wordt selectief uitvergroot en een moment dat de wedstrijd is gespeeld wordt opgeblazen.

Voorztitter Westerhof(? of zijn naam alweer vergeten?) kwam met de vergelijking Ajax - HSV - PSV. Hij gaf aan dat de psv-spelers op een hoger niveau staan dan die van Ajax, want die vertrekken naar niveau HSV, dat zou een speler van psv niet overkomen. Een paar maanden later weigert Ooijer voor psv te voetballen, omdat hij naar Blackburn Rovers wil (en uiteindelijk gaat!). Bouma naar Aston Villa, Beasley naar Manchester City, VOH naar Schotland, dat is "andere koek", dan is internationale top. :aai:

Heitinga speelt dit seizoen redelijk tot goed en kan zich nog volledig ontwikkelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:10 pm

Jöhnk schreef:VDV kan de top halen als hij eindelijk eens gaat inzien dat hij geen middenvelder maar een aanvaller is.

Van mij mag Ajax hem terughalen als Huntelaar vertrekt.
Hij zal voor HSV teveel moeten opbrengen, denk je niet? Sowieso is het natuurlijk wel een risico om hem terug te halen, als je kijkt naar z'n blessureleed.

Ajax-talenten hebben het de laatste jaren niet bepaald ver geschopt, maar over PSV-talenten hoeven we het al helemaal niet te hebben.

RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits » di dec 19, 2006 8:53 pm

Hij zal voor HSV teveel moeten opbrengen, denk je niet? Sowieso is het natuurlijk wel een risico om hem terug te halen, als je kijkt naar z'n blessureleed.

Ajax-talenten hebben het de laatste jaren niet bepaald ver geschopt, maar over PSV-talenten hoeven we het al helemaal niet te hebben.
Nou misschien geen ajax-talenten, maar wel spelers die groot zijn geworden bij Ajax: Chivu, Ibrahimovic.... uwh ja daar stopt het eigenlijk wel :blush:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 17, 2007 6:00 pm

17/1/2007 - Ajax onderhandelt met Heitinga
(Gepost door RvN)

Voetbal International meldt dat Ajax ook met Heitinga in onderhandeling is over het openbreken en verlengen van zijn contract. De verdediger kan zijn contract verlengen tot 2011.
AN

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo jan 24, 2007 2:39 pm

Het viel mij afgelopen zaterdag op dat Heitinga zijn rol als verdedigende middenvelder steeds beter op gaat pakken. Je ziet dat Sneijder en Gabri meer de aanval durven opzoeken, omdat ze weten dat hij er nog achter loopt. Dat wilde ik even kwijt :D

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 28, 2007 5:40 pm

Big John!

:worshippy:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 28, 2007 5:50 pm

Z'n zesde competitiedoelpunt alweer. En volgens mij heeft hij er in de overige toernooien ook nog 2 gemaakt. :xyxthumbs:

Nihad

Bericht door Nihad » zo jan 28, 2007 5:51 pm

Heitinga was een van de uitblinkers van Ajax.

Speelde een ijzersterke pot. Straalde veel zelfvertrouwen uit.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo jan 28, 2007 5:56 pm

Hebben we Davids eindelijk binnen, gaat Heitinga presteren :X .

Heitinga volgend jaar op 4 met Stam ernaast en Davids links op het midden?
Face your fears and live your dreams, No Fear

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jan 28, 2007 8:33 pm

ik zie hem liever op het middenveld dan in de verdediging... de eerste helft zag je hem namelijk ook nauwelijks...

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma feb 05, 2007 1:27 pm

Ook John Heitinga haakt af bij selectie Oranje

5/2/2007 13:10

De spoeling wordt steeds dunner voor Marco van Basten. Na Urby Emanuelson is ook John Heitinga niet in staat om woensdag met het Nederlands elftal te spelen tegen Rusland.
Heitinga meldde zich nog wel bij Oranje, maar de medische staf constateerde dat zijn bovenbeenblessure te ernstig is om erbij te zijn in de oefeninterland.

Van Basten besloot opnieuw geen vervangen op te roepen. Hij doet het voorlopig met de achttien spelers die hij nog over heeft.

VI.nl
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Jesse

Bericht door Jesse » zo feb 11, 2007 2:23 pm

BIG JOHN! :worshippy: :worshippy:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 11, 2007 2:23 pm

Vandaag de beste van Ajax. :yes:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jesse

Bericht door Jesse » zo feb 11, 2007 2:24 pm

Niet alleen vandaag.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 11, 2007 2:34 pm

Toch echt een favoriet van me, die Johnny. Een mooie vent. Maar zet hem alsjeblieft zo snel mogelijk weer op het middenveld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 11, 2007 2:34 pm

Trek je die conclusie aan de hand van de wedstrijd van vandaag? Heitinga speelde beter dan Stam. :yes:

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 11, 2007 2:35 pm

Nee, gewoon in z'n algemeenheid.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 11, 2007 2:48 pm

Het kan verkeren. :nooo:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 11, 2007 2:48 pm

Wat bedoel je, Junkie? Heitinga was vandaag ook gewoon heel goed.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 11, 2007 2:50 pm

Jöhnk schreef:Het kan verkeren. :nooo:
Nee hoor. Ik vind Heitinga nog altijd een hele matige verdediger. Dat zeg ik er ook bij. Maar ik heb het nooit een onsympathieke jongen gevonden en dit seizoen heeft hij voor mij extra duidelijk gemaakt dat hij helemaal gek is van Ajax.

Plaats reactie