Tjoh... Zal toch niet dat (weer) een aankoop van Mislintat een aanwinst zal blijken te zijn

Moderator: mods
Vandaag gekeken?De Dominee schreef: ↑zo okt 08, 2023 11:28 amMaakt grote stappen en een goede indruk op trainingen, aldus Steijn (nu Mislintat weg is...). Volgens hem een spits die vooral heel goed is in de kleine ruimte. Lees: een Ajax spits.
Tjoh... Zal toch niet dat (weer) een aankoop van Mislintat een aanwinst zal blijken te zijn![]()
We willen nu heel graag geloven dat Mikau gaat shinen als 9, maar Sven zit er hier gewoon (weer) goed naast. Die jongen is geen rechtsbuiten, geen 10, geen linksbuiten en al helemaal geen Tadic.We zijn afgelopen transferperiode veel doelpunten en assists kwijtgeraakt', aldus Mislintat. 'Dus zochten we naar iemand die kan scoren en assists kan geven. Net als Tadic kan Mikautadze uit de voeten op meerdere posities. Hij heeft furore gemaakt als centrumspits, maar als je ziet wat hij kan dan kan hij op alle posities voorin spelen.'
Wat bedoel je met weer een aanwinst? Ik heb nog niet 1 aanwinst gezien hoor.De Dominee schreef: ↑zo okt 08, 2023 11:28 amMaakt grote stappen en een goede indruk op trainingen, aldus Steijn (nu Mislintat weg is...). Volgens hem een spits die vooral heel goed is in de kleine ruimte. Lees: een Ajax spits.
Tjoh... Zal toch niet dat (weer) een aankoop van Mislintat een aanwinst zal blijken te zijn![]()
Het meest schrijnende moment was wel toen hij op de linksback positie een bal zo in de schoenen schoof van een AZ spelers en vervolgens ging uitlopen over de zijlijnPeter schreef:We willen nu heel graag geloven dat Mikau gaat shinen als 9, maar Sven zit er hier gewoon (weer) goed naast. Die jongen is geen rechtsbuiten, geen 10, geen linksbuiten en al helemaal geen Tadic.We zijn afgelopen transferperiode veel doelpunten en assists kwijtgeraakt', aldus Mislintat. 'Dus zochten we naar iemand die kan scoren en assists kan geven. Net als Tadic kan Mikautadze uit de voeten op meerdere posities. Hij heeft furore gemaakt als centrumspits, maar als je ziet wat hij kan dan kan hij op alle posities voorin spelen.'
Dat hij de bal niet goed weg schiet wil ik hem wel vergeven. Maar daarna ff rekken en strekken.Trab schreef: ↑zo okt 08, 2023 7:01 pmHet meest schrijnende moment was wel toen hij op de linksback positie een bal zo in de schoenen schoof van een AZ spelers en vervolgens ging uitlopen over de zijlijnPeter schreef:We willen nu heel graag geloven dat Mikau gaat shinen als 9, maar Sven zit er hier gewoon (weer) goed naast. Die jongen is geen rechtsbuiten, geen 10, geen linksbuiten en al helemaal geen Tadic.We zijn afgelopen transferperiode veel doelpunten en assists kwijtgeraakt', aldus Mislintat. 'Dus zochten we naar iemand die kan scoren en assists kan geven. Net als Tadic kan Mikautadze uit de voeten op meerdere posities. Hij heeft furore gemaakt als centrumspits, maar als je ziet wat hij kan dan kan hij op alle posities voorin spelen.'
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij kan net als Tadic op verschillende posities voorin uit de voeten. Hij staat bekend als centrumspits, maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt, dan kan hij op elke positie uit de voeten”, stelt Mislintat. “Bij Seraing speelde hij ook op de vleugels.”De Dominee schreef: ↑zo okt 08, 2023 8:58 pmEcht? Wat gek, voor een spits...
Misschien moet Steijn hem daar eens opstellen.
Wat ik me afvraag, na het zien van wat youtube ( skills, wat natuurlijk niet alles zegt zowel voor + als - punten ) filmpjes van o.a. Medic, hoeveel keer zou zo'n Mislintat zijn aankopen daadwerkelijk live in actie hebben gezien !?!?.