Dušan Tadić
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Dušan Tadić
Twente pist dus na de pot met de doorverkoop percentage. Ze hebben de prijs laag gehouden, zodat ze dat geld in de komende 4 jaar in zijn salaris verwerken 3,4 miljoen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Waarom zou Southampton een lage transfersom accepteren?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Neem aan dat die 3,4 M voor Tadic nu door Ajax i.p.v. door So'ton betaald wordt. Met als voordeel voor So'ton dat ze niet met Twente hoeven af te rekenen.raymon schreef:Waarom zou Southampton een lage transfersom accepteren?
-
Ik zag hem gisteravond weer mooie dingen doen, kiest waar mogelijk voor de makkelijk oplossing ipv altijd de moeilijkste (Ziyech). Slimme speler, hiervoor ga je naar het stadion.
- Gezond verstand
Heel simpel:raymon schreef:Waarom zou Southampton een lage transfersom accepteren?
Southampton moet voor alles boven de 13 miljoen een x percentage aan Twente betalen
Southampton moet Tadic van de transfersom bijna 4 miljoen betalen
Dus van die 17 miljoen blijft 12 miljoen over
Nu betaald Ajax die bijna 4 miljoen aan Tadic, Twente krijgt niets en Southampton kan netto meer aan de transfer overhouden dankzij de bonussen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Als ie maar wel op tijd terug is van zijn vakantie...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Is hij al met vakantie dan? Hij zou met zijn familie naar Griekenland gaan enzo... Daar past die medische keuring niet zo lekker tussen toch?InnerHarbour schreef:Reken maar uit, 3 weken na zijn terugkeer uit Rusland
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Normaal is dat je drie weken vrij krijgt, hoe je die invult, het lijkt mij sterk dat hij hierna nog eens 3 weken krijgt, dan komt hij op 24 juli terug, een dag voordat jullie de eerste wedstrijd voorrondes spelen. Maar goed misschien rekenen ze niet op hem in de eerste voorrondes.
YNWA
- Ajaciedjuh
Hij zal er wel bij zijn verwacht ik, maar vanaf de bank. 2e wedstrijd dan mogelijk in de basis.InnerHarbour schreef:Normaal is dat je drie weken vrij krijgt, hoe je die invult, het lijkt mij sterk dat hij hierna nog eens 3 weken krijgt, dan komt hij op 24 juli terug, een dag voordat jullie de eerste wedstrijd voorrondes spelen. Maar goed misschien rekenen ze niet op hem in de eerste voorrondes.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die jongen moet gewoon met vakantie gaan. Broodnodig na een lang seizoen.InnerHarbour schreef:Normaal is dat je drie weken vrij krijgt, hoe je die invult, het lijkt mij sterk dat hij hierna nog eens 3 weken krijgt, dan komt hij op 24 juli terug, een dag voordat jullie de eerste wedstrijd voorrondes spelen. Maar goed misschien rekenen ze niet op hem in de eerste voorrondes.
- Ajaciedjuh
Transfer nu officieel: persbericht Ajax, via Mike Verweij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat persbericht was er 5 dagen geleden toch al?
- Ajaciedjuh
Deal met Southampton, nu ook medische stap gemaakt (dus met de speler).WP_Legend schreef:Dat persbericht was er 5 dagen geleden toch al?
Ze presenteren hem liefst drie keer. 

- Ajaciedjuh
Kan er ok 3x over gezeurd worden.Yopii schreef:Ze presenteren hem liefst drie keer.

Tadic bedankt Jeroen Slop. Die heb ik nog nooit gehoord.
- InnerHarbour
Je kan niet zeggen dat hij de fans niet weet te pleasen.

Tadic in VIHet was voor mij een moeilijke keuze. Maar ik heb hiervoor gekozen, omdat Ajax bij de beste twintig clubs ter wereld hoort.Het was altijd mijn droom om voor Ajax te spelen. De club heeft geweldige fans, grote legendes, een grote historie en een mooie spelopvatting', vertelt Tadic woensdagochtend in zijn eerste interview op het clubkanaal van Ajax,
YNWA
Ok, hij overdrijft een klein beetje. Maar plek 31 op de UEFA ranking zit nu ook weer niet zover af van de top 20.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
- Gezond verstand
ach ja, er zijn ook mensen die Liverpool een topclub noemen, terwijl ze al sinds 1990 geen kampioen meer zijn geworden.
Fans van andere clubs
Gevoelsmatig zijn wij ook al sinds 1990 geen kampioen meer geworden.Gezond verstand schreef:ach ja, er zijn ook mensen die Liverpool een topclub noemen, terwijl ze al sinds 1990 geen kampioen meer zijn geworden.
15 mei 2011.