Bertje schreef:Falkenburg, Boymans, Didulica, Martens. Gaat helemaal geweldig ja.

exactly my thougts...
Strootman en Wijnaldum zijn ook al 'op' aan het raken bij psv...
Moderator: mods
Bertje schreef:Falkenburg, Boymans, Didulica, Martens. Gaat helemaal geweldig ja.
Ipv Ajax had hij iedere club kunnen invullen die op 3 fronten meedoet.Bertje schreef:Nee, de quote waarin staat dat Verbeek zich al afvroeg of hij het fysiek zou redden bij Ajax gaat niet over Ajax.
KOLBEINN SIGTHORSSON : „UITSPRAAK VERBEEK BELACHELIJK
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Kolbeinn Sigthorsson (foto rechts) wordt dinsdag in het AMC in Amsterdam geopereerd aan zijn enkel. „Dan wordt er iets aan het vermoeidheidsbreukje gedaan”, laat de onfortuinlijke Ajax-spits weten vanuit zijn ouderlijk huis in Reykjavik, waar hij van Frank de Boer de klap mocht verwerken. Sigthorsson (21) heeft de enkelblessure inmiddels een plaats gegeven. „Hoe moeilijk dat ook is”, aldus de Ajacied, die tot de winterstop aan de kant staat. Vanaf januari is hij van plan te vlammen. „Zelfs met kleine pijntjes heb ik aan het begin van dit seizoen laten zien dat ik van waarde kan zijn voor Ajax. Ik wil en kan echter nog veel beter. Ik ben ervan overtuigd dat ik belangrijk zal zijn.” Zijn oud-trainer Gertjan Verbeek (bij AZ) zorgt daarbij voor extra motivatie. „Ik las dat hij zich afvroeg of ik Ajax fysiek wel aankan. Natuurlijk kan ik dat. Ik ben niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal sterk. Dat heb ik onder Verbeek laten zien en zelfs in die paar maanden al bij Ajax. Begin dit jaar wist Verbeek niet eens op welke positie ik speelde. En nu ik bij Ajax speel, weet hij alles over mij? Dat is belachelijk.”
Verbeek zegt slechts een uitspraak van vier maanden geleden te hebben herhaald en nog steeds achter zijn woorden te staan, hetgeen Sigthorsson sterkt in zijn mening dat een vertrek bij AZ het beste was. „Voor mij is Ajax de juiste club, met een trainer die het wel in me ziet zitten. Ik doe er alles aan om zo snel mogelijk weer fit te zijn. Ik wil graag scoren voor en winnen met Ajax, de supporters blij maken. Ik kom zeker sterker terug.”
Baseman schreef:Inderdaad.
Daarbij wist Verbeek blijkbaar niet wat Sigthorsson zijn positie was...maar dat lijkt me niet geheel onlogisch aangezien Verbeek nieuw was en Sigthorsson net terugkwam van een lange blessure.
Nou ja, het zal allemaal wel.
Al lijkt het me wel handig als Sigthorsson fit raakt en het deze keer ook blijft.
Dinsdag operatie Sigthorsson
Kolbeinn Sigthorsson wordt dinsdag in het AMC in Amsterdam geopereerd aan zijn enkel. "Dan wordt er iets aan het vermoeidheidsbreukje gedaan", zo laat de spits tegenover De Telegraaf weten. Hij is even in IJsland om bij te komen van de schrik.
Vanaf januari is hij van plan te vlammen. "Zelfs met kleine pijntjes heb ik aan het begin van dit seizoen laten zien dat ik van waarde kan zijn voor Ajax. Ik wil en kan echter nog veel beter. Ik ben ervan overtuigd dat ik belangrijk zal zijn."
Je noemde de medische staf. Elders gaat het over te zwaar trainen in de zomer. Is niet de trainingsreligie van Cruijff heilig sinds deze zomer? Onder leiding van Frank de Boer die hoog staat in de pikorde van de apostels onder God Cruijff?Alexander schreef:Het ligt in ieder geval niet aan Cruijff.
wimpey schreef:Je bedoelt dat Cruijff de trainingsschema's voor FdB in elkaar draait?!
Bij Barcelona is zelden iemand geblesseerd. En daar doen ze het naar eigen zeggen ook volgens de Cruijff-methode.
Maar ik neem aan dat blessures aan Cruijff te wijten zijn en dat fitte spelers fit zijn ondanks Cruijff?
Nee dit ligt aan Cruijff. Zo klaar als een klontje.Zeux schreef:Je noemde de medische staf. Elders gaat het over te zwaar trainen in de zomer. Is niet de trainingsreligie van Cruijff heilig sinds deze zomer? Onder leiding van Frank de Boer die hoog staat in de pikorde van de apostels onder God Cruijff?Alexander schreef:Het ligt in ieder geval niet aan Cruijff.
Of ligt het dan natuurlijk weer helemaal anders...
Pcs. Dat Danny Blind ladderzat in z'n auto stapte en iemand van de sokken reed... eigenlijk had men Cruijff daarvoor moeten vervolgen.Peter schreef: We kunnen onze lol op hier de komende jaren. Zodra er iemand een auto tegen een boom parkeert, dan is dat de schuld van Cruijff. Zzzz.
Nee, wat ik bedoel is dat de Cruijffianen hosanna preken over de sublieme trainingsmethodes van Cruijff. Het is de enige weg om vooruit te komen. En dat aan de hand van Frank de Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp.wimpey schreef:Je bedoelt dat Cruijff de trainingsschema's voor FdB in elkaar draait?!
Bij Barcelona is zelden iemand geblesseerd. En daar doen ze het naar eigen zeggen ook volgens de Cruijff-methode.
Maar ik neem aan dat blessures aan Cruijff te wijten zijn en dat fitte spelers fit zijn ondanks Cruijff?
Deze lijn doortrekkend hebben we de landstitel aan Cruijff te danken? Overschat je de (on)mogelijkheden en invloeden van de man op Ajax-1 niet een beetje? De man heeft n.b. al tig keer aangegeven dat hij zich niet met Ajax-1 bemoeit, maar dat het hem om De Toekomst te doen is.Zeux schreef: Nee, wat ik bedoel is dat de Cruijffianen hosanna preken over de sublieme trainingsmethodes van Cruijff. Het is de enige weg om vooruit te komen. En dat aan de hand van Frank de Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp.
Nee, ik zeg niet dat het één op één Cruijffs trainingsmethodes zijn, maar dat het supertrio sinds begin zomer werkt onder het gesternte van de sublieme technische adviezen op trainingsgebied van Cruijff. En blijkbaar heeft Cruijff in zijn gesprekken met Frank nooit gewaarschuwd voor overbelasting.Peter schreef:Gelukkig dat jij wel alle ins- en outs weet, zeg. Ze zijn nog op zoek naar de oorzaak, maar blijkbaar ligt het aan de trainingsmethode van Cruijff. Het is me toch allemaal wel weer wat.
Grappige is dan wel weer dat de Boer zegt dat Cruijff zich niet met eerste elftal bemoeit. Gelul natuurlijk, want Zeux weet wel beter.
Je kan sowieso moeilijk de hand van Cruijff nu al gaan claimen, hoor. De positieve verhalen in de jeugd zijn goed en leuk, want daar is de verandering ingezet. De rest moet nog blijken. Bulyikin als aankoop kun je ook moeilijk op het conto van Cruijff schuiven.