Misschien wel, maar het wordt denk ik ook een beetje gedreven dat we het die jongen allemaal erg gunnen, en daardoor hopen dat hij echt goed is. Fantastisch verhaal dan toch?T82 schreef:Wordt er niet veel te veel verwacht van deze goedlachse Koreaan?
Hyun Jun Suk
Moderator: mods
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Re: Hyun Jun Suk
Op naar de vierde ster!
Geweldig verhaal ja. Alleen is het voor de gemiddelde Ajacied na twee gemiste kansen "die kutspleetoog", dus we moeten het maar even wachten...
Heb ik iets gemist? Waarom zou ik het hem meer moeten gunnen dan een ander?Pride of Amsterdam schreef:Misschien wel, maar het wordt denk ik ook een beetje gedreven dat we het die jongen allemaal erg gunnen, en daardoor hopen dat hij echt goed is. Fantastisch verhaal dan toch?

Het stinkt aan alle kanten!
Omdat zijn verhaal leest als een jongensboek?
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop dat ie eens een keer een kans krijgt.. misschien vanavond.
Bij 2 of 3-0 10minuten voor tijd kan hij wel invallen voor Pantelic die scoort vanavond weer 1xbrigade zuid schreef:Ik hoop dat ie eens een keer een kans krijgt.. misschien vanavond.
- Jinne
- Site Admin
In ieder geval niet van de hand van joey zo lijkt.Neefkens schreef:Omdat zijn verhaal leest als een jongensboek?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat een debuut voor die jongen... over steun hoeft hij niet te klagen!
na 10 minuten van hem te hebben gezien is mijn analyse... kan misschien toch best wat worden. hij zag er redelijk snel uit, had 2 aardige passjes dus misschien overzicht, en hij deed 3 scharen dus misschien heeft hij ook wel een aardige techniek.
na 10 minuten van hem te hebben gezien is mijn analyse... kan misschien toch best wat worden. hij zag er redelijk snel uit, had 2 aardige passjes dus misschien overzicht, en hij deed 3 scharen dus misschien heeft hij ook wel een aardige techniek.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als hij zich lekker in die schoeisel voelt. Who cares.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Heb genoten van zijn eerste optreden, hoewel nog heel onwennig natuurlijk. Maar Jol weet nu in ieder geval dat hij Suk kan inbrengen als de wedstrijd op slot zit. Met Suk in het veld gebeurt er iets, die maakt wel oorlog in de 16. Als Suk zich op termijn niet in de basis zou knokken, dan zal hij allicht de vurig gewenste Appie Happie worden. Cult held!
Ajax!
Hij was lekker beweeglijk. Dat kon de aanval wel gebruiken na de statische Pantelic. Ook een flink stuk sneller.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Laat hem inderdaad voorlopig maar minuten maken in Jong Ajax en houdt hem wel bij de laatste 18. Af en toe invallen om aan het nivo te wennen. Er gebeurt wel wat als hij in het veld komtFeest schreef:Hij is nog helemaal niet klaar voor Ajax-1.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het leek helemaal nergens op, maar het was wel erg vermakelijk!
Daar schijnt nu weer een lichtje opjoey schreef:Hebben ze die plaggen al teruggestampt?

Debuut van Suk. Hij kwam best vaak aan de bal in die tien minuten. Deed niet alles verkeerd.
Haha, wat een ongeleid projectiel.
Veel soeps is het niet, maar hij zal wel beter kunnen.

Veel soeps is het niet, maar hij zal wel beter kunnen.
Het stinkt aan alle kanten!
Die jongen stond de eerste paar balcontacten stijf van de zenuwen. Daarom had Jol hem eerder moeten inbrengen. Daarna liet hij zien wel degelijk te kunnen voetballen, aardig snel te zijn en een leuke actie te hebben..
IK GELOOF!!!!!!
Goh, de eerste afzeik berichtjes na tien minuten voetballen zijn er al ...
Plaggen, ongeleid projectiel ... Nog meer ?.
Plaggen, ongeleid projectiel ... Nog meer ?.
Blij met de punten ...
De hype na nul minuten voetballen was ook wat overdreven...