Is dit niet een beetje het understatement van het jaar??Arthur schreef:Dan heeft Jol de verkeerde spelers gehaald.
Urby Emanuelson
Moderator: mods
Re: Urby Emanuelson
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ja, als je Feyenoord achterna gaan als een gepaste tactiek ziet.LucaS schreef:Natuurlijk heeft Ajax spelers voor een andere taktiek. Zet Josephzoon en Zegelaar op de vleugels en je hebt een heel andere taktiek.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Goed plan!!!LucaS schreef:Natuurlijk heeft Ajax spelers voor een andere taktiek. Zet Josephzoon en Zegelaar op de vleugels en je hebt een heel andere taktiek.
En dan zetten we Puk en Muk ook nog in het elftal....en yes, de successen zijn daar!
Nou ja, om eerlijk te zijn weet ik het ook niet meer.
Het lijkt wel alsof nix meer goed kan gaan bij Ajax.
Op zich is het bij elkaar best een mooi elftal en Jol is ook niet gek.
Maar waarom lukt het nou al jaren niet?
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ik reageerde slechts op de opmerking dar Jol geen spelers heeft om anders te spelen. als genoemde spelers niet de potentie hebben om te groeien naar het vereiste niveau, horen ze geen contract te hebben.
I think I lost my fucking headache
Koop jij ze even allemaal af en betaal je meteen nieuwe spelers?
Vermoeiend gedoe dit.
Vermoeiend gedoe dit.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Clubs in de rij voor 'gratis' Emanuelson Door Mike Verweij
AMSTERDAM - Urby Emanuelson (24) heeft de clubs voor het uitkiezen. De Ajacied is komende zomer transfervrij en maakte vorige week aan Rik van den Boog bekend zijn contract in Amsterdam niet te zullen verlengen. Veertien clubs in Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Portugal dingen al naar de handtekening van de Amsterdammer.
Urby Emanuelson Everton, Liverpool en Birmingham City hopen de multifunctionele middenvelder ervan te overtuigen de overstap te maken naar de Premier League, terwijl Hoffenheim, HSV, Borussia Dortmund en het VFL Wolfsburg van Steve McClaren hem gratis naar de Bundesliga hopen te halen.
Vanuit Spanje toonden Villarreal en Malaga belangstelling en de Italiaanse interesse komt van Lazio Roma, Genoa en Juventus. Hoewel Benfica en Porto ook niet de minste clubs zijn, lijkt Emanuelsons voorkeur uit te gaan naar een vertrek naar één van de vier grote voetballanden.
"Er is volop belangstelling", bevestigt zaakwaarnemer Brian Berkleef. "Ik ga niet op namen in. Maar ik heb alle geïnteresseerde clubs aangegeven, dat er voor januari geen zaken valt te doen." Volgens Berkleef streeft het product van de eigen opleiding ernaar om het seizoen af te maken. "Een tussentijds vertrek is wat Urby betreft niet aan de orde. Hij wil heel goed vertrekken, met het landskampioenschap, en zal zich daar voor duizend procent voor inzetten."
Ajax-trainer Martin Jol betreurt het vertrek van Emanuelson, maar heeft zich daarbij neergelegd. "We weten waar we aan toe zijn. Of er in januari nog met hem wordt gesproken? Nee, we kunnen wel aan de gang blijven. Als hij elders wil spelen, kunnen we hoog of laag springen, maar beslist hij."

- Ajaciedjuh
Natuurlijk, die clubs zien geld. Leuke stand-in en na een jaar voor een redelijk bedrag verkopen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
www.ad.nl'Emanuelson naar Bundesliga'
AMSTERDAM - Urby Emanuelson vertrekt naar VfL Wolfsburg. De linkspoot van Ajax wil zijn contract in Amsterdam niet verlengen en vertrek daarom aan het einde van dit seizoen.
Dat meldt Voetbal International.
Bij Wolfsburg zou Emanuelson een oude bekende uit de eredivisie tegenkomen. Steve McLaren, vorig seizoen nog kampioen met FC Twente in Nederland, is nu de baas in de Duitse fabrieksstad.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zozo. Topclubje, hoor.
Doen het momenteel ook fantastisch in de BuLi.
Doen het momenteel ook fantastisch in de BuLi.

Wat mij betreft niet in de winterstop maar volgend seizoen wens ik hem daar veel plezier.
Nil volentibus arduum
Zet maar op de tribune tot einde seizoen. In de vorm van 'na zijn besluit' is hij een gevaar voor eigen ploeg. Meteen verkopen zou nog beter zijn maar daar trapt natuurlijk geen club in.
Zaakwaarnemer ontkent overgang Emanuelson naar Wolfsburg
Tegenover AT5 heeft de zaakwaarnemer van Urby Emanuelson laten weten dat de geruchten over een transfer van Urby Emanuelson naar VfL Wolfsburg onzin zijn. Volgens Berkleef zal Emanuelson pas in januari volgend jaar beslissen over zijn toekomst.
Blij met de punten ...
Pffffff wat een lege teksten weer... Laat die slappe pinda eerst eens een wedstrijd op blijven letten inplaats van met zo'n oliedomme pass door het midden en het onnodig veroorzaken van een penalty twee tegengoals in te leiden. Hoe vaak Ajax de afgelopen seizoenen dankzij Urby tegendoelpunten heeft geincasseerd en puntverlies heeft geleden valt vrijwel niet meer bij te houden...Emanuelson: Ik hoorde fans Cruijff roepen Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Urby Emanuelson vindt dat het roer bij Ajax razendsnel om moet. De ras-Ajacied stak daarbij als eerste de hand in eigen boezem. ,,We weten als groep dat we ontzettend goed kunnen voetballen, maar dat moet er nu wel weer eens uitkomen." Daarnaast richtte hij zich tot bestuur en directie. ,,Het is tijd om actie te ondernemen om de rust te laten terugkeren."
Ik hoorde de supporters in de slotfase wel om Johan Cruijff en Danny Blind roepen, hoor en lees veel, maar weet niet precies wat er allemaal speelt. Als er inderdaad verkeerde mensen zitten, moet je als club iets doen. Het is makkelijk om de trainer weg te sturen, maar dan houd je dezelfde problemen. Daar schiet je niks mee op. Het ligt ook niet aan hem. Ik heb in mijn periode bij Ajax 1 zes of zeven trainers meegemaakt. De volgende zal precies hetzelfde overkomen. We moeten nu één richting op en daar moet iedereen zich aan houden."

Nou ja, Urby neemt in ieder geval verantwoordelijkheid voor het matige presteren: hij vertrekt. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Ja met die tweede helft van gisteren speelt hij zich wel in de kijker bij Almeria, Stoke City en Bari.
Niet dat hij nu meespeelt om de prijzen, maar als ik het niveauverschil zie in een competitie als Spanje dan wil je daar ook niet rondhuppelen bij een middenmoter, hoor. Ik denk namelijk niet dat clubs als Valencia, Sevilla, Atletico nog langer interesse in die jongen hebben.
Niet dat hij nu meespeelt om de prijzen, maar als ik het niveauverschil zie in een competitie als Spanje dan wil je daar ook niet rondhuppelen bij een middenmoter, hoor. Ik denk namelijk niet dat clubs als Valencia, Sevilla, Atletico nog langer interesse in die jongen hebben.
Als het goed is kopen clubs spelers niet op basis van één wedstrijd of een bepaalde korte periode.
I think I lost my fucking headache
Nou, dan kan Urby het helemaal vergeten.
Trek dit dan is door naar de andere Basis selectie spelers .. Naar Lindgren, Anita, Vertonghen, De Jong, Sulejmani, de Zeeuw, Enoh enz. enz. ( die blijkbaar genezen is van zijn chronische knieblessure, want lopen kan ie weerPeter schreef:Ja met die tweede helft van gisteren speelt hij zich wel in de kijker bij Almeria, Stoke City en Bari.

Blij met de punten ...
- Daily Blind
Alexander schreef:Nou, dan kan Urby het helemaal vergeten.

- peter
Ik snap niet dat je Ajax zou willen inwisselen voor Wolfsburg, hoor. Troosteloze omgeving.Emanuelson geeft interesse Wolfsburg toe: 'Maar er zijn meer clubs'
Maandag, 13 december 2010 om 09:32
VfL Wolfsburg uit Duitsland is 'zeer geïnteresseerd' in Urby Emanuelson, zo bevestigt de veelzijdige Ajacied aan NUsport. "Maar er zijn nog wel meer clubs zeer geïnteresseerd. Ik denk daar verder niet echt over na. Heb ook nog niemand gesproken van Wolfsburg. Ik neem voorlopig geen beslissing."
"Al mijn focus ligt op Ajax." Emanuelson ziet een dienstverband bij de club van Steve McClaren wel zitten. VfL Wolfsburg wordt ondanks haar wisselvallige prestaties nog altijd gerekend tot de beste tien clubs uit de Bundesliga. "Daarom is de Bundesliga een schitterende competitie. Veel sterke, gelijkwaardige teams, volle stadions."
"Maar dat geldt ook voor Engeland en Spanje. Ik kies voor de club waar ik de meeste kans heb om te spelen. Dat zul dus niet de absolute top zijn. Laat ik eerst maar op het niveau net daaronder zien te slagen." Dat hij onder de nieuwe Ajax-trainer Frank de Boer zich lijkt te moeten focussen op de linksbackpositie, vind hij niet erg. "Linksback is geen probleem voor mij. Ik doe er gewoon mijn stinkende best
VZ
Gewoon weer een van de betere spelers van Ajax.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hij heeft dan ook gewoon een contractsvoorstel gekregen......
Op naar de vierde ster!
Urby krijgt een nieuw contract tot halverwege de middenlijn en het zestienmeter gebied ,want dan houd het op bij deze gozer, balverlies of een slechte paas