Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » wo jan 12, 2011 1:48 pm

Ajaciedjuh schreef:Eriksen (en iedere andere 10) hebben een aanspeelpunt voor zich nodig. Tenminste als we het Ajax voetbal weer terug willen zien.
Dus jij denkt dat Eriksen beter af is met Mido dan met Messi? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 12, 2011 2:04 pm

joey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Eriksen (en iedere andere 10) hebben een aanspeelpunt voor zich nodig. Tenminste als we het Ajax voetbal weer terug willen zien.
Dus jij denkt dat Eriksen beter af is met Mido dan met Messi? :confused.gif:
Yep! Maar Ajax niet :ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 12, 2011 2:38 pm

Bertje schreef:Wat een onzin. Suarez en El Hamdaoui zijn natuurlijk allebei balvaster dan De Jong. Verschil is dat De Jong wat meer meters maakt.
Inderdaad. El Ham is hartstikke balvast. Hij moet alleen wat meer meedoen in het spel zonder bal en dan komt het goed.

Al mag hij van mij nog steeds verkocht worden.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 12, 2011 5:23 pm

Rishi schreef: El Ham is hartstikke balvast.
Hou nou effe op. De laatste maanden leed hij continu balverlies en leek zijn aanname nergens naar.

Als we zo doorgaan, kan die jongen ook nog eens geweldig koppen, is hij speersnel en heeft ie een geweldig linkerbeen. :excited.gif:

Hij is een prima afronder en heeft een goede loopaktie om in scoringspositie te komen. Maar maak hem niet beter dan hij is. Want zo geweldig is hij, op die afronding en loopaktie na, gewoon niet. Hij speelt, op zijn leeftijd, niet voor niets nog in de eredivisie.
joey schreef: Van Gaal speelde bij AZ met EH en Arveladze. Allebei creatieve voetballers die risico in hun spel legden. Hoe lost hij dat op?
Die 2 speelden bij AZ überhaupt niet samen, volgens mij. Shota ging in 2007 naar Spanje en toen kwam El Ham.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 12, 2011 5:38 pm

Wat versta je onder balvast? Als EH een bal krijgt ingespeeld kan hij die prima controleren. We moeten geen lange ballen gaan geven en verwachten dat hij ze controleert tussen Wisgerhof en Douglas..

Maar in het spel zoals dat de laatste weken wordt gespeeld of hoe Frank de Boer wilt spelen kan El Ham prima in de spits spelen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 12, 2011 5:51 pm

Rishi schreef: Maar in het spel zoals dat de laatste weken wordt gespeeld of hoe Frank de Boer wilt spelen kan El Ham prima in de spits spelen.
El Ham is een eindstation, geen tussenstation. Counterspits ook. Niet voor niets was niet meer dan redelijk toen LvG bij AZ in 07/08 nog wilde pressen. En uitstekend toen LvG z'n ploeg, op El Ham na, een jaar later ver op eigen helft liet verdedigen.

Ik betwijfel dan ook sterk of El Ham kan (en wil) bieden wat FdB zoekt.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 12, 2011 6:03 pm

Had dat niet ook te maken met de rest van de ploeg?

Ik ben echt van mening dat El Ham in een goed voetballend Ajax nog beter tot zijn recht gaat komen. Die gast is technisch zat om een perfecte nummer 9 te worden in een team met Suarez en Sulejmani met daarachter Eriksen.

Ze mogen switchen, acties maken, combineren... noem het maar op. ALS ze ook maar verdedigend hun werk doen. En daar twijfel ik een beetje aan.
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 12, 2011 7:56 pm

wimpey schreef: Ik betwijfel dan ook sterk of El Ham kan (en wil) bieden wat FdB zoekt.
:biggthumpup.gif:

We zullen het as zaterdag / volgende week woensdag wel zien.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

sander

Bericht door sander » wo jan 12, 2011 9:11 pm

Rishi schreef:Ze mogen switchen, acties maken, combineren... noem het maar op. ALS ze ook maar verdedigend hun werk doen. En daar twijfel ik een beetje aan.
Ik ben daar ook erg beniewd naar! En enorme valkuil als ook je back opkomen, de Zeeuw teveel wil en Enoh onnodig gaat lopen.

Rooie

Bericht door Rooie » do jan 13, 2011 6:49 am

Telesport
El Hamdaoui in aanbieding

Van onze speciale verslaggever
BELEK - Voor Mounir El Hamdaoui (foto) kan het oefenduel met Galatasaray zaterdag wel eens een heel bijzondere betekenis krijgen. De aanvaller van Ajax is bij de Turkse club aangeboden, zo bevestigt een bron binnen Galatasaray.

De Turken zijn vanwege de blessuregevoeligheid van Milan Baros op zoek naar een spits, hebben nog twee kandidaten op de lijst staan, maar overwegen de komst van de Rotterdammer serieus. Galatasaray bekijkt momenteel of de de spits, die in onmin leefde met Frank de Boer, haalbaar is. Zijn salaris zou binnen het budget passen. Maar de transfersom van vijf miljoen euro kan een obstakel vormen.

Eerder in de week werd ook doelman Sergio Romero van AZ met Galatasaray in verband gebracht. De gevallen Turkse topclub heeft al laten weten deze winter een buitenlandse keeper en spits aan te trekken.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jan 13, 2011 9:12 am

Tja, dat was te verwachten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » do jan 13, 2011 9:40 am

Als die dit leest zal die wel heel snel weg zijn dit is een kansloze missie

gaizka

Bericht door gaizka » do jan 13, 2011 10:56 am

Maar dan moet er dus een spits komen, wie zal het worden met een budget van +/- 5 miljoen? Zal Ajax alsnog voor Bas Dost gaan? Komt vooralsnog erg weinig aan spelen toe bij Heerenveen en past in het Ajaxsysteem.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 13, 2011 11:16 am

Benji schreef:Telesport
El Hamdaoui in aanbieding

Van onze speciale verslaggever
BELEK - Voor Mounir El Hamdaoui (foto) kan het oefenduel met Galatasaray zaterdag wel eens een heel bijzondere betekenis krijgen. De aanvaller van Ajax is bij de Turkse club aangeboden, zo bevestigt een bron binnen Galatasaray.

De Turken zijn vanwege de blessuregevoeligheid van Milan Baros op zoek naar een spits, hebben nog twee kandidaten op de lijst staan, maar overwegen de komst van de Rotterdammer serieus. Galatasaray bekijkt momenteel of de de spits, die in onmin leefde met Frank de Boer, haalbaar is. Zijn salaris zou binnen het budget passen. Maar de transfersom van vijf miljoen euro kan een obstakel vormen.

Eerder in de week werd ook doelman Sergio Romero van AZ met Galatasaray in verband gebracht. De gevallen Turkse topclub heeft al laten weten deze winter een buitenlandse keeper en spits aan te trekken.
Daar heb je het al. Die club wil hem wel hebben maar voor bijna niets.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 13, 2011 11:56 am

Inmiddels door Ajax tegengesproken: onzinbericht (via RTLZ).

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 13, 2011 12:00 pm

Nusport schreef:El Hamdaoui traint apart

BELEK - Mounir El Hamdoui traint donderdag apart van de groep tijdens het trainingskamp van Ajax in het Turkse Belek. De aanvaller heeft geïrriteerde knie en blijft daardoor binnen.
© ProShots

Dario Cvitanich en Oleguer trainen wel weer met de groep mee. Beide spelers trainden de afgelopen dagen apart en sluiten dus weer aan.

De ploeg van Frank de Boer werkt zaterdagavond een trainingsduel af tegen Galatasaray. De daaropvolgende woensdag hervat Ajax de competitie met de Klassieker tegen Feyenoord.
Hij is weer eens afwezig. Het zal toch niet .... :666.gif: :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 13, 2011 12:00 pm

Blijkbaar ontkennen ze alleen dat EH aangeboden zou zijn:

http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieu ... egooid.xml

Kan waar zijn en ook niet waar. Een club biedt zelf geen spelers aan, dat gaat via makelaars. Maar elke club probeert wel eens een overbodige speler ergens anders onderdak te brengen.

Wat ze níet zeggen: EH is niet te koop, hij blijft bij Ajax.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 13, 2011 1:35 pm

Het zou een mooie oplossing zijn wat mij betreft. Helaas staat en valt daarna alles weer bij de scouting. En daar hebben niet zo'n goede ervaringen mee.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jan 13, 2011 2:23 pm

Ajaciedjuh schreef:
Nusport schreef:El Hamdaoui traint apart

BELEK - Mounir El Hamdoui traint donderdag apart van de groep tijdens het trainingskamp van Ajax in het Turkse Belek. De aanvaller heeft geïrriteerde knie en blijft daardoor binnen.
© ProShots

Dario Cvitanich en Oleguer trainen wel weer met de groep mee. Beide spelers trainden de afgelopen dagen apart en sluiten dus weer aan.

De ploeg van Frank de Boer werkt zaterdagavond een trainingsduel af tegen Galatasaray. De daaropvolgende woensdag hervat Ajax de competitie met de Klassieker tegen Feyenoord.
Hij is weer eens afwezig. Het zal toch niet .... :666.gif: :ajaxsmiley.gif:
Er hoeft ook maar iets te irriteren bij EH en hij blijft binnen. Kut instelling ;)

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 16, 2011 11:39 pm

Schijnt in de belangstelling van West Ham te staan. Grant zit op de wip, Jollemans is in beeld. En 2 + 2 = 6.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 17, 2011 1:17 am

Las of hoorde dat O'Neill daar naartoe ging.
IK GELOOF!!!!!!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » di jan 18, 2011 12:54 pm

ik weet het niet zeker maar die jongen is weer ziek... bij mij komt nu toch naar boven dat deze niet meer wilt. Eerst ziek en toen weer ziek. Binnen 1 maand al 3x ziek. :confused.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di jan 18, 2011 1:03 pm

Dit slaat inderdaad nergens op. Ik hoop dat we hem deze maand nog kwijtraken.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jan 18, 2011 1:05 pm

Tweet van Ajaxlife: De pers zegt dingen over El Hamdaoui die we niet kunnen herhalen. Maar dan heeft u een idee welke kant het opgaat...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » di jan 18, 2011 1:10 pm

Hoezo niet kunnen herhalen ?.
Blij met de punten ...

Plaats reactie