Moderator: mods
Als we Feest mogen geloven heeft Overmars juist actief geprobeerd Blind te verkopen.Yopi schreef: Overmars en zeker ook De Boer hadden Daley liever gehouden, maar het is zoals is.
Dat is zeer waarschijnlijk inderdaad wel de waarheid.InnerHarbour schreef:Zonder van Gaal was hij er ook nooit gekomenpeter schreef:18 miljoen voor Daley Blind is natuurlijk een offer you can't refuse. Leuke speler, echte Ajacied, maar het is nou niet dat we 'heel veel inleveren'. Bizar dat je voor zo'n redelijke speler meer vangt dan een Vertonghen of Eriksen.
Overigens snap ik werkelijk waar niet dat Man Utd gaat voor Blind, hoor. Leuke transfer voor die jongen, maar wat moet hij daar? Veel te traag voor de Premier League en de zoveelste linkspoot. Middenveld? Dat wordt toch niks joh.
Vorig jaar bestond het middenveld bij Barcelona thuis uit Serero, Blind en Klaassen. En dat middenveld blufte toen Xavi en Iniesta af en zette dusdanig goed druk dat Neymar zelden aanspeelbaar was.columbus schreef:toch niet opvullen met een Sinkgraven? Alsjeblieft zeg! Die jongen speelt pas een half seizoen op eredivisieniveau. Bovendien, Ajax heeft genoeg talenten rondlopen, het wordt tijd dat er een goede speler aan wordt getrokken die er direct staat. Je er toch niet aan denken, Barcelona uit met een middenveld, Serero - BAZOER - Klaassen
Zo lust ik er nog wel een: het is maar wat de gek ervoor geeft. Ik vind het een héél mooi bedrag voor deze speler. Mooi voor die (i.m.o. sympathieke) jongen, hij heeft zich prima ontwikkeld en (ook) een compliment aan Ajax: hij was Mister Jong Ajax onder Jol en gaat nu voor de hoofdprijs weg.Jinne schreef:In Engeland kopen ze ook spelers uit de Championship voor een zelfde bedrag.
Of je wordt supporter van een 'buying club' i.p.v. een 'selling club'.Ik neem aan volgend seizoen ipv een sjaal gewoon een refund krijgen voor onze seizoenkaart en dat we een jaartje gratis naar Ajax mogen.
Waar zegt hij dat dan?DelToro schreef: Als we Feest mogen geloven heeft Overmars juist actief geprobeerd Blind te verkopen.
Premier League slaat qua voetbal helemaal nergens op. Dat City een tijdlang wat exotische spitsen als Aguero had zorgt ervoor dat er af en toe een aantal fraaie goals te zien zijn, de spelers die zelf in die competitie zijn opgeleid kunnen er geen reet van.Lionel schreef:Blind heeft de technische kwaliteiten om te slagen. Zit nu te kijken naar City tegen Stoke. Slaat ook nergens op hoor.
In de pers deden geregeld bedragen van 25 miljoen de ronde. In die zin valt het me iets tegen.peter schreef:
Kan er nog steeds niet bij. Achttien miljoen.
Man gaan we niet halen kom pas om kwart voor 8 plaatselijk op DC aan zit nu in de Saga lounce op IJland te denken of ik nog een biertje zal nemenDubbel schreef:Goeie reis. Ben jij er morgenavond al bij tegen de Twins? Best een mooi weekend tot nu toe al wordt het zaterdag weer fantasie van de kok op de heuvel.InnerHarbour schreef:Feestdag, 18 miljoen voor een te kleine, slappe, trage speler, van Gaal bedankt, alleen jij trapt daarin!![]()
BTW, Nou moet ik vandaag toch naar Schiphol dus ik wil Delay gerust afzetten, doe ik graag.
InnerHarbour schreef:Goeie reis. Ben jij er morgenavond al bij tegen de Twins? Best een mooi weekend tot nu toe al wordt het zaterdag weer fantasie van de kok op de heuvel.Dubbel schreef:BTW, Nou moet ik vandaag toch naar Schiphol dus ik wil Delay gerust afzetten, doe ik graag.
Ik lees net op 't vertrektijdenbord dat de vlucht naar Manchester een Delay van 4 voetbalwedstrijden heeft opgelopen...InnerHarbour schreef:Man gaan we niet halen kom pas om kwart voor 8 plaatselijk op DC aan zit nu in de Saga lounce op IJland te denken of ik nog een biertje zal nemen
Luis begrijpt de vraag ook verkeerd, hem wordt gevraagd 'of hij baalt dat z'n internationals de komende week uitwaaieren' en antwoord iets over 'het anders indelen van de transferperiode'. Had nou maar vakantie genomen?
Filmpje!Het vertrek van Daley Blind bij Ajax kwam dan niet echt als een verrassing voor clubicoon Sjaak Swart. De timing van Manchester United en Louis van Gaal in het bijzonder wordt echter minder gewaardeerd.
'Ik had toch wel gedacht van Louis van Gaal, als je zoiets doet, dat je dat veertien dagen van tevoren doet. Niet op de laatste dag. Want dan ben je geen echte Ajacied geweest. Wat er altijd gezegd over hem wordt', zegt een duidelijk chagrijnige Swart.
'Ik ben boos op hem. Niet op Daley, hoor. Die gun ik van alles. Maar het is toch vreemd? Als je het twee weken geleden had gedaan, had Ajax er ook aan kunnen werken. Maar dan haalt hij hem toch weg een dag van tevoren. Dat is Louis, hè.' Om daar nog aan toe te voegen: 'Hij krijgt de groeten van Sjaak Swart.'
Bron: AT5.nl
Op basis van zijn techniek en spelinzicht moet hij daar probleemloos overeind kunnen blijven, maar het is wel een competitie waar je fysiek af en toe wat te incasseren krijgt en waar je geen mededogen van de scheidsrechter hoeft te verwachten als je zelf onderuit glijdt of na een licht contact met je tegenstander op je snufferd gaat.Duke schreef:Als ik lees dat Ajax met gemak mee zou draaien in de top 3 van de PL, dan zal Blind het toch ook wel goed doen daar?