Zeker in de spiegel gekeken.De koning van het doodlullen ...
Wacht eerst maar eens het AD af na de presentatie.
Moderator: mods
Ik heb geen idee hoe lang zo'n zaak gerekt kan worden. Bosman heeft zelf niet geprofiteerd van het arrest met zijn naam. Perez heeft er niets aan een jaar te wachten, dan zal psv hem ook niet meer willen hebben.Thomas schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat dit op een arbitragezaak uit gaat lopen. Kan haast niet anders, want PSV gaat net zolang wachten tot Ajax akkoord gaat met die 5 ton, terwijl Ajax er ook een principekwestie van zal maken. Hopelijk komt er een andere club tussenin. Volgens mij hebben Perez en PSV namelijk geen poot om op te staan vanwege het belachelijk lage bod van PSV.
Precies. Als het straks stukloopt met PSV gaat hij heus wel naar een andere club hoor.joey schreef:Ach, hij is blijkbaar al vier keer van mening veranderd.
Waarom niet?joey schreef:Denk niet dat PSV zin heeft in een harde confrontatie met Ajax.
Er is ook al een keer zoiets gebeurd met Kalou.joey schreef:Precies, PSV heeft destijds met Van Persie ook niet doorgezet.
PSV zal geen ruzie willen met Ajax. En een arbitragezaak zou een slecht signaal zijn aan de eigen spelers. Laat ik het zo zeggen: PSV was vorig seizoen érg boos op Ooijer...
Vraag me dan toch af welke clubs die diverse dan zijn.www.sportweek.nl schreef:Fontein: 'Ajax houdt transfer van Perez naar PSV niet tegen'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 16-jun-2007 22:44
Voor de camera van AT5 heeft algemeen directeur van Ajax, Maarten Fontein, gezegd dat een eventuele transfer van Kenneth Perez naar PSV niet wordt tegengehouden. De zaakwaarnemer van Perez uitte eerder deze week het vermoeden dat Ajax-coach Henk ten Cate de Deense middenvelder wel wilde laten vertrekken, maar niet naar concurrent PSV. Fontein: ‘Diverse clubs hebben zich gemeld en daar onderhandelen we mee.’
De algemeen directeur zei dat de uitspraak van de zaakwaarnemer een valse beschuldiging was en dat Ten Cate het zelf ook al heeft rechtgezet. ‘De clubleiding bepaalt het transferbeleid, de trainer de opstelling.’ (MB)
http://www.sportweek.nl/detail.asp?grou ... wsid=32236
Gezien het verhaal Vd Zee wil Ajax wel ruzie met PSV...dan krijgen ze nu misschien hun zin. Perez en Ajax liggen in ieder geval aardig met elkaar overhoop, PSV is de lachende derde.joey schreef:PSV zal geen ruzie willen met Ajax.