Maar jij denkt dus dat EL. H. ook daadwerkelijk 4 weken de griep heeft gehad ?.LucaS schreef:Nee, hij heeft opzettelijk ruzie gemaakt en in dat kader een ploeggenoot zodanig geschopt dat daar een ernstige blessure uit voort had kunnen komen. Dat alles om de transfersom in opdracht van zijn nieuwe werkgever zo veel mogelijk te drukken. Daarbij vergeleken is EH een heel fatsoenlijke jongen.Zlatan Son of God schreef:Heeft Zlatan werkgeweigerd, nadat hij een keer op de bank zat? Nee!LucaS schreef: Dus EH is een klootzak omdat hij heel mischien iets doet wat je held Zlatan ook heeft gedaan?
Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Zodanig geschopt? Was gewoon een hard duel om de bal. Die hij uiteindelijk won en daarmee erg bepalend was voor Zweden. Prima instelling. Het opzettelijk ruzie maken was idd niet goed te praten, maar we weten inmiddels ook dat Zlatan verkocht moest worden van het bestuur. EH is alles behalve fatsoenlijk.. Eerst de hele soap rondom zijn aanstelling en dan nog geen half jaar later als hij even een keer er naast wordt gezet is hij gefrustreerd en weigert hij werk, zelfs een maand lang. Goed betaalde vakantie! Daarnaast heeft hij in het verleden zich ook niet altijd van z'n beste kant laten zien.LucaS schreef:Nee, hij heeft opzettelijk ruzie gemaakt en in dat kader een ploeggenoot zodanig geschopt dat daar een ernstige blessure uit voort had kunnen komen. Dat alles om de transfersom in opdracht van zijn nieuwe werkgever zo veel mogelijk te drukken. Daarbij vergeleken is EH een heel fatsoenlijke jongen.Zlatan Son of God schreef:Heeft Zlatan werkgeweigerd, nadat hij een keer op de bank zat? Nee!LucaS schreef:Dus EH is een klootzak omdat hij heel mischien iets doet wat je held Zlatan ook heeft gedaan?
Dit nadat TD LvG Zlatan had laten weten dat we 'zonder jou ook wel kampioen worden'. We wachten nog immer op dat ons door LvG beloofde kampioenschap.LucaS schreef: Nee, hij heeft opzettelijk ruzie gemaakt en in dat kader een ploeggenoot zodanig geschopt dat daar een ernstige blessure uit voort had kunnen komen. Dat alles om de transfersom in opdracht van zijn nieuwe werkgever zo veel mogelijk te drukken. Daarbij vergeleken is EH een heel fatsoenlijke jongen.
Overigens schijnt die ruzie om Sylvie - die van Rafael, niet die van jou

In onderzoek in Italie waarbij telefoongesprekken van het Juventus bestuur openbaar zijn geworden is een gesprek waarin Ibrahimovic letterlijk wordt gevraagd stennis te schoppen bij Ajax. Daar hebben van Gaal of Sylvie vd Vaart niets mee te maken gehad.
I think I lost my fucking headache
Daarmee niet, nee.LucaS schreef: Daar hebben van Gaal of Sylvie vd Vaart niets mee te maken gehad.
Kip en ei verhaal. LvG had de deur voor Zlatan wagenwijd open gezet. We hadden Sonck immers.

En dat Raffie en Zlatan vanwege la Sylvie niet door één deur konden, is ook bekend.
Dus het vertrek stond al vast. Zlatan deed er nog een schepje bovenop om de prijs te drukken.
Koe en LvG wilden vervolgens 10 miljoen uitgeven voor Koné. Gelukkig is dat 'feest' niet doorgegaan. TD LvG was allesbehalve een succes.
Maar daar ging het helemaal niet over. Het zal best zo zijn dat Zlatan gegronde redenen had om weg te willen, maar de discussie ging erover dat ik het merkwaardig vind om enerzijds EH van alles toe te wensen vanwege zijn opstelling richting Ajax en anderzijds Zaltan een held te vinden
Mwah, volgens mij gaat het erover of dat iemand 4 weken de griep kan hebben met daarachteraan een lullig keelontstekingtje .. en dat velen hier dat voor zoete koek aannemen ..
Blij met de punten ...
Zlatan was geestelijk steeds in staat voor Ajax uit te komen.LucaS schreef: Het zal best zo zijn dat Zlatan gegronde redenen had om weg te willen, maar de discussie ging erover dat ik het merkwaardig vind om enerzijds EH van alles toe te wensen vanwege zijn opstelling richting Ajax en anderzijds Zaltan een held te vinden
Het klasseverschil tussen beide heren zal trouwens ook een verzachtende omstandigheid in het voordeel van Zlatan zijn geweest.

Tja, ik vind dat je acties van mensen op een zelfde manier moet wegen, of je nu met einstein of een lid van de Jostiband te maken hebt.
OK. Zlatan was niet ziek en hij was geestelijk in staat voor Ajax uit te komen. Dat gold niet voor Mounir.LucaS schreef:Tja, ik vind dat je acties van mensen op een zelfde manier moet wegen, of je nu met einstein of een lid van de Jostiband te maken hebt.
Prof zijn betekent óók dat je je voor je riante salaris een keer over een teleurstelling kan heenzetten. Zelfs wanneer de trainer je niét persoonlijk heeft meegedeeld dat je een keer niet speelt.
Wanneer iedere werknemer, die zich benadeelt voelt, een aantal weken geestelijk niet in staat is om z'n job te doen, hebben we een collectief probleem in onze maatschappij.
Zeker. Wanneer iedere werknemer in Nederland die wat zaken van zijn baas te horen heeft gekregen waar hij beledigd door wordt (zonder jou maken we ook wel een gweldig jaar), ruzie gaat schoppen waardoor zijn baas financieel schade leidt, hebben we ook een collectief probleem. Ajax heeft financieel schade geleden door de actie van Ibrahimovic. Zo'n groot principieel verschil zit er helemaal niet tussen Zaltan en EH.
Leuk dat Zlaten v.s. El . H. Maare Zlatan voetbalt niet meer bij AJAX.
Tis me trouwens ook wat zeg dat de trainer niet tegen je zegt dat je niet in de basis mag starten ..
Tis me trouwens ook wat zeg dat de trainer niet tegen je zegt dat je niet in de basis mag starten ..

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Tjah,Sportwereld schreef:El Hamdaoui mag weer hopen als spits
Mounir El Hamdaoui aan het werk in Belek. FOTO'S PROSHOTS
BELEK - Trainer Frank de Boer wil Ajax het liefst zo laten voetballen als Barcelona. Dus met een beweeglijke spits. In Belek werkt De Boer toe naar dit Barca-systeem, mét El Hamdaoui als 'de beweeglijke nummer 9'. De Rotterdamse aanvaller heeft weer perspectief, zo schrijft het AD vandaag.
Als De Boer anderhalve maand geleden aan het roer komt te staan, staat Mounir El Hamdaoui na een dag al naast het team. Niet hij maar Siem de Jong staat begin december 2010 in de basis in de Champions League-wedstrijd tegen AC Milan en wel 'op 9'.
El Hamdaoui is zwaar teleurgesteld over de keuze van De Boer. Hij, nota bene de clubtopscorer en de man die Ajax tegen Kiev naar de Champions League schoot, had op meer krediet gerekend.
De trainer heeft recent Mido zien afhaken, onverwacht en tot zijn teleurstelling. De Boer benadrukt meteen: voor de spitspositie zal er geen vervanger worden aangetrokken. Er zijn troeven te over, aldus De Boer. Ook El Hamdaoui noemt hij voor de nummer 9-positie.
De aanvaller keert in Belek terug op het veld, zondag, maandag en gisteren en afgaande op die trainingen gaat de goalgetter dus straks gewoon spelen. Op z'n Barça's.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Oud nieuws, volgens mij. Zei De Boer meteen al.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Maar dat was voor later als de ploeg beter ingespeeld zou zijn. Dat is dan wel heel snel.Bertje schreef:Oud nieuws, volgens mij. Zei De Boer meteen al.
Suarez is onomstreden, dus straks toch weer samen voorin!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ja, ik zie in dit artikel ook geen citaat van De Boer die zegt dat het team op tijdstip X voldoende op elkaar is ingespeeld.
Maar het moge logisch zijn dat de enige wijze waarop je op elkaar ingespeeld raakt is door veel met elkaar te trainen op vaste concepten. El Hamdaoui incluis dus.
Maar het moge logisch zijn dat de enige wijze waarop je op elkaar ingespeeld raakt is door veel met elkaar te trainen op vaste concepten. El Hamdaoui incluis dus.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mogelijk, mogelijk wordt Luis nog verkocht. De Boer maakt niet voor niets die opmerking laatst over Suarez en zijn aanwezigheid na de winterstop. Geruchten zat.Ajaciedjuh schreef:Maar dat was voor later als de ploeg beter ingespeeld zou zijn. Dat is dan wel heel snel.Bertje schreef:Oud nieuws, volgens mij. Zei De Boer meteen al.
Suarez is onomstreden, dus straks toch weer samen voorin!?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Die jongens kunnen wel voetballen, Ajaciedjuh. De Boer kende de groep nog niet zo goed, maar hij ziet op de training ook wel wie de beste spelers zijn.Ajaciedjuh schreef: Suarez is onomstreden, dus straks toch weer samen voorin!?
Het stinkt aan alle kanten!
In dat geval wordt het interessant of Ebecilio of Sulejmani wordt verkozen om de voorhoede te completeren.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Denk Sulejmani, op rechts. Ebicilio is een speler die het beste rendeert op links volgens mij, en daar zal De Boer Suarez neer gaan zetten denk ik.
Op naar de vierde ster!
- Ajaciedjuh
Helemaal mee eens, maar samen voorin dan worden er weinig ballen vastgehouden. Eriksen zal dan weer verzuipen.joey schreef:Die jongens kunnen wel voetballen, Ajaciedjuh. De Boer kende de groep nog niet zo goed, maar hij ziet op de training ook wel wie de beste spelers zijn.Ajaciedjuh schreef: Suarez is onomstreden, dus straks toch weer samen voorin!?
Wat een onzin. Suarez en El Hamdaoui zijn natuurlijk allebei balvaster dan De Jong. Verschil is dat De Jong wat meer meters maakt.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Suarez en El H. zijn absoluut niet balvast. Gaan voor de actie.Bertje schreef:Wat een onzin. Suarez en El Hamdaoui zijn natuurlijk allebei balvaster dan De Jong. Verschil is dat De Jong wat meer meters maakt.
Leuk toch? Ben benieuwd hoe De Boer dit gaat oplossen. Suarez en EH zijn in de Nederlandse competitie wel een garantie voor doelpunten.
Van Gaal speelde bij AZ met EH en Arveladze. Allebei creatieve voetballers die risico in hun spel legden. Hoe lost hij dat op?
Van Gaal speelde bij AZ met EH en Arveladze. Allebei creatieve voetballers die risico in hun spel legden. Hoe lost hij dat op?
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Ik hoop niet dat Frank de Boer dezelfde fouten gaat maken als Jol. Puur op de beste spelers 'hopen'. Er zit nu net weer een opwaartse lijn in het spel. Eriksen (en iedere andere 10) hebben een aanspeelpunt voor zich nodig. Tenminste als we het Ajax voetbal weer terug willen zien. Ik in ieder geval wel!