Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 3:33 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Over een jaar of wat doet het je niks meer, zulke transfers .. dat is het lot van AJAX ... :aai.gif:
Nee hoor, ik heb dat wel vaker. Weet nog dat de tranen me in de ogen stonden toen Bergkamp en Jonk een ererondje liepen.

Maar...daarna ging het beter. Daar houd ik me aan vast. Niet elke verkoop hoeft nadelig te zijn.
Tis nu aan de scouting, en meteen een test om te kijken of de kwaaie gezichten bij Psv toen HvdZ met de scouting-boekhouding vertrok terecht waren ..
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 11, 2007 3:35 pm

Ik lees nog nergens dat de overstap definitief is.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 3:39 pm

Je bedoelt er is nog hoop ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 11, 2007 3:40 pm

Voetske schreef:Je bedoelt er is nog hoop ...
Daar denken wij anders over :ajaxsmiley.gif: Ik hoop inderdaad dat hij blijft.

Aanvulling:

Bron ad.nl

Liverpool heeft Babel binnen
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Ajax-aanvaller Ryan Babel is met zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Engeland om zijn miljoenentransfer naar Liverpool af te ronden. Ajax heeft een principe-akkoord bereikt met de Engelse club, voor een bedrag van meer dan zeventien miljoen euro.

Liverpool maakt serieus werk van Ryan Babel. De Engelsen hebben miljoenen over voor het talent. FOTO PIM RAS

Babel krijgt in Liverpool inzicht in de plannen van trainer Rafael Benitez, hij wordt rondgeleid bij de Reds en ondergaat een medische keuring. De voetballer is net terug van een vakantie en zou zich maandag in Amsterdam melden voor zijn eerste training van het nieuwe seizoen. Liverpool meldde zich deze week bij Ajax en deed razendsnel zaken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 11, 2007 3:46 pm

Demosthenes schreef:
Als sneijder nu ook nog zou gaan, kunnen we het seizoen beter overslaan.
En als het niet gaat lukken dit seizoen dan moet je eens zien hoe het publiek zich tegen het bestuur , trainer etc zal keren. En ik was al zo blij dat dit vorig jaar in rotterdam gebeurde nu zoeken we zelf het onheil, let maar op. :00001595.gif:

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 3:47 pm

Demosthenes schreef:
Liverpool mag praten met Ryan Babel

11/7/2007 15:25

De kans dat Ryan Babel komend seizoen nog actief is in de Eredivisie, wordt met de dag kleiner. Liverpool mag gaan praten met de international. 'We hopen op zeer korte termijn met Ajax tot een akkoord te komen.'

'We zijn er nog niet met Ryan Babel, maar we hebben wél toestemming gekregen van Ajax om met de speler te gaan praten', zegt Liverpool-directeur Rick Parry op de website van The Reds.

Dat Liverpool groen licht heeft gekregen van Ajax, wijst op een klein verschil tussen vraag en aanbod. Naar verluidt hebben de Amsterdammers ingestemd met een transfersom van meer dan zeventien miljoen euro.

'We hopen op zeer korte termijn met Ajax tot een akkoord te komen', geeft Parry aan dat niet alles in kannen en kruiken is. Vooruitlopend op een akkoord is Babel naar Liverpool afgereisd voor onder meer een medische keuring.
V.I.

Al denk ik dat elke SNOR nu iets te melden heeft over deze transfer, we wachten af.Maar zal toch heel gek moeten gaan als dit niet door gaat :aai.gif:
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 11, 2007 3:49 pm

Voetske schreef:
Demosthenes schreef:
Liverpool mag praten met Ryan Babel

11/7/2007 15:25

De kans dat Ryan Babel komend seizoen nog actief is in de Eredivisie, wordt met de dag kleiner. Liverpool mag gaan praten met de international. 'We hopen op zeer korte termijn met Ajax tot een akkoord te komen.'

Maar voetske, verkopen we ons huid nu niet te duur. Ikweet wel dat je ergens weer wat kan kopen , maar de vraag is hoe duurt dat voor het echt gaat lopen bij Ajax net zoals vorig jaar :aai.gif:

'We zijn er nog niet met Ryan Babel, maar we hebben wél toestemming gekregen van Ajax om met de speler te gaan praten', zegt Liverpool-directeur Rick Parry op de website van The Reds.

Dat Liverpool groen licht heeft gekregen van Ajax, wijst op een klein verschil tussen vraag en aanbod. Naar verluidt hebben de Amsterdammers ingestemd met een transfersom van meer dan zeventien miljoen euro.

'We hopen op zeer korte termijn met Ajax tot een akkoord te komen', geeft Parry aan dat niet alles in kannen en kruiken is. Vooruitlopend op een akkoord is Babel naar Liverpool afgereisd voor onder meer een medische keuring.
V.I.

Al denk ik dat elke SNOR nu iets te melden heeft over deze transfer, we wachten af.Maar zal toch heel gek moeten gaan als dit niet door gaat :aai.gif:

Maar Voetske verkopen is leuk , maar hoeveel punten gaat dit ons kosten ?. Ik zie de topics al Ajax speelt gelijk tegen bijv de Graafschap nou dan zijn de rapen gaar. Volgens mij verkoopt Ajax z'n huid te duur :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 3:58 pm

AJAX kan zo'n transfer niet tegenhouden, zeker niet als de speler het ook wil.AJAX kan niet zonder de euro's.Misschien komt er een geheel andere speler, misschien dat ie " minder " is dan Babel, maar wel een grotere " waarde " heeft voor het hele elftal.Dat is aan de scouting, die moeten nu eens laten zien er wel kaas van te hebben gegeten.
Blij met de punten ...

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo jul 11, 2007 3:59 pm

joey schreef:Ik weet het, Voetske. Bedrijfseconomisch heeft Ajax geen andere keus dan Babel te verkopen en Babel zelf kan deze kans ook niet laten lopen.
Desondanks, ik voel er een zekere weemoed bij. :blush.gif:
Dit heb ik ook. Ajax kán het niet laten lopen, het is een topdeal, maar het is een slecht gevoel dat een talent weggaat zonder hier ooit een echt goed, constant seizoen te hebben gedraaid.

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 11, 2007 4:04 pm

Scherrer schreef:
joey schreef:Ik weet het, Voetske. Bedrijfseconomisch heeft Ajax geen andere keus dan Babel te verkopen en Babel zelf kan deze kans ook niet laten lopen.
Desondanks, ik voel er een zekere weemoed bij. :blush.gif:
Dit heb ik ook. Ajax kán het niet laten lopen, het is een topdeal, maar het is een slecht gevoel dat een talent weggaat zonder hier ooit een echt goed, constant seizoen te hebben gedraaid.
Ja, want z'n standin vertrekt nu ook , en nog wel naar de concurent (het zijn net keukens :smallgrin.gif: )

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 4:08 pm

joey schreef:Ik vind het zonde. Word er zelfs een beetje verdrietig van. Mijn vriendin zei gisteren ook: 'Ze gaan steeds jonger...' Ik had graag gezien dat we zelf nog wat plezier aan Ryan hadden beleefd. Temeer daar ik het een erg sympathieke jongen vind.
Ik vind het ook wel jammer. Ik had om meerdere redenen (sympathieke jongen, de critici hier) graag gezien dat Babel hier was geslaagd. Dit bod is echter geweldig hoog voor een speler die, hoe je het ook wendt of keert, niet onmisbaar is voor Ajax. Als de scouting z'n werk goed doet, kunnen we hier alleen maar beter van worden.

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 4:11 pm

Meer nieuws
Principe-akkoord Ajax en Liverpool over Babel?

Volgens het Algemeen Dagblad hebben Ajax en Liverpool een principe-overeenkomst gesloten over de verkoop van Ryan Babel aan Liverpool. Met de mogelijke overeenkomst zou een bedrag van meer dan zeventien miljoen euro gemoeid zijn. De overgang is natuurlijk nog wel afhankelijk van de vraag of Babel, momenteel met zijn zaakwaarnemer in Engeland, zelf ook persoonlijk rondkomt met de Engelse club.

De stelligheid van het AD wordt echter enigszins tegengesproken door een bericht op de officiële site van Liverpool van Chief Executive Rick Parry: "We're not quite there with Ryan Babel yet, but we've now been given permission by Ajax to talk to the player. We hope to reach an agreement with Ajax very shortly."

BRON: AD
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 11, 2007 4:13 pm

Thomas schreef: Ik had om meerdere redenen (sympathieke jongen, de critici hier) graag gezien dat Babel hier was geslaagd.
Wat een onzinredenen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 4:19 pm

De redenen los van the obvious: namelijk dat hij had mee kunnen helpen aan het succes van Ajax.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 11, 2007 4:22 pm

Voetske schreef:Tis nu aan de scouting, en meteen een test om te kijken of de kwaaie gezichten bij Psv toen HvdZ met de scouting-boekhouding vertrok terecht waren ..
Volledig eens, voetske :ajaxsmiley.gif:

AJAX heeft nu echt heel veel geld te besteden. Er is nog over van de verkoop van Rosenberg (2,5), Perez (1,8), Babel (17,5), de Mul (5): geschatte inkomsten 26,8.
Daarnaast zijn Ananas, Charisteas en Boukhari de laatste tijd vertrokken. Op het gebied van aanvallers moet er dus echt wel wat gebeuren. Al hebben we natuurlijk al Doutie en Terror die ons in positieve zin gaan verbazen :hypocrite.gif: :ajaxsmiley.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 11, 2007 4:24 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef: Ik had om meerdere redenen (sympathieke jongen, de critici hier) graag gezien dat Babel hier was geslaagd.
Wat een onzinredenen.
Dat kun je vinden, maar niet iedereen heet Jöhnk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 11, 2007 4:26 pm

Uiteraard, vandaar dat ik niet onder andermans naam post. :ajaxsmiley.gif:

Zo sympathiek lijkt Babel mij trouwens niet. Zo melden diverse betrouwbare media (Parool, AD) dat Babel deze winter wel degelijke bij Arsenal is gaan snuffelen. Verder twijfel ik ook of Babels beruchte verlegenheid geen arrogantie is.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo jul 11, 2007 4:39 pm

Jöhnk schreef:
Wat een onzinredenen.
Als een speler twintig miljoen opbrengt, kun je denk ik wel stellen dat hij geslaagd is.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jul 11, 2007 4:41 pm

SylvievdVaart schreef:
Jöhnk schreef:
Wat een onzinredenen.
Als een speler twintig miljoen opbrengt, kun je denk ik wel stellen dat hij geslaagd is.
Vind ik onzin. Dan ben je als club financieel geslaagd misschien, maar of de speler sportief is geslaagd...Het is wat de gek ervoor heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 11, 2007 4:42 pm

Overigens, nog even over die clausule. Feitelijk is het nieuwe contract nog niet of nauwelijks ingegaan, ik zou het dan ook zwaar onterecht vinden als Babel daar 4 miljoen aan overhoudt. hij heeft van zijn nieuwe contract precies 6 dagen uitgediend!
I think I lost my fucking headache

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo jul 11, 2007 4:43 pm

Voor een twijfelgeval zal niemand twintig miljoen betalen. Het is geen bedrag waarbij je zegt, laten we die gok eens wagen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jul 11, 2007 4:54 pm

SylvievdVaart schreef:Voor een twijfelgeval zal niemand twintig miljoen betalen. Het is geen bedrag waarbij je zegt, laten we die gok eens wagen.
Onzin...Voor die Nani werd toch ook iets van 30 miljoen neergelegd...Voorbeelden te over, vooral uit de Engelse competitie. Als je veel geld hebt maakt het je allemaal niet uit, tien miljoen meer of minder.

Het is trouwens toch niet zo dat de topclubs tegen elkaar aan het bieden zijn ofzo. Er is naast Liverpool geen een club gekoen die zoveel wilde betalen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 11, 2007 4:58 pm

Nani werd dan ook niet gezien als een twijfelgeval, lijkt mij.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jul 11, 2007 5:02 pm

Elk talent is een twijfelgeval todat hij zich bewijst. Babel bijvoorbeeld heeft dat niet eens bij AJAX kunnen doen, ik vind hem nog niet uitgeleerd bij AJAX. Nani heeft ook nog niks laten zien op enig niveau. Op het EK bijvoorbeeld was hij onzichtbaar. En dat was tegen zijn leeftijdgenoten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 11, 2007 5:03 pm

Tja, als je het zo bekijkt is alleen de absolute top boven twijfel verheven. Zo zwart-wit zie ik het niet.

Plaats reactie