Hakim Ziyech

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Gezond verstand » do aug 08, 2019 8:34 am

Een jongen die oorspronkelijk maar 2 jaar bij Ajax zou blijven, en daarna een stap omhoog zou doen blijft nu voor het 4de seizoen. En niet omdat hij de stap omhoog niet aankan, maar omdat Ajax die stap omhoog gezet heeft. :ajaxscarf.gif:
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » do aug 08, 2019 12:55 pm

Marillion schreef:Ik wil niet te vroeg juichen maar dat zou echt fantastisch nieuws zijn. :ajaxscarf.gif:
:headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif:

Misschien kun je een goede voetballer kopen, maar een voetballer die zó klikt met Tadic vind je niet zomaar. Die twee zijn dodelijk samen.

Ik vind Ziyech een mooie kerel. Hij zegt wat hij vindt en trekt zijn eigen plan. Dat mag ik wel. :biggthumpup.gif:

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hakim Ziyech

Bericht door De Dominee » do aug 08, 2019 1:20 pm

Idem, mag hem ook wel. Hoop enorm dat het nieuws klopt en hij blijft. In dat geval zie ik hem nog wel een paar jaar extra blijven ook.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » do aug 08, 2019 2:16 pm

De Dominee schreef:Idem, mag hem ook wel.
+ 1. Komt ook gewoon goed uit z'n woorden he.

Goeie jongen, lief voor z'n moeder. En voor Ajax een geweldige speler. Goed dat ie de lat zo (te) hoog legt v.w.b. een club buiten NL. :smallgrin.gif:

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » do aug 08, 2019 2:18 pm

Ik heb echt geen idee waarom ze hem niet nemen. :confused.gif:

Davy Klaassen vertrok in het verleden voor een soortgelijk bedrag naar Everton. Zeg zelf, Ziyech is toch veel en veel beter dan Klaassen?

Maar waar blijft dat nieuws nou van zijn contractverlenging???

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » do aug 08, 2019 2:23 pm

Yopii schreef:Ik heb echt geen idee waarom ze hem niet nemen. :confused.gif:

Davy Klaassen vertrok in het verleden voor een soortgelijk bedrag naar Everton. Zeg zelf, Ziyech is toch veel en veel beter dan Klaassen?
Jij onderschat Klaassen wat en overschat Ziyech wat. :aai.gif:

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » do aug 08, 2019 2:33 pm

Jij vindt Ziyech niet veel beter dan Klaassen?
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » do aug 08, 2019 2:33 pm

Ik word moe van Davy en zijn pogingen om bezetenheid uit te stralen. Aan de bal vind ik hem een doodgewone voetballer.

Ziyech kán buitencategorie zijn, en hij verbetert zich nog steeds.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » do aug 08, 2019 2:54 pm

Lionel schreef:Jij vindt Ziyech niet veel beter dan Klaassen?
Anders vooral. Duo Klaassen - Ziyech was 2016/17 prima. Complementair aan elkaar. Ziyech heeft natuurlijk meer voetballend vermogen, maar Klaassen is vrij effectief en beweegt zich goed over het veld.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » do aug 08, 2019 3:21 pm

Yopii schreef:Ik heb echt geen idee waarom ze hem niet nemen. :confused.gif:

Davy Klaassen vertrok in het verleden voor een soortgelijk bedrag naar Everton. Zeg zelf, Ziyech is toch veel en veel beter dan Klaassen?

Maar waar blijft dat nieuws nou van zijn contractverlenging???
Er is in ieder geval één cruciaal verschil. Klaassen wilde naar Everton. Ziyech niet. Maakt niet uit wat ze hadden willen betalen.

Dat hij zo kieskeurig is lijkt onze redding te zijn. Want als hij interesse zou hebben in de categorie clubs net onder de top dan was hij allang vertrokken. Daar komt natuurlijk bij dat hij het inmiddels ontzettend naar zijn zin heeft. Hij voelt de waardering en hij geniet zichtbaar op het veld van het samenspelen met een aantal hele goede voetballers. In die zin is hij echt wel een bijzondere verschijning in de moderne voetbalwereld.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » do aug 08, 2019 3:21 pm

Is zeker zo. Zou je Klaassen als vervanger van Donny willen zien?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » do aug 08, 2019 3:59 pm

Lionel schreef:Is zeker zo. Zou je Klaassen als vervanger van Donny willen zien?
Irrelevant. Klaassen wees onlangs nog een topclub uit Italie af, meen ik.

Vond Ramselaar altijd wel een leuke speler. Wordt al ruim een jaar gekleineerd door Lothar. Die zou ik voor een zacht prijsje bij mbesv ophalen, wanneer Donny vertrekt.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hakim Ziyech

Bericht door De Dominee » do aug 08, 2019 4:07 pm

Thanks, Hedwiges...

Voor wat betreft Klaassen: die wees Lazio af. Terecht lijkt me, gigantische kut club.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10343
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Hakim Ziyech

Bericht door WP_Legend » do aug 08, 2019 4:13 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Is zeker zo. Zou je Klaassen als vervanger van Donny willen zien?
Irrelevant. Klaassen wees onlangs nog een topclub uit Italie af, meen ik.

Vond Ramselaar altijd wel een leuke speler. Wordt al ruim een jaar gekleineerd door Lothar. Die zou ik voor een zacht prijsje bij mbesv ophalen, wanneer Donny vertrekt.
Het is maar goed dat jij geen functie bij Ajax hebt...

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11947
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Sandro » do aug 08, 2019 4:16 pm

Ramselaar is niks idd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » do aug 08, 2019 4:19 pm

Wooow Wimpey.... Meen je dat nou? Ramselaar?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » do aug 08, 2019 4:26 pm

Onze verlosser Ramselaar, of wacht Wimpey lult Maduro na ... :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » do aug 08, 2019 4:29 pm

999 schreef:Onze verlosser Ramselaar, of wacht Wimpey lult Maduro na ... :smallgrin.gif:
Huh? Ik volg de heren analytici niet, eerlijke gezegd...

Ik vond Ramselaar altijd een aardige speler. Verbaast me dat Lothar iemand als Rosario beter vindt.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11947
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Sandro » do aug 08, 2019 4:29 pm

Dat kun je beter niet doen, heb Maduro nog niet op zinnige uitspraken kunnen betrappen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mr. Ajax » do aug 08, 2019 4:41 pm

wimpey schreef: Ik vond Ramselaar altijd een aardige speler. Verbaast me dat Lothar iemand als Rosario beter vindt.
Ze spelen op totaal verschillende posities... En Ramselaar is gewoon standaard eredivisie-meuk.


Ik lees nu overigens dat Sane tot 2020 aan de kant staat. Die gaat dus zeker niet naar Bayern. Hopen dat Ziyech al zijn keuze heeft gemaakt en dat die contractverlenging spoedig bekend zal worden gemaakt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Yopii » vr aug 09, 2019 12:42 pm

Even op transfermarkt.de gekeken wat ze daar vinden van Ziyech. Daar wordt dit gemeld:
Wie der "Sport Bild" berichtet, halten sich die Münchner zahlreiche Alternativen für Sané oder Dembélé offen. Zu diesen zählt unter anderem Hakim Ziyech von Ajax Amsterdam.

Dem Bericht zufolge hat sich Sportdirektor Hasan Salihamidzic bereits nach dem Saisonende mit dem Management des marokkanischen Nationalspielers getroffen, um einen möglichen Deal auszuloten.

Das Werben der Bayern ist nicht neu. Seit Wochen wird dem deutschen Rekordmeister Interesse an dem 26-Jährigen nachgesagt.

Bei all den genannten Spielern handelt es sich allerdings nur um B-Lösungen, die der Rekordmeister so lange hinhalten will, bis klar ist, ob die Bayern von dem erhofften Domino-Effekt profitieren.

Doch ob die Spieler dieses Geduldspiel lange mitmachen, darf angezweifelt werden. Offenbar setzen die Berater die Bayern-Bosse gehörig unter Druck und fordern noch in dieser Woche eine Entscheidung.
Kortom, Bayern houdt een aantal spelers aan het lijntje. B-keuze? Ik weet niet of Ziyech daar zo blij mee is...

Als dit bericht klopt, kunnen we snel een beslissing verwachten. Het zou zomaar kunnen dat Ziyech al die tijd op Bayern gewacht heeft.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door zeux » vr aug 09, 2019 4:36 pm

Yopii schreef:Even op transfermarkt.de gekeken wat ze daar vinden van Ziyech. Daar wordt dit gemeld:
Wie der "Sport Bild" berichtet, halten sich die Münchner zahlreiche Alternativen für Sané oder Dembélé offen. Zu diesen zählt unter anderem Hakim Ziyech von Ajax Amsterdam.

Dem Bericht zufolge hat sich Sportdirektor Hasan Salihamidzic bereits nach dem Saisonende mit dem Management des marokkanischen Nationalspielers getroffen, um einen möglichen Deal auszuloten.

Das Werben der Bayern ist nicht neu. Seit Wochen wird dem deutschen Rekordmeister Interesse an dem 26-Jährigen nachgesagt.

Bei all den genannten Spielern handelt es sich allerdings nur um B-Lösungen, die der Rekordmeister so lange hinhalten will, bis klar ist, ob die Bayern von dem erhofften Domino-Effekt profitieren.

Doch ob die Spieler dieses Geduldspiel lange mitmachen, darf angezweifelt werden. Offenbar setzen die Berater die Bayern-Bosse gehörig unter Druck und fordern noch in dieser Woche eine Entscheidung.
Kortom, Bayern houdt een aantal spelers aan het lijntje. B-keuze? Ik weet niet of Ziyech daar zo blij mee is...

Als dit bericht klopt, kunnen we snel een beslissing verwachten. Het zou zomaar kunnen dat Ziyech al die tijd op Bayern gewacht heeft.
Het is de arrogantie van de 'topclubs'. Die denken dat spelers zò graag bij ze willen spelen, dat het niet uitmaakt of ze B of C keus zijn. Als Bayern fluit, komen ze toch wel in gezwinde spoed aanrennen. Zoiets.

Ik mag hopen dat de Ziyechs en Donny's van deze wereld daar weerstand aan kunnen bieden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 09, 2019 4:48 pm

Verlengd tm 2020 . Ajax.nl
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hakim Ziyech

Bericht door De Dominee » vr aug 09, 2019 4:52 pm

2022!

:onfire.gif: :ajaxscarf.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door zeux » vr aug 09, 2019 4:52 pm

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie