Psies. De autoriteit van Frank wordt aangetast als El-Ham ineens als een verloren zoon wordt onthaalt. Ajax moet (denk ik) het verlies van de transfersom van el-Ham beperken, want Ajax moet FdB behoeden voor een dergelijke situatie.wimpey schreef:El Ham loopt al wat langer mee, dus dat zou ik als scout al wel weten. Ik zou die jongen niet halen. Kwaliteit en ego staan niet tot elkaar in verhouding.joey schreef: Stel dat jij scout van Fulham was, Wimpey, zou je dan niet nagaan hoe EH in elkaar zit?
Zo'n Cassano of Balotelli zou ik ook niet halen. Drenthe of Lazovic ook niet. In een team is het lastig werken met mensen die denken dat de wereld om hen draait.
Geloof je het zelf? Denk je nou echt dat die gozer daar nog voor te porren is? Of dat FdB daar zin in heeft als beginnend trainer?Ja, en dat kan van alles zijn. Zelfs dat EH weer voor Ajax gaat voetballen.![]()
Een dergelijk conflict vreet energie. De wonden zullen niet geheel helen en bij het minste geringste weer opengereten worden. Moet FdB niet aan beginnen.
Ik vind het gedrag (want laten we wel wezen.. ziek of niet.. in december '10 gaf hij aan 'mentaal' er doorheen te zitten na een wisselbeurt) echt te absurd voor woorden en Ajax is dubbel de pineut. We verliezen een goede speler en diezelfde speler heeft er ook voor gezorgd dat z'n marktwaarde gekeldert is. Wil een andere cub hem nog wel, zou ik me als als El-Ham afvragen.. Maar ja.. Ajax is er niks mee geholpen.