Perez
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dit stond in de VI:
'Perez vertelt onzin en verandert van mening'
15/6/2007 11:07
De verhoudingen tussen Ajax en Kenneth Perez staan verder op scherp door de uitlatingen die de Deen heeft gedaan in de media. De Amsterdamse club heeft woedend gereageerd op de beschuldigingen van Perez dat Ajax zijn transfer naar PSV blokkeert.
'Het grote zwartenpietenspel is nu dus aan de gang', zegt coach Henk ten Cate in De Telegraaf. 'Die man (Perez, red.) vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor mijn vakantie heb ik nota bene een gesprek gehad, waarin ik heb aangegeven dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen heeft gespeeld, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen.'
'Als hij daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie', vindt Ten Cate. 'Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niet.'
'Het is inderdaad een beslissing van de directie of een speler door Ajax wordt verkocht', bevestigt algemeen directeur Maarten Fontein de lezing van Ten Cate. 'Perez is in dit geval degene die van zijn contract af wil. Daarom hebben wij het recht te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht. Daar draait het momenteel om en niets anders. Bovendien is het Perez zelf die ten aanzien van Feyenoord en PSV al vier keer zijn mening heeft veranderd.'
Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink schermen met een driejarig contract bij PSV. De Deen zou alleen zijn handtekening nog maar hoeven te zetten, maar is daarbij afhankelijk van de bereidwilligheid van Ajax hem naar Eindhoven te laten vertrekken. De Deen is van mening dat de Amsterdammers vooralsnog dwarsliggen, omdat ze hem liever niet aan een concurrent verkopen.
Ik kom gemiddeld maar op 31 minuten, en als ik de keren eraf trek dat Perez als vervanger voor Sneijder of blessures moest opdraven .. zakt het gemiddelde naar 25 minuten in 2007 in de HcE.LucaS schreef:Je hebt natuurlijk helemaal gelijk GF! Vooral je laatste argument is zeer overtuigend! Ik ben helemaal overtuigd nu!
Hier het aantal minuten per wedstrijd in 2007 .. 0,21,17,27,14,90,61,0,8,15,5,90,60,19 niet echt indrukwekkend ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr jun 15, 2007 11:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
En als ik die keren dat Perez als vervanger voor de geblesseerde Babel moest opdraven kom ik in 2006 op gemiddeld 20 minuten uit. Dus wel gewoon feitelijk blijven voetske en niet alleen zaken in je analyse meenemen die jou goed uitkomen.Voetske schreef:Ik kom gemiddeld maar op 31 minuten, en als ik de keren eraf trek dat Perez als vervanger voor Sneijder of blesures moest opdraven .. zakt het gemiddelde naar 25 minuten in 2007 in de HcE.LucaS schreef:Je hebt natuurlijk helemaal gelijk GF! Vooral je laatste argument is zeer overtuigend! Ik ben helemaal overtuigd nu!
Moet je het nog maar eens goed lezen. Na het incident heeft Perez ook nog 90 minuten in N ijmegen gespeeldHier het aantal minuten per wedstrijd in 2007 .. 0,21,17,27,14,90,61,0,8,15,5,90,60,19 niet echt indrukwekkend ...
In 2007 ?, dacht ut nie.Je haalt van alles door elkaar.Je hebt het over speelminuten in 2007 en begint nu inene weer over 2006 .. maar volgens mij geven de cijfertjes toch duidelijk aan dat Perez niet in de visie van HtC past ... en druk maken over dit .. tja ik laat jou maar zo wijs ...goodfella schreef:En als ik die keren dat Perez als vervanger voor de geblesseerde Babel moest opdraven kom ik in 2006 op gemiddeld 20 minuten uit. Dus wel gewoon feitelijk blijven voetske en niet alleen zaken in je analyse meenemen die jou goed uitkomen.Voetske schreef:Ik kom gemiddeld maar op 31 minuten, en als ik de keren eraf trek dat Perez als vervanger voor Sneijder of blesures moest opdraven .. zakt het gemiddelde naar 25 minuten in 2007 in de HcE.LucaS schreef:Je hebt natuurlijk helemaal gelijk GF! Vooral je laatste argument is zeer overtuigend! Ik ben helemaal overtuigd nu!
Moet je het nog maar eens goed lezen. Na het incident heeft Perez ook nog 90 minuten in N ijmegen gespeeldHier het aantal minuten per wedstrijd in 2007 .. 0,21,17,27,14,90,61,0,8,15,5,90,60,19 niet echt indrukwekkend ...

Blij met de punten ...
Gaat de hele discussie niet over "melden wat de eigen theorie het beste uitkomt?"In 2007 ?, dacht ut nie.Je haalt van alles door elkaar.Je hebt het over speelminuten in 2007 en begint nu inene weer over 2006 ..
Perez voetbalt volgend seizoen of op dezelfde wijze als bij Ajax, of bij psv (de gevulde koeken zijn zo lekker en de sfeer is zo goed, vraag maar aan koeman en schuitema) of in een heldenrol bij feyenoord.
Dit seizoen heeft hij niet genoeg gebracht/kunnen brengen en € 2.000.000 vind ik wel veel geld voor de "Perez van Ajax".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Oorspronkelijk ging het over mijn opmerking dat Perez voor het 'k*nkerneger' incident meer speelde dan erna, dus dan moet NEC meegerekend worden. Maar hoe dan ook, wat ik zeg over die speeltijd klopt. Neemt niet weg dat ik niet echt hard kan maken dat dat incident ertoe heeft bijgedragen dat Perez steeds meer uit de gratie is geraakt bij HTC. Maar het lijkt er wel heel erg op.
I think I lost my fucking headache
LucaS schreef:Oorspronkelijk ging het over mijn opmerking dat Perez voor het 'k*nkerneger' incident meer speelde dan erna, dus dan moet NEC meegerekend worden. Maar hoe dan ook, wat ik zeg over die speeltijd klopt. Neemt niet weg dat ik niet echt hard kan maken dat dat incident ertoe heeft bijgedragen dat Perez steeds meer uit de gratie is geraakt bij HTC. Maar het lijkt er wel heel erg op.
Lees het nog maar een keer goed.goodfella schreef: Ik heb de statistieken van de competitie er maar even bijgepakt. Volgens mij is Perez na de wedstrijd Sparta - Ajax geschorst geweest. Bij NEC - Ajax was hij er weer bij. Tot aan het moment dat het `kankerneger` incident breed werd uitgemeten speelde Perez gemiddeld 44.64 minuten per wedstrijd. Pas bij de 8ste wedstrijd, de klassieker notabene, had hij voor het eerst een basisplek te pakken.
Vanaf het `kankerneger` incident kwam Perez gemiddeld tot 34.46 speelminuten per wedstrijd.
Voor het incident komt Perez in 14 wedstrijden tot 8 invalbeurten en 6 basisplekken. Bij 7 invalbeurten wordt Perez pas na de 70ste minuut ingebracht. Slechts 2 keer maakt ie de volle 90 minuten vol.
Na het incident komt Perez in 15 wedstrijden tot 9 invalbeurten en 4 basisplekken. Slechts thuis tegen Utrecht en in Enschede komt hij helemaal niet aan spelen toe.
Misschien dat net zoveel keren in de basis had mogen starten als Babel, of ( de Mul+Rosales), die hebben dit seizoen ook niet genoeg " gebracht " .. afijn .. eigenlijk gaf de aankoop van Leornardo al aan wat er met Perze zou gaan gebeuren .. en volgens mij meld jij wat Perez betreft ook dat wat jouw het beste uitkomt.Demosthenes schreef:Gaat de hele discussie niet over "melden wat de eigen theorie het beste uitkomt?"In 2007 ?, dacht ut nie.Je haalt van alles door elkaar.Je hebt het over speelminuten in 2007 en begint nu inene weer over 2006 ..
Perez voetbalt volgend seizoen of op dezelfde wijze als bij Ajax, of bij psv (de gevulde koeken zijn zo lekker en de sfeer is zo goed, vraag maar aan koeman en schuitema) of in een heldenrol bij feyenoord.
Dit seizoen heeft hij niet genoeg gebracht/kunnen brengen en € 2.000.000 vind ik wel veel geld voor de "Perez van Ajax".

Blij met de punten ...
'Perez vertelt onzin en verandert van mening'
15/6/2007 11:07
De verhoudingen tussen Ajax en Kenneth Perez staan verder op scherp door de uitlatingen die de Deen heeft gedaan in de media. De Amsterdamse club heeft woedend gereageerd op de beschuldigingen van Perez dat Ajax zijn transfer naar PSV blokkeert.
'Het grote zwartenpietenspel is nu dus aan de gang', zegt coach Henk ten Cate in De Telegraaf. 'Die man (Perez, red.) vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor mijn vakantie heb ik nota bene een gesprek gehad, waarin ik heb aangegeven dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen heeft gespeeld, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen.'
'Als hij daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie', vindt Ten Cate. 'Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niet.'
'Het is inderdaad een beslissing van de directie of een speler door Ajax wordt verkocht', bevestigt algemeen directeur Maarten Fontein de lezing van Ten Cate. 'Perez is in dit geval degene die van zijn contract af wil. Daarom hebben wij het recht te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht. Daar draait het momenteel om en niets anders. Bovendien is het Perez zelf die ten aanzien van Feyenoord en PSV al vier keer zijn mening heeft veranderd.'
Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink schermen met een driejarig contract bij PSV. De Deen zou alleen zijn handtekening nog maar hoeven te zetten, maar is daarbij afhankelijk van de bereidwilligheid van Ajax hem naar Eindhoven te laten vertrekken. De Deen is van mening dat de Amsterdammers vooralsnog dwarsliggen, omdat ze hem liever niet aan een concurrent verkopen.
Stelletje idioten daar bij de VI, natuurlijk heeft hij het over de zaakwaarnemer en niet over Perez zelf.. Die zaakwaarnemer zei namelijk dat HTC het aan het dwarsbomen was niet Perez zelf. En waarom zou HTC het in godsnaam over ''Die man'' hebben als hij het over Perez heeft, dan heeft hij het toch gewoon over Kenneth of Perez? Achterlijke josti's bij de VI..
Ik weet niet beter of Perez vertelde bij tien dat hij volgend seizoen dezelfde rol zou krijgen bij Ajax, door HtC aan hem verteld.HtC ziet het niet zitten in Perez, dat mag.Maar doe dan niet alsof je neus bloed en begint te roepen dat " ie helemaal niet weg moet ", elke speler bij AJAX in deze catogorie die het vooruitzicht krijgt dat ie vaste bankzitter is wil dan weg ... en ga a.u.b. niet met verkapte prijsverhogingen of al gemaakte afspraken met een andere club dan waar Perez naar toe wil roepen hoe fout Perez wel niet is.
Perez wil weg? Kan ik me goed vorstellen en dat heeft niets te maken met mijn verwachtingen t.a.v. Perez, die waren duidelijk te hoog (noem het mijn verkeerde inschatting). Iedere speler die niet genoeg speel, wil weg. Een zaakwaarnemer die daarover mededelingen doet aan een krant doet of zijn eerste zaak of wil de prijs drukken.
Verkapte prijsverhogingen? Jij zit blijkbaar bij alle besprekingen of je gelooft wat iemand zegt, van wie je tot voor kort waarschijnlijk nooit had gehoord (ik weet zijn naam nu al niet meer). Jij gelooft dus alle zaakwaarnemers of je gelooft selectief?
Betaalt club a € x en wil club b maar € 0,3x betalen, dan verschillen beide verenigingen over de waarde van de speler. Moet Perez zich niet juist zorgen maken over het lage bedrag dat psv biedt? Het lijkt meer op een bedrag dat een bankzitter waard is dan de vaste nummer 11.
Volgens mij heeft HtC en AJAX nooit gezegt dat Perez niet voldoet, hij past niet in de plannen die HtC voor ogen heeft.Blijkbaar past hij niet in de plannen maar hoeft niet weg.
Ook jij weet niet wat Psv wil betalen, of geloof jij altijd wat van Geel, HtC en AJAX je vertellen ...
Of Perez zich zorgen moet maken bij ( eventueel ) Psv is voor Perez, zal me een wordt wezen en heeft met deze hele discussie niks te maken.
Ook jij weet niet wat Psv wil betalen, of geloof jij altijd wat van Geel, HtC en AJAX je vertellen ...
Of Perez zich zorgen moet maken bij ( eventueel ) Psv is voor Perez, zal me een wordt wezen en heeft met deze hele discussie niks te maken.
Blij met de punten ...
Hij voldoet juist wel, maar in een andere rol dan Perez voor ogen heeft, namelijk als invaller i.p.v. als basisspeler. HtC ziet voor hem dezelfde rol als vorig seizoen: Perez op tien/talpa, afgelopen week.Voetske schreef:Volgens mij heeft HtC en AJAX nooit gezegt dat Perez niet voldoet, hij past niet in de plannen die HtC voor ogen heeft.Blijkbaar past hij niet in de plannen maar hoeft niet weg.
Nee, maar zaakwaarnemers geloof ik nog minder. Zaakwaarnemers willen het liefst dat een speler ieder jaar verhuist. Ik kan me nog een rechtzaak herinneren waarin de financiële kant van de overgang van John de Wolf naar Wolverhampton centraal stond (kostte feyenoor weer veel geld) en zaakwaarnemer Nijman heeft 250.000 gulden aan die overgang verdiend (ruim € 110.000). De overgang was in een week tijd rond. Ik denk niet dat ze nu voor minder geld werken.Voetske schreef:Ook jij weet niet wat Psv wil betalen, of geloof jij altijd wat van Geel, HtC en AJAX je vertellen ...
Het is Perez die wil vertrekken, omdat hij met zijn rol niet tevreden is. Vreemd om dan naar een ploeg te gaan waar je misschien dezelfde rol krijgt.Voetske schreef:Of Perez zich zorgen moet maken bij ( eventueel ) Psv is voor Perez, zal me een wordt wezen en heeft met deze hele discussie niks te maken.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Wat is er niet zo slim van AjaxBaseman schreef:Tsja, Ajax en Perez maken het zichzelf erg lastig zo. Perez wil duidelijk alleen naar PSV, waar Ajax hem niet naar PSV wil laten gaan maar wel naar Feyenoord. Niet zo slim van Ajax, maar ook niet van Perez. Hij is immers nog niet weg...
Ik betwijfel of Perez dat soort geld heeft.LucaS schreef:Wat Perez kan doen natuurlijk is zichzelf 'vrij' kopen voor het bedrag dat Ajax van Feyenoord hebben wil.
Het wordt steeds duidelijker waarom Ajax hem niet laat gaan. Een half miljoen euro is een belachelijk laag bedrag. Joey heeft al die tijd gelijk gehad toen hij zei dat Perez waarschijnlijk voor een dubbeltje op de eerste rang wil gaan zitten.Baseman schreef:Dat vervolgens naar buiten komt dat Ajax hem wel aan Feyenoord maar niet aan PSV wil verkopen is wel apart, al kan ik het goed begrijpen. Blijkbaar wil Perez alleen naar PSV en maakt hij daarom nu herrie, dat zal waarschijnlijk niet helpen.
@ Lucas: Ben je het nog steeds eens met Perez, die het eerlijk vindt dat hij voor een prikkie naar de concurrent overstapt. Ik geloof Ajax in ieder geval blind in deze. Die Perez is niet te vertrouwen. Het wordt een steeds duidelijker verhaal.
PS Perez maakt toch geen schijn van kans bij de AC, gezien het bod van PSV?
Dat zal PSV hem ongetwijfeld betalenThomas schreef:Ik betwijfel of Perez dat soort geld heeft.LucaS schreef:Wat Perez kan doen natuurlijk is zichzelf 'vrij' kopen voor het bedrag dat Ajax van Feyenoord hebben wil.
waar komt die half miljoen nu weer vandaan?Het wordt steeds duidelijker waarom Ajax hem niet laat gaan. Een half miljoen euro is een belachelijk laag bedrag. Joey heeft al die tijd gelijk gehad toen hij zei dat Perez waarschijnlijk voor een dubbeltje op de eerste rang wil gaan zitten.
Jij gelooft Ajax sowieso blind. Het is overduidelijk dat HTC niet met Perez overweg kan. Het is overduidelijk dat Perez ook volgend seizoen geen enkele, dus laat staan een eerlijke, kans heeft om zich tot basisspeler op te werken. Het is overduidelijk dat Ten Cate Perez liever kwijt dan rijk is. Alleen liever niet naar PSV.@ Lucas: Ben je het nog steeds eens met Perez, die het eerlijk vindt dat hij voor een prikkie naar de concurrent overstapt. Ik geloof Ajax in ieder geval blind in deze. Die Perez is niet te vertrouwen. Het wordt een steeds duidelijker verhaal.
I think I lost my fucking headache
Stond in de Telegraaf.LucaS schreef:waar komt die half miljoen nu weer vandaan?
Dat eerste valt wel mee hoor.Jij gelooft Ajax sowieso blind. Het is overduidelijk dat HTC niet met Perez overweg kan. Het is overduidelijk dat Perez ook volgend seizoen geen enkele, dus laat staan een eerlijke, kans heeft om zich tot basisspeler op te werken. Het is overduidelijk dat Ten Cate Perez liever kwijt dan rijk is. Alleen liever niet naar PSV.
Het gaat er sowieso om wat het officiele standpunt van Ajax is. Nog los van hoe jij en ik denken dat het zit, Ajax heeft gewoon aangegeven dat Perez niet weg hoeft. Als de grote concurrent dan een half miljoen euro biedt is dat totaal onaantrekkelijk voor Ajax.
Jammer dat Perez dat zelf niet ziet en met allerlei onzin op de proppen komt. Volgens mij is die gast niet te vertrouwen. Ik denk dat hij z'n eigen draai aan het gesprek geeft om weg te komen.
Ach, iedereen gelooft de berichten die hem/haar uitkomen. Ik ook, dus daar maak ik geen probleem van.
Ik denk trouwens dat zowel, Ajax, Psv als Perez een spel speelt. Psv wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, Perez maakt amok en Ajax doet net alsof het Perez wil behouden.
Dat is het spel, blijkbaar.
Ik denk trouwens dat zowel, Ajax, Psv als Perez een spel speelt. Psv wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, Perez maakt amok en Ajax doet net alsof het Perez wil behouden.
Dat is het spel, blijkbaar.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr jun 15, 2007 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father