Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Marillion » vr jun 26, 2009 9:01 pm

Ik hoop dat hij in ieder geval zonder blessures kan beginnen aan de voorbereiding bij Ajax. Vorig jaar heeft hij toch een beetje een valste start gemaakt door vanaf het begin te sukkelen. Ging Ajax ook niet zo handig mee om. Sulejmani is veel te snel teruggekeerd.

Het zal dit jaar echt veel beter moeten. Graag vanaf het begin van het seizoen aan de linkerkant laten spelen. Niet in het centrum want daarvoor mist hij het overzicht en de actieradius.
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 28, 2009 11:28 am

Een hetze, dat is het. Sulejmani is helemaal niet dik. Of tenminste, eind vorig seizoen niet. Maar eens een dief altijd een dief.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 28, 2009 11:40 am

Heb je hem zien spelen tijdens de EK 21, Luuk? Nee zeker?

Die jongen is geen schim van zichzelf.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 28, 2009 11:48 am

Nee, maar gaat het nu over het nivo van zijn spel of zijn vetpercentage?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 28, 2009 11:50 am

Allebei. Vraag maar aan ZsoG hoe afgetraind Mickey was. Hij heeft een VETTE PENS, Luuk.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 28, 2009 12:18 pm

joey schreef:Allebei. Vraag maar aan ZsoG hoe afgetraind Mickey was. Hij heeft een VETTE PENS, Luuk.
Hij lijkt qua lichaam meer op Kennedy of Kuffour dan op C. Ronaldo. En met zo'n lichaam kun je geen topprestaties leveren. Ik zou 'm dagelijks op de weegschaal en op een verdomd stringent dieet zetten.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 28, 2009 12:20 pm

Ik heb hem niet gezien tijdens het EK. Maar toen hij hier in januari t/m mei dikkertje werd genoemd, was hij dunner dan Suarez. Maar goed, dit is een achterhoede gevecht. Er is besloten dat ie dik is, en dus is ie dik.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 28, 2009 12:30 pm

LucaS schreef:Ik heb hem niet gezien tijdens het EK. Maar toen hij hier in januari t/m mei dikkertje werd genoemd, was hij dunner dan Suarez. Maar goed, dit is een achterhoede gevecht. Er is besloten dat ie dik is, en dus is ie dik.
Suarez is ook geen atleet. Die kan ook rustig wat vet verbranden en meer spiermassa ontwikkelen. De absolute top kan Suarez sowieso vergeten, want hij komt snelheid tekort.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jun 28, 2009 12:38 pm

Jol is een ervaren trainer die bewezen heeft het beste in spelers naar boven te kunnen halen; die weet vast wel hoe hij een te dikke speler weer in vorm moet krijgen. Zo somber zie ik dat dus niet in. Of die jongen moet al zo ver heen zijn dat er geen land meer mee te bezeilen is, maar dat valt volgens mij heus wel mee.
Ajax!

999

Bericht door 999 » zo jun 28, 2009 4:34 pm

LucaS schreef:Ik heb hem niet gezien tijdens het EK. Maar toen hij hier in januari t/m mei dikkertje werd genoemd, was hij dunner dan Suarez. Maar goed, dit is een achterhoede gevecht. Er is besloten dat ie dik is, en dus is ie dik.
Laat ik het anders zeggen dan .. als je naar de beelden van zijn Heerenveen periode kijkt, en die vergelijkt met zijn AJAX periode dan zou je zeggen dat er toch in zijn AJAX periode er een killootje of 3-4 teveel aanzit.En dan denk ik niet dat dat spiermassa is ..
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 28, 2009 5:51 pm

LucaS schreef:Een hetze, dat is het. Sulejmani is helemaal niet dik. Of tenminste, eind vorig seizoen niet. Maar eens een dief altijd een dief.
Sulejmani is natuurlijk ook helemaal niet dik. Dat is ook overdreven, geen enkele profvoetballer tegenwoordig is "dik". Op een keeper van Volendam na dan misschien.. Al die "leuke" grapjes hier over tientonnertje en rolmops is overdreven, zijn die mensen zelf hier dan stokjes met een gewicht van 20 kilo? Ik vind het zo'n onzin, hetzelfde geld voor Van der Vaart, Ronaldinho en van Beukering. "Dik", geeft maar weer aan hoe zielig de hedendaagse maatschappij soms is. Dat ze te zwaar zijn voor deze topsport op dit niveau, dat kan natuurlijk.
Maar al die benamingen, zijn natuurlijk :aai.gif:
Want dit dik noemen? Wat denk je zelf?

@joey; Heb je soms een hekel aan zwaardere mensen, of merk je bij je zelf dat je iemand nogal snel walgelijk of vadsig vind?
Ik vind het vrij schokkend hoe je soms praat hierover. "VETTE PENS", kom nou, ik hoop dat je dat niet serieus meent, we hebben het over een slanke tot afgetrainde jongen hier. Wat betreft sport begrippen is hij wellicht te zwaar, maar alsjeblieft, praat dan in dat soort begrippen, maar hier wordt wel ontzettend erg overdreven.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 28, 2009 6:01 pm

Weet je wat ik schokkend vind? Dat er topvoetballers met overgewicht rondlopen. Sulejmani verdient een riant salaris. Dan mogen we verwachten dat hij afgetraind is, dat lijkt me het minste.

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 28, 2009 6:03 pm

Ben ik absoluut met je eens. Dat ontken ik ook niet. Ik vind termen als "VETTE PENS" en "Rolmopsje" en "we betalen per kilo" overdreven. Er wordt nu gedaan alsof die jongen bijna uit zijn shirt scheurt en 140 kilo aan vet met zich meesleept.

M..

Bericht door M.. » zo jun 28, 2009 6:04 pm

Joey.. mocht Sulejmani ooit afvallen naar het gewicht dat jij ideaal vindt dan val je in een zwart, diep gat.. kan je het je voorstellen? Een leven zonder grapjes over dikke Sulejmani? :aai.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 28, 2009 7:44 pm

Daniel_vT schreef:Ben ik absoluut met je eens. Dat ontken ik ook niet. Ik vind termen als "VETTE PENS" en "Rolmopsje" en "we betalen per kilo" overdreven. Er wordt nu gedaan alsof die jongen bijna uit zijn shirt scheurt en 140 kilo aan vet met zich meesleept.
Die gast kwam amper vooruit. Dat heeft echt wel te maken met die 5-6 kilo overgewicht.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jun 28, 2009 8:08 pm

Daniel_vT schreef: Ik vind het vrij schokkend hoe je soms praat hierover. "VETTE PENS", kom nou, ik hoop dat je dat niet serieus meent, we hebben het over een slanke tot afgetrainde jongen hier. Wat betreft sport begrippen is hij wellicht te zwaar, maar alsjeblieft, praat dan in dat soort begrippen
Ik denk dat iedereen dat ook bedoeld hoor, we beoordelen hem als speler van AJAX. Ik vind hem ook te dik.

jabu

Bericht door jabu » zo jun 28, 2009 9:17 pm

M schreef:Joey.. mocht Sulejmani ooit afvallen naar het gewicht dat jij ideaal vindt dan val je in een zwart, diep gat.. kan je het je voorstellen? Een leven zonder grapjes over dikke Sulejmani? :aai.gif:
Dan zijn Blind en Van Basten er altijd nog. :hypocrite.gif:

Feest

Bericht door Feest » zo jun 28, 2009 9:47 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 28, 2009 9:58 pm

Klopt, dat biedt perspectief, Steef. Zo dikkig als wat. En dan altijd die ordinaire petjes op... :neutral.gif:

@Jabu: leuk, discussiëren over Van Basten. Leg me nog eens uit waarom hij een goede trainer is. :hypocrite.gif: :666.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jun 28, 2009 11:05 pm

Sulejmani in een Ajax-shirt is wat mij betreft dik in orde.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jun 29, 2009 7:46 pm

Daniel_vT schreef:Ben ik absoluut met je eens. Dat ontken ik ook niet. Ik vind termen als "VETTE PENS" en "Rolmopsje" en "we betalen per kilo" overdreven. Er wordt nu gedaan alsof die jongen bijna uit zijn shirt scheurt en 140 kilo aan vet met zich meesleept.
Buikje die over de broek hangt hoort niet bij een sportman..

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 29, 2009 8:18 pm

Vanwaar al die aanvallen? :confused.gif: Ik zeg toch dat ik het eens ben dat hij wellicht te zwaar is voor de topsport. Alleen dik is iets heeeel anders.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma jun 29, 2009 9:11 pm

Zlatan Son of God schreef:
Buikje die over de broek hangt hoort niet bij een sportman..
popiejopie-gelul. alsof Babe Ruth er nix van kon. Puskas? Wie was dat? was Koeman wel wat, deed Diego veel aan het buikje? jezus het gaat werkelijk nergens over! :drls.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 30, 2009 8:48 am

Domme vergelijking. Sulejmani moet het juist van zijn versnelling hebben en deze lijkt wat minder explosief te zijn. Een oorzaak zou kunnen zijn dat het komt door zijn mindere conditie en zijn postuur. Je kunt moeilijk ontkennen dat de Sulejmani bij Ajax een mindere versie is van datgene wat we hebben gezien bij Heerenveen.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 30, 2009 9:37 am

wimpey schreef:
Suarez is ook geen atleet. Die kan ook rustig wat vet verbranden en meer spiermassa ontwikkelen. De absolute top kan Suarez sowieso vergeten, want hij komt snelheid tekort.
Mwah... Suarez heeft 'iets' wat weinig spelers hebben. Daar ben ik nu wel van overtuigd. Thomas en Bertje :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie